Spis treści

Poniżej zamieszczam listę wszystkich artykułów, jakie ukazały się na blogu. Poczynając od najnowszego, kończąc na tym najstarszym. Ale nie zwracaj uwagi na kolejność. Zawsze staram się tak pisać, aby artykuł nie tracił swojej mocy i wiedzy, jaką w nim przekazuję. By był zawsze aktualny ;)

 

Najnowsze wpisy:

  1. Znaki towarowe – rozmowa z rzecznikiem patentowym – Mikołajem Lechem
  2. Jak rozkręcić sklep internetowy – porównanie 2 sklepów z butami
  3. Garść pomysłów na ekologiczny sklep internetowy
  4. Google sitelinks, czyli jak zdominować pierwszą stronę Google
  5. Dropshipping – lista hurtowni i jak wybrać
  6. Jak wymyślić i wprowadzić produkt na rynek – opowiada seryjny przedsiębiorca
  7. Masz dobrą reklamę ale nie przynosi ona Klientów – sprawdź dlaczego
  8. Kurs WordPressa – zupełnie za darmo
  9. Przewaga konkurencyjna, czyli co robić, żeby Klient nie odchodził do innej firmy
  10. Kod remarketingowy, czyli piksel Google Ads – jak wstawić go na stronę
  11. Jak pisać wciągające teksty – rozmowa z dr Joanną Wryczą-Bekier
  12. Content marketing, czyli długo długo nic, a później obfite zbiory
  13. Case study: sama zwiększa liczbę wejść na stronę 3x w skali miesiąca
  14. Być pierwszym w Google – narzędzia SEO, które w tym pomogą
  15. Kiedy Klient powinien dopłacić do wcześniej ustalonej ceny
  16. Kalkulator ecommerce – jaka marża na produkty w sklepie, by zarobić
  17. Jak zwiększyć sprzedaż dzięki analityce - rozmowa z Krzysztofem Piądłowskim
  18. Kalkulator – jak wycenić usługę, by osiągnąć oczekiwany zysk
  19. Praca w domu – gdzie szukać, od czego zacząć, jak zorganizować
  20. Optymalizacja oferty w firmie usługowej, czyli jak wycisnąć więcej
  21. Aplikacja SAAS - wyprodukować raz i sprzedawać przez lata
  22. Biznes na wakacje
  23. Reklama na YouTube – jak ją zrobić krok po kroku
  24. Jak korzystać z lejków sprzedażowych i jak zmienią Twoją firmę
  25. 13 sposobów na ściągnięcie Klientów na stronę
  26. Prezentacja firmy, produktu i jak rozmawiać z Klientem
  27. Rebranding – jak, gdzie i kiedy go wykonać – case study
  28. Marketing internetowy – przykłady 3 kampanii
  29. Automatyczny Klient - wyprodukować raz i sprzedawać przez lata
  30. Marketing na Facebooku, czyli jak rozkręcić fanpage
  31. Hasła reklamowe – jak je stworzyć, by zapadały w pamięci
  32. Case study: 82 720,14 zł dodatkowej sprzedaży w sklepie online w 73 dni
  33. Program do wystawiania faktur online krok po kroku
  34. Zdjęcia do sklepu internetowego – jak zrobić je w domu
  35. Projekt X, czyli marketing internetowy w nowej branży - rozpoczęcie
  36. Co jeść, by mieć energię do działania – dieta przedsiębiorcy
  37. Motywacja metodą 10X trzy poziomy
  38. Własny podcast – od czego zacząć, moje początki
  39. Jednoosobowa działalność gospodarcza - jak założyć firmę w 2019
  40. Jak robić marketing mając 100, 200 lub 500 zł miesięcznie
  41. Wnioski wyciągnięte z 2 lat blogowania
  42. Zalety SEO – dlaczego jest takie ważne i każda firma go potrzebuje
  43. Jak robić marketing mając 1, 2 lub 5 godzin tygodniowo
  44. Sprzedaż rękodzieła w internecie
  45. Jak stworzyć reklamę, która nie wygląda jak reklama
  46. Jak przez internet zdobyć Klienta na usługi
  47. Dlaczego wciąż warto mieć własnego bloga?
  48. Pomysł na biznes internetowy, czyli 13 zawodów przyszłości
  49. Ktoś wysłał zapytanie z formularza kontaktowego i zapadł się pod ziemię
  50. Case study - Jak w 2019 sprzedają najlepsi
  51. Dlaczego Klienci kupują i jak robić tego więcej?
  52. Podsumowanie roku i plany na 2019
  53. Sklep na Facebooku – jak założyć i wykorzystać
  54. TvsM 004: Energia do działania, misja firmy, szukanie niszy - Rozmowa z Robertem Tytko
  55. Produkt cyfrowy – dlaczego warto go mieć w swojej firmie
  56. Dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje
