Spis treści

Poniżej zamieszczam listę wszystkich artykułów, jakie ukazały się na blogu. Poczynając od najnowszego, kończąc na tym najstarszym. Ale nie zwracaj uwagi na kolejność. Zawsze staram się tak pisać, aby artykuł nie tracił swojej mocy i wiedzy, jaką w nim przekazuję. By był zawsze aktualny ;)

 

Najnowsze wpisy:

  1. 291 zamówień, 19979,60 zł i podsumowanie 12 miesiąca sklepu internetowego
  2. Od 1000 zł miesięcznie do 1000 zł dziennie w 90 dni - podsumowanie 11 miesiąca w sklepie internetowym
  3. Jak bez bólu przenieść firmę do online w obecnych czasach
  4. FOMO - Fear of Missing Out - czy to mus marketingu i jak go wykorzystać
  5. Nie tylko z reklam są Klienci - podsumowanie miesiąca 10 w sklepie internetowym
  6. Zyro - nowy kreator stron www na polskim rynku
  7. Pękło 100 zamówień - podsumowanie miesiąca 9 w sklepie internetowym
  8. Jak stworzyć opis produktu lub usługi, by wskoczył na 1. miejsce w Google
  9. Pozycjonowanie w Google – robić samodzielnie czy zlecić
  10. Przychody x3 i kolejne 2 tysiaki w kasie – podsumowanie miesiąca 8 w sklepie internetowym
  11. Stabilizacja, planowanie i dużo pracy – podsumowanie miesiąca 7 w sklepie internetowym
  12. Storytelling – co to jest, przykłady po polsku i jak sprzedawać w ten sposób
  13. Pierwszy 1000 zł – podsumowanie miesiąca 6 w sklepie internetowym
  14. Targetowanie reklam – poziom 2.0 – 62 grupy docelowe, które trzeba mieć
  15. Sprzedaż online przez transmisje live na Facebooku
  16. Przychody urosły x2 - podsumowanie miesiąca 5 w sklepie internetowym
  17. Pierwszy miesiąc na plusie – podsumowanie miesiąca 4 w sklepie internetowym
  18. Oferta handlowa – jak ją napisać, gotowy wzór i wskazówki
  19. Płatności online PAYNOW od mBanku – czy warto i integracja sklepu
  20. Koronawirus w sklepie internetowym – podsumowanie miesiąca 3
  21. Być pierwszym w Google... ale na jakie słowa kluczowe – jak je znaleźć
  22. Marketing na czas kryzysu
  23. Sklep internetowy - podsumowanie miesiąca 2
  24. Rabaty - kiedy opłaca się dać Klientowi nawet 60 procent
  25. Darmowa wysyłka – kiedy się opłaca i komu - kalkulator
  26. Prowadzę sklep internetowy – podsumowanie – miesiąc 1
  27. Podsumowanie roku, brak planów na 2020 i dlaczego
  28. Praca i firma w podróży - rozmowa z Kasią i Lukaszem z PodróżoVanie
  29. Mit e-commerce 3: Internetowe porady na temat prowadzenia sklepu online wprawiają w konsternację. Jak się w tym odnaleźć
