Spis treści

Poniżej zamieszczam listę wszystkich artykułów, jakie ukazały się na blogu. Poczynając od najnowszego, kończąc na tym najstarszym. Ale nie zwracaj uwagi na kolejność. Zawsze staram się tak pisać, aby artykuł nie tracił swojej mocy i wiedzy, jaką w nim przekazuję. By był zawsze aktualny ;)

 

Najnowsze wpisy:

  1. Open Rate - ile powinien wynosić i jak go podnieść
  2. Mailing w spamie - co zrobić, by tam nie wpadał
  3. Autoresponder w newsletterze - jak i po co go zrobić
  4. Darmowy program do mailingu - 3 propozycje - także po polsku
  5. Sprzedam sklep internetowy - jak wycenić i sprzedać sklep
  6. 5 sił Portera, czyli jak znaleźć dobrą niszę
  7. Podsumowanie 2 roku w sklepie internetowym
  8. Podsumowanie 2021 i plany na 2022
  9. Pozycja w Google - jak sprawdzić miejsce Twojej strony
  10. Jak reklamować transmisję live na Facebooku
  11. Jak targetować reklamy na Facebooku i Instagramie
  12. Ile kosztuje reklama na Facebooku i Instagramie
  13. API konwersji - nowy piksel Facebooka - jak z niego korzystać
  14. Case study - 4 grupy, które targetuję w reklamach sklepu internetowego i dają 37 x ROI
  15. Jak założyć fanpage na Facebooku
  16. Social proof w zapisach na listę mailingową
  17. Jak reklamować zapisy na listę mailingową
  18. Lead magnet po nowemu - jak zwiększyć liczbę zapisów na listę mailingową
  19. Budowa listy mailingowej - jak to zrobić
  20. Marketing Automation dla początkujących i 3 pierwsze automatyzacje
  21. Program do faktur online - na co zwrócić uwagę podczas wyboru
  22. Edytor SEO - Word, który pisze pod wymogi 1. miejsca w Google
  23. Zarabianie na wynajmie NIE mieszkań
  24. 291 zamówień, 19979,60 zł i podsumowanie 12 miesiąca sklepu internetowego
  25. Od 1000 zł miesięcznie do 1000 zł dziennie w 90 dni - podsumowanie 11 miesiąca w sklepie internetowym
  26. Jak bez bólu przenieść firmę do online w obecnych czasach
  27. FOMO - Fear of Missing Out - czy to mus marketingu i jak go wykorzystać
  28. Nie tylko z reklam są Klienci - podsumowanie miesiąca 10 w sklepie internetowym
  29. Zyro - nowy kreator stron www na polskim rynku
  30. Pękło 100 zamówień - podsumowanie miesiąca 9 w sklepie internetowym
  31. Jak stworzyć opis produktu lub usługi, by wskoczył na 1. miejsce w Google
  32. Pozycjonowanie w Google – robić samodzielnie czy zlecić
  33. Przychody x3 i kolejne 2 tysiaki w kasie – podsumowanie miesiąca 8 w sklepie internetowym
  34. Stabilizacja, planowanie i dużo pracy – podsumowanie miesiąca 7 w sklepie internetowym
  35. Storytelling – co to jest, przykłady po polsku i jak sprzedawać w ten sposób
  36. Pierwszy 1000 zł – podsumowanie miesiąca 6 w sklepie internetowym
  37. Targetowanie reklam – poziom 2.0 – 62 grupy docelowe, które trzeba mieć
  38. Sprzedaż online przez transmisje live na Facebooku
  39. Przychody urosły x2 - podsumowanie miesiąca 5 w sklepie internetowym
  40. Pierwszy miesiąc na plusie – podsumowanie miesiąca 4 w sklepie internetowym
  41. Oferta handlowa – jak ją napisać, gotowy wzór i wskazówki
  42. Płatności online PAYNOW od mBanku – czy warto i integracja sklepu
  43. Koronawirus w sklepie internetowym – podsumowanie miesiąca 3
  44. Być pierwszym w Google... ale na jakie słowa kluczowe – jak je znaleźć
  45. Marketing na czas kryzysu
  46. Sklep internetowy - podsumowanie miesiąca 2
  47. Rabaty - kiedy opłaca się dać Klientowi nawet 60 procent
  48. Darmowa wysyłka – kiedy się opłaca i komu - kalkulator
  49. Prowadzę sklep internetowy – podsumowanie – miesiąc 1
  50. Podsumowanie roku, brak planów na 2020 i dlaczego
  51. Praca i firma w podróży - rozmowa z Kasią i Lukaszem z PodróżoVanie
  52. Mit e-commerce 3: Internetowe porady na temat prowadzenia sklepu online wprawiają w konsternację. Jak się w tym odnaleźć