  57. Black Friday case study – ciekawe kampanie z 2018
  58. Jak robić content marketing bez bloga
  59. TvsM 003: Jak sprzedawać droższe produkty - Rozmowa z Anią Słowińską
  60. Jak sprawiłem, że 74 procent Czytelników otwiera moje newslettery
  61. 43 pytania o remarketing
  62. Jak pozycjonować stronę w Google samodzielnie i za darmo
  63. Jak sprzedać więcej przed świętami w sklepie internetowym
  64. Content marketing – jak go doskonalić
  65. TvsM 002: Jak pisać oferty, żeby kupowali - Rozmowa z Bartkiem Krawczykiem
  66. Black Friday 2019 – jak przygotować do niego swoją firmę
  67. Jak zrobić newsletter – na stronie, blogu, w sklepie internetowym
  68. Jak zwiększyć sprzedaż na święta Bożego Narodzenia 2019?
  69. Reklama na Instagramie – jak ją stworzyć krok po kroku
  70. TvsM 001: Jak zbudować fanpage 40000 fanów? Rozmowa z Moniką Konefał
  71. Jak zbudować widoczność firmy w internecie – 12 kroków
  72. Jak zdobywać Klientów przez komentarze?
  73. Jak pozyskiwać Klientów z polecenia i przez opinie?
  74. Case study: kanał YouTube (i biznes) oparty na pasji
  75. Reguła 10X, idź na całość i nowe multi-wyzwanie
  76. Marketing w social media za 1,80 dziennie
  77. W co inwestować i jak inwestować, prowadząc firmę - prawdy i mity
  78. Techniki sprzedaży - jak robić to nienachalnie i prosto - 10 wskazówek
  79. Jak pozyskiwać Klientów przez własny program partnerski (afiliacyjny)?
  80. Jak utworzyć karuzelę na Facebooku?
  81. Case study: Jak pozyskiwać Klientów w małej firmie – skopiuj to od banków
  82. Jak przetestować pomysł na biznes?
  83. Lejek sprzedażowy – dlaczego warto go mieć w małej firmie
  84. Reklamy na Facebooku – podsumowanie sprzedaży i zyski – tydzień 4 oraz 5
  85. Jak reklamować swoją firmę nie mając ani czasu, ani pieniędzy?
  86. Reklamy na Facebooku – remarketing – tydzień 3
  87. Reklamy na Facebooku – ocieplanie znajomości – tydzień 2
  88. Reklamy na Facebooku – zobacz jak to robię – tydzień 1
  89. Google Analytics Twoim nowym sprzedawcą – jak go skonfigurować do tego celu?
  90. Dochód pasywny w małej firmie – czy to możliwe i jak to zrobić?
  91. Case study bloga i sklepu internetowego Magdy – część 1
  92. Brak perfekcji, fake guru, pułapka mądrej pracy i David Beckham
  93. ROI z content marketingu. Jak zmierzyć czy blog firmowy daje efekty?
  94. Co zrobić, kiedy cena reklamy rośnie. Jak obniżyć koszt reklamy?
  95. Jak wdrożyć RODO na stronie internetowej małej firmy?
  96. Jak zdobyłem 22 Klientów w 5 dni za 100 zł przez reklamy Facebook
  97. Case study – jak w 2018 sprzedają najlepsze sklepy internetowe w Polsce?
  98. Pierwsze urodziny bloga – statystyki, sukcesy, porażki po roku blogowania
  99. Jak stworzyć darmowy landing page krok po kroku i oszczędzić 1000 zł?
  100. Jak sprzedawać i zarabiać przez internet – 10 praktycznych wskazówek
  101. Jak napisać tekst na stronę internetową - artykuł na bloga pod SEO?
  102. Sposoby na pierwszą sprzedaż w internecie – case study i mini strategia krok po kroku
  103. 6 kreatywnych pomysłów na lokalny marketing
  104. Moje najlepsze sposoby na podwojenie sprzedaży i liczby Klientów
  105. Blog firmowy (i prywatny) krok po kroku i z głową
  106. Jak założyć sklep internetowy krok po kroku bez programowania od podstaw?
  107. Twoja firma na Facebooku – przewodnik totalny
  108. Dlaczego i jak pozyskiwać Klientów na Instagramie, nawet jeśli uważasz, że to bez sensu?
  109. Skąd bierze się sukces?
  110. Jak sprawić, aby Klienci powiedzieli WOW i zapamiętali Cię na długo (5 przykładów)?
  111. Jak podwoić listę potencjalnych Klientów w 24 godziny?
  112. Wnioski z roku 2017 i firmowe cele na rok 2018
  113. Bądź jak Kardashianki, czyli osobowość firmy i archetypy marki
  114. Plan promocji krok po kroku i przykłady gotowych strategii, z których korzystam
  115. Blogowanie dla zapracowanych – wskazówki, porady i tricki