  30. Mit e-commerce 2: Dla Klienta sklepu internetowego liczy się tylko cena
  31. Mit e-commerce 1: Burza wokół Allegro. Nie da się z nimi konkurować
  32. Testy AB na stronie produktu w sklepie internetowym
  33. Jak zorganizować kampanię promocyjną w sklepie internetowym krok po kroku
  34. Jak obliczyć marżę w sklepie internetowym i kalkulator
  35. Jeden istotny element, który ma wpływ na odbiór Twoich reklam
  36. Jak sprzedawać online bez sklepu internetowego
  37. Znaki towarowe – rozmowa z rzecznikiem patentowym – Mikołajem Lechem
  38. Jak rozkręcić sklep internetowy – porównanie 2 sklepów z butami
  39. Garść pomysłów na ekologiczny sklep internetowy
  40. Google sitelinks, czyli jak zdominować pierwszą stronę Google
  41. Dropshipping – lista hurtowni i jak wybrać
  42. Jak wymyślić i wprowadzić produkt na rynek – opowiada seryjny przedsiębiorca
  43. Masz dobrą reklamę ale nie przynosi ona Klientów – sprawdź dlaczego
  44. Kurs WordPressa – zupełnie za darmo
  45. Przewaga konkurencyjna, czyli co robić, żeby Klient nie odchodził do innej firmy
  46. Kod remarketingowy, czyli piksel Google Ads – jak wstawić go na stronę
  47. Jak pisać wciągające teksty – rozmowa z dr Joanną Wryczą-Bekier
  48. Content marketing, czyli długo długo nic, a później obfite zbiory
  49. Być pierwszym w Google – narzędzia SEO, które w tym pomogą
  50. Kiedy Klient powinien dopłacić do wcześniej ustalonej ceny
  51. Kalkulator ecommerce – jaka marża na produkty w sklepie, by zarobić
  52. Jak zwiększyć sprzedaż dzięki analityce - rozmowa z Krzysztofem Piądłowskim
  53. Kalkulator – jak wycenić usługę, by osiągnąć oczekiwany zysk
  54. Praca w domu – gdzie szukać, od czego zacząć, jak zorganizować
  55. Optymalizacja oferty w firmie usługowej, czyli jak wycisnąć więcej
  56. Aplikacja SAAS - wyprodukować raz i sprzedawać przez lata
  57. Biznes na wakacje
  58. Reklama na YouTube – jak ją zrobić krok po kroku
  59. Jak korzystać z lejków sprzedażowych i jak zmienią Twoją firmę
  60. 13 sposobów na ściągnięcie Klientów na stronę
  61. Prezentacja firmy, produktu i jak rozmawiać z Klientem
  62. Rebranding – jak, gdzie i kiedy go wykonać – case study
  63. Marketing internetowy – przykłady 3 kampanii
  64. Automatyczny Klient - wyprodukować raz i sprzedawać przez lata
  65. Marketing na Facebooku, czyli jak rozkręcić fanpage
  66. Hasła reklamowe – jak je stworzyć, by zapadały w pamięci
  67. Case study: 82 720,14 zł dodatkowej sprzedaży w sklepie online w 73 dni
  68. Program do wystawiania faktur online krok po kroku
  69. Zdjęcia do sklepu internetowego – jak zrobić je w domu
  70. Projekt X, czyli marketing internetowy w nowej branży - rozpoczęcie
  71. Co jeść, by mieć energię do działania – dieta przedsiębiorcy
  72. Motywacja metodą 10X trzy poziomy
  73. Własny podcast – od czego zacząć, moje początki
  74. Jednoosobowa działalność gospodarcza - jak założyć firmę w 2020
  75. Jak robić marketing mając 100, 200 lub 500 zł miesięcznie
  76. Wnioski wyciągnięte z 2 lat blogowania
  77. Zalety SEO – dlaczego jest takie ważne i każda firma go potrzebuje
  78. Jak robić marketing mając 1, 2 lub 5 godzin tygodniowo
  79. Sprzedaż rękodzieła w internecie
  80. Reklama natywna, czyli reklama, która nie wygląda jak reklama
  81. Jak przez internet zdobyć Klienta na usługi
  82. Dlaczego wciąż warto mieć własnego bloga?
  83. Pomysł na biznes internetowy, czyli 13 zawodów przyszłości
  84. Ktoś wysłał zapytanie z formularza kontaktowego i zapadł się pod ziemię
  85. Case study - Jak w 2019 sprzedają najlepsi
  86. Dlaczego Klienci kupują i jak robić tego więcej?
  87. Podsumowanie roku i plany na 2019
  88. Sklep na Facebooku – jak założyć i wykorzystać
  89. TvsM 004: Energia do działania, misja firmy, szukanie niszy - Rozmowa z Robertem Tytko
  90. Produkt cyfrowy – dlaczego warto go mieć w swojej firmie
  91. Dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje
  92. Black Friday case study – ciekawe kampanie z 2018
  93. Jak robić content marketing bez bloga
  94. TvsM 003: Jak sprzedawać droższe produkty - Rozmowa z Anią Słowińską
  95. Jak sprawiłem, że 74 procent Czytelników otwiera moje newslettery