  53. Mit e-commerce 2: Dla Klienta sklepu internetowego liczy się tylko cena
  54. Mit e-commerce 1: Burza wokół Allegro. Nie da się z nimi konkurować
  55. Testy AB na stronie produktu w sklepie internetowym
  56. Jak zorganizować kampanię promocyjną w sklepie internetowym krok po kroku
  57. Jak obliczyć marżę w sklepie internetowym i kalkulator
  58. Jeden istotny element, który ma wpływ na odbiór Twoich reklam
  59. Jak sprzedawać online bez sklepu internetowego
  60. Znaki towarowe – rozmowa z rzecznikiem patentowym – Mikołajem Lechem
  61. Jak rozkręcić sklep internetowy – porównanie 2 sklepów z butami
  62. Garść pomysłów na ekologiczny sklep internetowy
  63. Google sitelinks, czyli jak zdominować pierwszą stronę Google
  64. Dropshipping – lista hurtowni i jak wybrać
  65. Jak wymyślić i wprowadzić produkt na rynek – opowiada seryjny przedsiębiorca
  66. Masz dobrą reklamę ale nie przynosi ona Klientów – sprawdź dlaczego
  67. Kurs WordPressa – zupełnie za darmo
  68. Przewaga konkurencyjna, czyli co robić, żeby Klient nie odchodził do innej firmy
  69. Kod remarketingowy, czyli piksel Google Ads – jak wstawić go na stronę
  70. Jak pisać wciągające teksty – rozmowa z dr Joanną Wryczą-Bekier
  71. Content marketing, czyli długo długo nic, a później obfite zbiory
  72. Być pierwszym w Google – narzędzia SEO, które w tym pomogą
  73. Kiedy Klient powinien dopłacić do wcześniej ustalonej ceny
  74. Kalkulator ecommerce – jaka marża na produkty w sklepie, by zarobić
  75. Jak zwiększyć sprzedaż dzięki analityce - rozmowa z Krzysztofem Piądłowskim
  76. Kalkulator – jak wycenić usługę, by osiągnąć oczekiwany zysk
  77. Praca w domu – gdzie szukać, od czego zacząć, jak zorganizować
  78. Optymalizacja oferty w firmie usługowej, czyli jak wycisnąć więcej
  79. Aplikacja SAAS - wyprodukować raz i sprzedawać przez lata
  80. Biznes na wakacje
  81. Reklama na YouTube – jak ją zrobić krok po kroku
  82. Jak korzystać z lejków sprzedażowych i jak zmienią Twoją firmę
  83. 13 sposobów na ściągnięcie Klientów na stronę
  84. Prezentacja firmy, produktu i jak rozmawiać z Klientem
  85. Rebranding – jak, gdzie i kiedy go wykonać – case study
  86. Marketing internetowy – przykłady 3 kampanii
  87. Automatyczny Klient - wyprodukować raz i sprzedawać przez lata
  88. Marketing na Facebooku, czyli jak rozkręcić fanpage
  89. Hasła reklamowe – jak je stworzyć, by zapadały w pamięci
  90. Case study: 82 720,14 zł dodatkowej sprzedaży w sklepie online w 73 dni
  91. Program do wystawiania faktur online krok po kroku
  92. Zdjęcia do sklepu internetowego – jak zrobić je w domu
  93. Projekt X, czyli marketing internetowy w nowej branży - rozpoczęcie
  94. Co jeść, by mieć energię do działania – dieta przedsiębiorcy
  95. Motywacja metodą 10X trzy poziomy