  116. Świąteczne promocje i marketing - Boże Narodzenie w małej firmie
  117. 6 miesięcy intensywnego content marketingu – co nowego 90 dni po wyzwaniu
  118. Jak się wyróżnić i raz na zawsze pokonać konkurencję?
  119. Porzucone koszyki w sklepie internetowym – powody i rozwiązania
  120. Zostawiasz pieniądze na stole, czyli jak wyciągnąć więcej ze swojej firmy?
  121. 6 olbrzymich błędów w reklamach na Facebooku i jak sobie z nimi poradzić
  122. 1 godzina dziennie dla Twojej firmy. Poświęcisz tyle?
  123. Case study: Jak promuje się McDonalds – jeśli prowadzisz małą firmę, zrób to samo
  124. Czego lokalni Klienci oczekują od lokalnych firm?
  125. Pozyskiwanie Klientów – chcesz czymś zaskoczyć?
  126. Jak zrobić stronę internetową w WordPress krok po kroku w 30 minut (bez programowania)?
  127. Czy Twoja strona internetowa to dobry pracownik?
  128. GIFy - animacje na Facebooka i nie tylko – jak wykorzystać je w marketingu małej firmy?
  129. Remarketing na Facebooku – 6 przykładów jak przypomnieć się Klientom
  130. Marketing w małej firmie – czego możesz nauczyć się od dużych?
  131. 90 dni codziennego blogowania – statystyki, zarobki, podsumowania
  132. Twoja strona internetowa nie sprzedaje. Jak znaleźć przyczynę?
  133. Mniej konsumuj, więcej produkuj
  134. Druk wizytówek – czy warto to robić i czego używać w zamian?
  135. Prosta strategia dla Twojej firmy: od zera do miliona
  136. Prosta metoda, by reklama na Facebooku była najtańsza
  137. Jak tworzyć produkty i usługi aby Klienci chętnie je kupowali?
  138. Podstawy SEO, czyli jak pozyskać więcej wejść na firmową stronę z Google
  139. Finalizacja sprzedaży – jak szybciej zamykać sprzedaż
  140. Twoje przychody przyjdą z czasem – przygotuj się na przyszły sukces
  141. Jak radzić sobie ze zmęczeniem i brakiem energii?
  142. Jak uświadamiać potencjalnych Klientów i zamieniać ich w płacących Klientów?
  143. Jak stworzyć plan marketingowy firmy?
  144. 2 sposoby skalowania reklam na Facebooku
  145. Jak zyskać dodatkowe 2 lub nawet 10 miesięcy w ciągu roku?
  146. Czy posiadanie pracy daje bezpieczeństwo finansowe – fakty i mity
  147. Jak szybciej osiągać efekty we własnej firmie?
  148. Jak zwiększyć produktywność - organizacja dnia właściciela małej firmy
  149. Jak sprawić, aby firma była stabilna i przewidywalna finansowo?
  150. Jak wycenić swoją pracę, jak ustalić cenę usług?
  151. Moja firma stoi w miejscu, co mam robić?!
  152. 8 zabójczych pomysłów postów (z przykładami) na Facebooka dla małych firm
  153. Otwórz firmę w domu, ale najpierw zadaj sobie te 7 pytań
  154. 9 lekcji marketingu od psychopatów
  155. Oddawać firmowy marketing zewnętrznej firmie czy nie?
  156. Jak wpływać na Klientów, aby kupowali Twoje produkty?
  157. Jak osiągnąłem 852 procent zysku na blogu w miesiąc, czyli 60 dni codziennego blogowania
  158. Jak wzmocnić lokalną pozycję firmy – 11 wskazówek
  159. 10 prostych kroków do podbicia Facebooka przez Twoją firmę
  160. Negocjacje – dzięki tej jednej umiejętności zarobisz miliony
  161. Jak zmierzyć efekty kampanii reklamowych?
  162. Te wskazówki pomogą Ci pozyskać Klienta biznesowego
  163. Co to jest i jak wykorzystać marketing emocji?
  164. Jak sprawić, by biznesowe spotkania były bardziej efektywne?
  165. O umiejętności przystosowania
  166. Jak przetrwać słabszy okres w firmie i wykorzystać go na swoją korzyść?
  167. Jak zarobić 100 zł dziennie – pomysły na dorobienie do pensji, pierwszy biznes lub wakacyjną pracę
  168. Proste ale nie łatwe
  169. Skuteczna reklama Twojej firmy – strategia 5 x 5 x 5 wraz z przykładem
  170. Marketing w wakacje – jak go zaplanować
  171. Twoja firma nigdy nie zarobi, jeśli nie poprawisz tych dwóch rzeczy
  172. Jak zawęzić grupę odbiorców reklamy na Facebooku za pomocą Audience Insights
  173. Reklama na Facebooku za 5 zł