  96. 43 pytania o remarketing
  97. Jak pozycjonować stronę w Google samodzielnie i za darmo
  98. Jak sprzedać więcej przed świętami w sklepie internetowym
  99. Content marketing – jak go doskonalić
  100. TvsM 002: Jak pisać oferty, żeby kupowali - Rozmowa z Bartkiem Krawczykiem
  101. Black Friday 2019 – jak przygotować do niego swoją firmę
  102. Jak zrobić newsletter – na stronie, blogu, w sklepie internetowym
  103. Jak zwiększyć sprzedaż na święta Bożego Narodzenia 2019?
  104. Reklama na Instagramie – jak ją stworzyć krok po kroku
  105. TvsM 001: Jak zbudować fanpage 40000 fanów? Rozmowa z Moniką Konefał
  106. Jak zbudować widoczność firmy w internecie – 12 kroków
  107. Jak zdobywać Klientów przez komentarze?
  108. Jak pozyskiwać Klientów z polecenia i przez opinie?
  109. Case study: kanał YouTube (i biznes) oparty na pasji
  110. Reguła 10X, idź na całość i nowe multi-wyzwanie
  111. Marketing w social media za 1,80 dziennie
  112. W co inwestować i jak inwestować, prowadząc firmę - prawdy i mity
  113. Techniki sprzedaży - jak robić to nienachalnie i prosto - 10 wskazówek
  114. Jak pozyskiwać Klientów przez własny program partnerski (afiliacyjny)?
  115. Jak utworzyć karuzelę na Facebooku?
  116. Case study: Jak pozyskiwać Klientów w małej firmie – skopiuj to od banków
  117. Jak przetestować pomysł na biznes?
  118. Lejek sprzedażowy – dlaczego warto go mieć w małej firmie
  119. Reklamy na Facebooku – podsumowanie sprzedaży i zyski – tydzień 4 oraz 5
  120. Jak reklamować swoją firmę nie mając ani czasu, ani pieniędzy?
  121. Reklamy na Facebooku – remarketing – tydzień 3
  122. Reklamy na Facebooku – ocieplanie znajomości – tydzień 2
  123. Reklamy na Facebooku – zobacz jak to robię – tydzień 1
  124. Google Analytics Twoim nowym sprzedawcą – jak go skonfigurować do tego celu?
  125. Dochód pasywny w małej firmie – czy to możliwe i jak to zrobić?
  126. Case study bloga i sklepu internetowego Magdy – część 1
  127. Brak perfekcji, fake guru, pułapka mądrej pracy i David Beckham
  128. ROI z content marketingu. Jak zmierzyć czy blog firmowy daje efekty?
  129. Co zrobić, kiedy cena reklamy rośnie. Jak obniżyć koszt reklamy?
  130. Jak wdrożyć RODO na stronie internetowej małej firmy?
  131. Jak zdobyłem 22 Klientów w 5 dni za 100 zł przez reklamy Facebook
  132. Case study – jak w 2018 sprzedają najlepsze sklepy internetowe w Polsce?
  133. Pierwsze urodziny bloga – statystyki, sukcesy, porażki po roku blogowania
  134. Jak stworzyć darmowy landing page krok po kroku i oszczędzić 1000 zł?
  135. Jak sprzedawać i zarabiać przez internet – 10 praktycznych wskazówek
  136. Jak napisać tekst na stronę internetową - artykuł na bloga pod SEO?
  137. Sposoby na pierwszą sprzedaż w internecie – case study i mini strategia krok po kroku
  138. 6 kreatywnych pomysłów na lokalny marketing
  139. Moje najlepsze sposoby na podwojenie sprzedaży i liczby Klientów
  140. Blog firmowy (i prywatny) krok po kroku i z głową
  141. Jak założyć sklep internetowy krok po kroku bez programowania od podstaw?
  142. Twoja firma na Facebooku – przewodnik totalny
  143. Dlaczego i jak pozyskiwać Klientów na Instagramie, nawet jeśli uważasz, że to bez sensu?
  144. Skąd bierze się sukces?
  145. Jak sprawić, aby Klienci powiedzieli WOW i zapamiętali Cię na długo (5 przykładów)?
  146. Jak podwoić listę potencjalnych Klientów w 24 godziny?
  147. Wnioski z roku 2017 i firmowe cele na rok 2018
  148. Bądź jak Kardashianki, czyli osobowość firmy i archetypy marki
  149. Plan promocji krok po kroku i przykłady gotowych strategii, z których korzystam
  150. Blogowanie dla zapracowanych – wskazówki, porady i tricki
  151. Świąteczne promocje i marketing - Boże Narodzenie w małej firmie
  152. 6 miesięcy intensywnego content marketingu – co nowego 90 dni po wyzwaniu
  153. Jak się wyróżnić i raz na zawsze pokonać konkurencję?
  154. Porzucone koszyki w sklepie internetowym – powody i rozwiązania
  155. Zostawiasz pieniądze na stole, czyli jak wyciągnąć więcej ze swojej firmy?
  156. 6 olbrzymich błędów w reklamach na Facebooku i jak sobie z nimi poradzić
  157. 1 godzina dziennie dla Twojej firmy. Poświęcisz tyle?