  96. Własny podcast – od czego zacząć, moje początki
  97. Jednoosobowa działalność gospodarcza - jak założyć firmę w 2020
  98. Jak robić marketing mając 100, 200 lub 500 zł miesięcznie
  99. Wnioski wyciągnięte z 2 lat blogowania
  100. Zalety SEO – dlaczego jest takie ważne i każda firma go potrzebuje
  101. Jak robić marketing mając 1, 2 lub 5 godzin tygodniowo
  102. Sprzedaż rękodzieła w internecie
  103. Reklama natywna, czyli reklama, która nie wygląda jak reklama
  104. Jak przez internet zdobyć Klienta na usługi
  105. Dlaczego wciąż warto mieć własnego bloga?
  106. Pomysł na biznes internetowy, czyli 13 zawodów przyszłości
  107. Ktoś wysłał zapytanie z formularza kontaktowego i zapadł się pod ziemię
  108. Case study - Jak w 2019 sprzedają najlepsi
  109. Dlaczego Klienci kupują i jak robić tego więcej?
  110. Podsumowanie roku i plany na 2019
  111. Sklep na Facebooku – jak założyć i wykorzystać
  112. TvsM 004: Energia do działania, misja firmy, szukanie niszy - Rozmowa z Robertem Tytko
  113. Produkt cyfrowy – dlaczego warto go mieć w swojej firmie
  114. Dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje
  115. Black Friday case study – ciekawe kampanie z 2018
  116. Jak robić content marketing bez bloga
  117. TvsM 003: Jak sprzedawać droższe produkty - Rozmowa z Anią Słowińską
  118. Jak sprawiłem, że 74 procent Czytelników otwiera moje newslettery
  119. 43 pytania o remarketing
  120. Jak pozycjonować stronę w Google samodzielnie i za darmo
  121. Jak sprzedać więcej przed świętami w sklepie internetowym
  122. Content marketing – jak go doskonalić
  123. TvsM 002: Jak pisać oferty, żeby kupowali - Rozmowa z Bartkiem Krawczykiem
  124. Black Friday 2019 – jak przygotować do niego swoją firmę
  125. Jak zrobić newsletter – na stronie, blogu, w sklepie internetowym
  126. Jak zwiększyć sprzedaż na święta Bożego Narodzenia 2019?
  127. Reklama na Instagramie – jak ją stworzyć krok po kroku
  128. TvsM 001: Jak zbudować fanpage 40000 fanów? Rozmowa z Moniką Konefał
  129. Jak zbudować widoczność firmy w internecie – 12 kroków
  130. Jak zdobywać Klientów przez komentarze?
  131. Jak pozyskiwać Klientów z polecenia i przez opinie?
  132. Case study: kanał YouTube (i biznes) oparty na pasji
  133. Reguła 10X, idź na całość i nowe multi-wyzwanie
  134. Marketing w social media za 1,80 dziennie
  135. W co inwestować i jak inwestować, prowadząc firmę - prawdy i mity
  136. Techniki sprzedaży - jak robić to nienachalnie i prosto - 10 wskazówek
  137. Jak pozyskiwać Klientów przez własny program partnerski (afiliacyjny)?
  138. Jak utworzyć karuzelę na Facebooku?
  139. Case study: Jak pozyskiwać Klientów w małej firmie – skopiuj to od banków
  140. Jak przetestować pomysł na biznes?
  141. Lejek sprzedażowy – dlaczego warto go mieć w małej firmie