  174. Jak znaleźć swojego mentora?
  175. Jak zapłacić za reklamę ale mieć ją za darmo?
  176. Kończysz szkołę i co dalej, czyli co chciałbym wiedzieć przed założeniem firmy, mając 20 lat
  177. 41 pomysłów na niskobudżetowy lokalny biznes
  178. Auta 3 w kinach, czyli czego możesz nauczyć się z tego i innych filmów a następnie wykorzystać w swojej firmie
  179. Strona internetowa na abonament czy opłacona w całości – zalety, wady, koszt
  180. Wyjść ze swojej strefy komfortu
  181. Jak zaplanować bezstresowe wakacje gdy prowadzisz małą firmę?
  182. Blog firmowy – jak zacząć, co to daje i ile kosztuje jego prowadzenie?
  183. Jak zarządzać zadaniami w małej firmie?
  184. Strategia strony internetowej w małej firmie
  185. Jak rozwinąć bloga i na nim zarabiać, czyli 30 dni codziennego pisania
  186. Trudne sprawy, czyli o współpracy małej firmy z agencją reklamową
  187. Jak reklamować firmę budowlaną?
  188. Piksel Facebooka - co to jest, jak wstawić go na stronę i z niego korzystać?
  189. Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza dla małej lokalnej firmy?
  190. Liga Mistrzów, czyli jak wykorzystać imprezy sportowe w promocji małej firmy
  191. Facebook: jak stworzyć własną grupę podobnych odbiorców (lookalike)?
  192. Marketing partyzancki w małej firmie
  193. Marketing sąsiedztwa – co to jest i jak go wdrożyć?
  194. Najważniejsza rzecz dla każdego przedsiębiorcy
  195. Jak dobrze wykonać stronę internetową, która sprzedaje?
  196. 20 lekcji, jakie wyciągnąłem z ostatniej konferencji i które przydadzą się także Tobie
  197. Pomysły na marketing w czerwcu
  198. Reklama na Facebooku - jak ją stworzyć krok po kroku
  199. Czego chcą Klienci, czyli jak zadowolić swoich Klientów?
  200. Jak budować pozytywne relacje z Klientami i zdobywać ich zaufanie w małej firmie?
  201. Darmowa reklama na Facebooku – jak to zrobić?
  202. Inbound marketing – co to jest i jak go wykorzystać?
  203. Pozycjonowanie lokalne - Co zrobić aby Klienci znajdywali moją firmę w Google?
  204. 3 fazy sukcesu Twojej firmy
  205. Genialne pomysły – nic niewarte
  206. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej pieniędzy niż czasu?
  207. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej czasu niż pieniędzy?
  208. Jak wykorzystać Audience Insights do targetowania reklam na Facebooku?
  209. Lifestyle Biznes – Pracuj po swojemu
  210. Jak znaleźć swoją niszę biznesową?
  211. Co tak naprawdę jest Twoim produktem?
  212. Jaki jest klucz do sukcesu małej firmy i Wyzwanie 90 dni
  213. Targetowanie reklam na Facebooku - 12 pomysłów, o których nie masz pojęcia
  214. Majówkowy marketing w małej firmie
  215. Obsługa Klienta – jak zrobić to inaczej?
  216. Klienci nie rozumieją Twojej oferty, czyli jak napisać dobrą ofertę
  217. Prowadzisz sklep stacjonarny... - zacznij sprzedawać online
  218. 11 pomysłów na wielkanocny marketing w małej firmie
  219. Jak zwiększyłem zysk o 14 procent pracując dziennie o 10 minut dłużej?
  220. Share Week 2017, czyli blogi, które polecam
  221. Klienci oglądają ale nie kupują – jak to zmienić?
  222. Dlaczego prowadząc własną firmę wciąż nie zarabiasz?
  223. Klient idealny – jak go rozpoznać?
  224. Promocja lokalnego sklepu – praktyczne wskazówki
  225. Reklama tradycyjna czy w internecie?
  226. Dlaczego moje reklamy nie działają?
  227. Tanie sposoby na reklamę małej firmy
  228. 11 sposobów na darmową reklamę dla małej firmy
  229. Czy mała firma potrzebuje strony internetowej?
  230. Własna firma - Jak nie powinno się jej reklamować

Mam dla Ciebie coś jeszcze :)

Już teraz pobierz darmowego e-booka "Jak przestać uganiać się za Klientami i sprawić, by przychodzili do Ciebie sami".

 
E-book jest darmowy.
Podaj tylko swój adres email:

   

Copyright © Paweł Kępa. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.