  158. Case study: Jak promuje się McDonalds – jeśli prowadzisz małą firmę, zrób to samo
  159. Czego lokalni Klienci oczekują od lokalnych firm?
  160. Pozyskiwanie Klientów – chcesz czymś zaskoczyć?
  161. Jak zrobić stronę internetową w WordPress krok po kroku w 30 minut (bez programowania)?
  162. Czy Twoja strona internetowa to dobry pracownik?
  163. GIFy - animacje na Facebooka i nie tylko – jak wykorzystać je w marketingu małej firmy?
  164. Remarketing na Facebooku – 6 przykładów jak przypomnieć się Klientom
  165. Marketing w małej firmie – czego możesz nauczyć się od dużych?
  166. 90 dni codziennego blogowania – statystyki, zarobki, podsumowania
  167. Twoja strona internetowa nie sprzedaje. Jak znaleźć przyczynę?
  168. Mniej konsumuj, więcej produkuj
  169. Druk wizytówek – czy warto to robić i czego używać w zamian?
  170. Prosta strategia dla Twojej firmy: od zera do miliona
  171. Prosta metoda, by reklama na Facebooku była najtańsza
  172. Jak tworzyć produkty i usługi aby Klienci chętnie je kupowali?
  173. Podstawy SEO, czyli jak pozyskać więcej wejść na firmową stronę z Google
  174. Finalizacja sprzedaży – jak szybciej zamykać sprzedaż
  175. Twoje przychody przyjdą z czasem – przygotuj się na przyszły sukces
  176. Jak radzić sobie ze zmęczeniem i brakiem energii?
  177. Jak uświadamiać potencjalnych Klientów i zamieniać ich w płacących Klientów?
  178. Jak stworzyć plan marketingowy firmy?
  179. 2 sposoby skalowania reklam na Facebooku
  180. Jak zyskać dodatkowe 2 lub nawet 10 miesięcy w ciągu roku?
  181. Czy posiadanie pracy daje bezpieczeństwo finansowe – fakty i mity
  182. Jak szybciej osiągać efekty we własnej firmie?
  183. Jak zwiększyć produktywność - organizacja dnia właściciela małej firmy
  184. Jak sprawić, aby firma była stabilna i przewidywalna finansowo?
  185. Jak wycenić swoją pracę, jak ustalić cenę usług?
  186. Moja firma stoi w miejscu, co mam robić?!
  187. 8 zabójczych pomysłów postów (z przykładami) na Facebooka dla małych firm
  188. Otwórz firmę w domu, ale najpierw zadaj sobie te 7 pytań
  189. 9 lekcji marketingu od psychopatów
  190. Oddawać firmowy marketing zewnętrznej firmie czy nie?
  191. Jak wpływać na Klientów, aby kupowali Twoje produkty?
  192. Jak osiągnąłem 852 procent zysku na blogu w miesiąc, czyli 60 dni codziennego blogowania
  193. Jak wzmocnić lokalną pozycję firmy – 11 wskazówek
  194. 10 prostych kroków do podbicia Facebooka przez Twoją firmę
  195. Negocjacje – dzięki tej jednej umiejętności zarobisz miliony
  196. Jak zmierzyć efekty kampanii reklamowych?
  197. Te wskazówki pomogą Ci pozyskać Klienta biznesowego
  198. Co to jest i jak wykorzystać marketing emocji?
  199. Jak sprawić, by biznesowe spotkania były bardziej efektywne?
  200. O umiejętności przystosowania
  201. Jak przetrwać słabszy okres w firmie i wykorzystać go na swoją korzyść?
  202. Jak zarobić 100 zł dziennie – pomysły na dorobienie do pensji, pierwszy biznes lub wakacyjną pracę
  203. Proste ale nie łatwe
  204. Skuteczna reklama Twojej firmy – strategia 5 x 5 x 5 wraz z przykładem
  205. Marketing w wakacje – jak go zaplanować