  142. Reklamy na Facebooku – podsumowanie sprzedaży i zyski – tydzień 4 oraz 5
  143. Jak reklamować swoją firmę nie mając ani czasu, ani pieniędzy?
  144. Reklamy na Facebooku – remarketing – tydzień 3
  145. Reklamy na Facebooku – ocieplanie znajomości – tydzień 2
  146. Reklamy na Facebooku – zobacz jak to robię – tydzień 1
  147. Google Analytics Twoim nowym sprzedawcą – jak go skonfigurować do tego celu?
  148. Dochód pasywny w małej firmie – czy to możliwe i jak to zrobić?
  149. Case study bloga i sklepu internetowego Magdy – część 1
  150. Brak perfekcji, fake guru, pułapka mądrej pracy i David Beckham
  151. ROI z content marketingu. Jak zmierzyć czy blog firmowy daje efekty?
  152. Co zrobić, kiedy cena reklamy rośnie. Jak obniżyć koszt reklamy?
  153. Jak wdrożyć RODO na stronie internetowej małej firmy?
  154. Jak zdobyłem 22 Klientów w 5 dni za 100 zł przez reklamy Facebook
  155. Case study – jak w 2018 sprzedają najlepsze sklepy internetowe w Polsce?
  156. Pierwsze urodziny bloga – statystyki, sukcesy, porażki po roku blogowania
  157. Jak stworzyć darmowy landing page krok po kroku i oszczędzić 1000 zł?
  158. Jak sprzedawać i zarabiać przez internet – 10 praktycznych wskazówek
  159. Jak napisać tekst na stronę internetową - artykuł na bloga pod SEO?
  160. Sposoby na pierwszą sprzedaż w internecie – case study i mini strategia krok po kroku
  161. 6 kreatywnych pomysłów na lokalny marketing
  162. Moje najlepsze sposoby na podwojenie sprzedaży i liczby Klientów
  163. Blog firmowy (i prywatny) krok po kroku i z głową
  164. Jak założyć sklep internetowy krok po kroku bez programowania od podstaw?
  165. Twoja firma na Facebooku – przewodnik totalny
  166. Dlaczego i jak pozyskiwać Klientów na Instagramie, nawet jeśli uważasz, że to bez sensu?
  167. Skąd bierze się sukces?
  168. Jak sprawić, aby Klienci powiedzieli WOW i zapamiętali Cię na długo (5 przykładów)?
  169. Jak podwoić listę potencjalnych Klientów w 24 godziny?
  170. Wnioski z roku 2017 i firmowe cele na rok 2018
  171. Bądź jak Kardashianki, czyli osobowość firmy i archetypy marki
  172. Plan promocji krok po kroku i przykłady gotowych strategii, z których korzystam
  173. Blogowanie dla zapracowanych – wskazówki, porady i tricki
  174. Świąteczne promocje i marketing - Boże Narodzenie w małej firmie
  175. 6 miesięcy intensywnego content marketingu – co nowego 90 dni po wyzwaniu
  176. Jak się wyróżnić i raz na zawsze pokonać konkurencję?
  177. Porzucone koszyki w sklepie internetowym – powody i rozwiązania
  178. Zostawiasz pieniądze na stole, czyli jak wyciągnąć więcej ze swojej firmy?
  179. 6 olbrzymich błędów w reklamach na Facebooku i jak sobie z nimi poradzić
  180. 1 godzina dziennie dla Twojej firmy. Poświęcisz tyle?
  181. Case study: Jak promuje się McDonalds – jeśli prowadzisz małą firmę, zrób to samo
  182. Czego lokalni Klienci oczekują od lokalnych firm?
  183. Pozyskiwanie Klientów – chcesz czymś zaskoczyć?
  184. Jak zrobić stronę internetową w WordPress krok po kroku w 30 minut (bez programowania)?
  185. Czy Twoja strona internetowa to dobry pracownik?
  186. GIFy - animacje na Facebooka i nie tylko – jak wykorzystać je w marketingu małej firmy?
  187. Remarketing na Facebooku – 6 przykładów jak przypomnieć się Klientom
  188. Marketing w małej firmie – czego możesz nauczyć się od dużych?
  189. 90 dni codziennego blogowania – statystyki, zarobki, podsumowania
  190. Twoja strona internetowa nie sprzedaje. Jak znaleźć przyczynę?
  191. Mniej konsumuj, więcej produkuj
  192. Druk wizytówek – czy warto to robić i czego używać w zamian?
  193. Prosta strategia dla Twojej firmy: od zera do miliona
  194. Prosta metoda, by reklama na Facebooku była najtańsza
  195. Jak tworzyć produkty i usługi aby Klienci chętnie je kupowali?
  196. Podstawy SEO, czyli jak pozyskać więcej wejść na firmową stronę z Google
  197. Finalizacja sprzedaży – jak szybciej zamykać sprzedaż
  198. Twoje przychody przyjdą z czasem – przygotuj się na przyszły sukces
  199. Jak radzić sobie ze zmęczeniem i brakiem energii?
  200. Jak uświadamiać potencjalnych Klientów i zamieniać ich w płacących Klientów?
  201. Jak stworzyć plan marketingowy firmy?
  202. 2 sposoby skalowania reklam na Facebooku
  203. Jak zyskać dodatkowe 2 lub nawet 10 miesięcy w ciągu roku?
  204. Czy posiadanie pracy daje bezpieczeństwo finansowe – fakty i mity
  205. Jak szybciej osiągać efekty we własnej firmie?
  206. Jak zwiększyć produktywność - organizacja dnia właściciela małej firmy
  207. Jak sprawić, aby firma była stabilna i przewidywalna finansowo?
  208. Jak wycenić swoją pracę, jak ustalić cenę usług?
  209. Moja firma stoi w miejscu, co mam robić?!
  210. 8 zabójczych pomysłów postów (z przykładami) na Facebooka dla małych firm
  211. Otwórz firmę w domu, ale najpierw zadaj sobie te 7 pytań
  212. 9 lekcji marketingu od psychopatów
  213. Oddawać firmowy marketing zewnętrznej firmie czy nie?
  214. Jak wpływać na Klientów, aby kupowali Twoje produkty?
  215. Jak osiągnąłem 852 procent zysku na blogu w miesiąc, czyli 60 dni codziennego blogowania
  216. Jak wzmocnić lokalną pozycję firmy – 11 wskazówek
  217. 10 prostych kroków do podbicia Facebooka przez Twoją firmę
  218. Negocjacje – dzięki tej jednej umiejętności zarobisz miliony
  219. Jak zmierzyć efekty kampanii reklamowych?
  220. Te wskazówki pomogą Ci pozyskać Klienta biznesowego
  221. Co to jest i jak wykorzystać marketing emocji?
  222. Jak sprawić, by biznesowe spotkania były bardziej efektywne?
  223. O umiejętności przystosowania
  224. Jak przetrwać słabszy okres w firmie i wykorzystać go na swoją korzyść?
  225. Jak zarobić 100 zł dziennie – pomysły na dorobienie do pensji, pierwszy biznes lub wakacyjną pracę
  226. Proste ale nie łatwe
  227. Skuteczna reklama Twojej firmy – strategia 5 x 5 x 5 wraz z przykładem
  228. Marketing w wakacje – jak go zaplanować
  229. Twoja firma nigdy nie zarobi, jeśli nie poprawisz tych dwóch rzeczy
  230. Jak zawęzić grupę odbiorców reklamy na Facebooku za pomocą Audience Insights
  231. Reklama na Facebooku za 5 zł
  232. Jak znaleźć swojego mentora?
  233. Jak zapłacić za reklamę ale mieć ją za darmo?
  234. Kończysz szkołę i co dalej, czyli co chciałbym wiedzieć przed założeniem firmy, mając 20 lat
  235. 41 pomysłów na niskobudżetowy lokalny biznes
  236. Auta 3 w kinach, czyli czego możesz nauczyć się z tego i innych filmów a następnie wykorzystać w swojej firmie
  237. Strona internetowa na abonament czy opłacona w całości – zalety, wady, koszt
  238. Wyjść ze swojej strefy komfortu
  239. Jak zaplanować bezstresowe wakacje gdy prowadzisz małą firmę?
  240. Blog firmowy – jak zacząć, co to daje i ile kosztuje jego prowadzenie?
  241. Jak zarządzać zadaniami w małej firmie?
  242. Strategia strony internetowej w małej firmie
  243. Jak rozwinąć bloga i na nim zarabiać, czyli 30 dni codziennego pisania
  244. Trudne sprawy, czyli o współpracy małej firmy z agencją reklamową
  245. Jak reklamować firmę budowlaną?
  246. Piksel Facebooka - co to jest, jak wstawić go na stronę i z niego korzystać?
  247. Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza dla małej lokalnej firmy?
  248. Liga Mistrzów, czyli jak wykorzystać imprezy sportowe w promocji małej firmy
  249. Facebook: jak stworzyć własną grupę podobnych odbiorców (lookalike)?
  250. Marketing partyzancki w małej firmie
  251. Marketing sąsiedztwa – co to jest i jak go wdrożyć?
  252. Najważniejsza rzecz dla każdego przedsiębiorcy
  253. Jak dobrze wykonać stronę internetową, która sprzedaje?
  254. 20 lekcji, jakie wyciągnąłem z ostatniej konferencji i które przydadzą się także Tobie
  255. Pomysły na marketing w czerwcu
  256. Reklama na Facebooku - jak ją stworzyć krok po kroku
  257. Czego chcą Klienci, czyli jak zadowolić swoich Klientów?
  258. Jak budować pozytywne relacje z Klientami i zdobywać ich zaufanie w małej firmie?
  259. Darmowa reklama na Facebooku – jak to zrobić?
  260. Inbound marketing – co to jest i jak go wykorzystać?
  261. Pozycjonowanie lokalne - Co zrobić aby Klienci znajdywali moją firmę w Google?
  262. 3 fazy sukcesu Twojej firmy
  263. Genialne pomysły – nic niewarte
  264. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej pieniędzy niż czasu?
  265. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej czasu niż pieniędzy?
  266. Jak wykorzystać Audience Insights do targetowania reklam na Facebooku?
  267. Lifestyle Biznes – Pracuj po swojemu
  268. Jak znaleźć swoją niszę biznesową?
  269. Co tak naprawdę jest Twoim produktem?
  270. Jaki jest klucz do sukcesu małej firmy i Wyzwanie 90 dni
  271. Targetowanie reklam na Facebooku - 12 pomysłów, o których nie masz pojęcia
  272. Majówkowy marketing w małej firmie
  273. Obsługa Klienta – jak zrobić to inaczej?
  274. Klienci nie rozumieją Twojej oferty, czyli jak napisać dobrą ofertę
  275. Prowadzisz sklep stacjonarny... - zacznij sprzedawać online
  276. 11 pomysłów na wielkanocny marketing w małej firmie
  277. Jak zwiększyłem zysk o 14 procent pracując dziennie o 10 minut dłużej?
  278. Share Week 2017, czyli blogi, które polecam
  279. Klienci oglądają ale nie kupują – jak to zmienić?
  280. Dlaczego prowadząc własną firmę wciąż nie zarabiasz?
  281. Klient idealny – jak go rozpoznać?
  282. Promocja lokalnego sklepu – praktyczne wskazówki
  283. Reklama tradycyjna czy w internecie?
  284. Dlaczego moje reklamy nie działają?
  285. Tanie sposoby na reklamę małej firmy
  286. 11 sposobów na darmową reklamę dla małej firmy
  287. Czy mała firma potrzebuje strony internetowej?
  288. Własna firma - Jak nie powinno się jej reklamować

Mam dla Ciebie coś jeszcze!

Już teraz pobierz darmowy samouczek "PUSZKA czyli Przestań Uganiać Się Za Klientami i spraw, by przychodzili do Ciebie sami".

 
Samouczek jest darmowy.
Podaj tylko imię i swój adres email:

   

Copyright © Paweł Kępa. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.