  206. Twoja firma nigdy nie zarobi, jeśli nie poprawisz tych dwóch rzeczy
  207. Jak zawęzić grupę odbiorców reklamy na Facebooku za pomocą Audience Insights
  208. Reklama na Facebooku za 5 zł
  209. Jak znaleźć swojego mentora?
  210. Jak zapłacić za reklamę ale mieć ją za darmo?
  211. Kończysz szkołę i co dalej, czyli co chciałbym wiedzieć przed założeniem firmy, mając 20 lat
  212. 41 pomysłów na niskobudżetowy lokalny biznes
  213. Auta 3 w kinach, czyli czego możesz nauczyć się z tego i innych filmów a następnie wykorzystać w swojej firmie
  214. Strona internetowa na abonament czy opłacona w całości – zalety, wady, koszt
  215. Wyjść ze swojej strefy komfortu
  216. Jak zaplanować bezstresowe wakacje gdy prowadzisz małą firmę?
  217. Blog firmowy – jak zacząć, co to daje i ile kosztuje jego prowadzenie?
  218. Jak zarządzać zadaniami w małej firmie?
  219. Strategia strony internetowej w małej firmie
  220. Jak rozwinąć bloga i na nim zarabiać, czyli 30 dni codziennego pisania
  221. Trudne sprawy, czyli o współpracy małej firmy z agencją reklamową
  222. Jak reklamować firmę budowlaną?
  223. Piksel Facebooka - co to jest, jak wstawić go na stronę i z niego korzystać?
  224. Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza dla małej lokalnej firmy?
  225. Liga Mistrzów, czyli jak wykorzystać imprezy sportowe w promocji małej firmy
  226. Facebook: jak stworzyć własną grupę podobnych odbiorców (lookalike)?
  227. Marketing partyzancki w małej firmie
  228. Marketing sąsiedztwa – co to jest i jak go wdrożyć?
  229. Najważniejsza rzecz dla każdego przedsiębiorcy
  230. Jak dobrze wykonać stronę internetową, która sprzedaje?
  231. 20 lekcji, jakie wyciągnąłem z ostatniej konferencji i które przydadzą się także Tobie
  232. Pomysły na marketing w czerwcu
  233. Reklama na Facebooku - jak ją stworzyć krok po kroku
  234. Czego chcą Klienci, czyli jak zadowolić swoich Klientów?
  235. Jak budować pozytywne relacje z Klientami i zdobywać ich zaufanie w małej firmie?
  236. Darmowa reklama na Facebooku – jak to zrobić?
  237. Inbound marketing – co to jest i jak go wykorzystać?
  238. Pozycjonowanie lokalne - Co zrobić aby Klienci znajdywali moją firmę w Google?
  239. 3 fazy sukcesu Twojej firmy
  240. Genialne pomysły – nic niewarte
  241. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej pieniędzy niż czasu?
  242. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej czasu niż pieniędzy?
  243. Jak wykorzystać Audience Insights do targetowania reklam na Facebooku?
  244. Lifestyle Biznes – Pracuj po swojemu
  245. Jak znaleźć swoją niszę biznesową?
  246. Co tak naprawdę jest Twoim produktem?
  247. Jaki jest klucz do sukcesu małej firmy i Wyzwanie 90 dni
  248. Targetowanie reklam na Facebooku - 12 pomysłów, o których nie masz pojęcia
  249. Majówkowy marketing w małej firmie
  250. Obsługa Klienta – jak zrobić to inaczej?
  251. Klienci nie rozumieją Twojej oferty, czyli jak napisać dobrą ofertę
  252. Prowadzisz sklep stacjonarny... - zacznij sprzedawać online
  253. 11 pomysłów na wielkanocny marketing w małej firmie
  254. Jak zwiększyłem zysk o 14 procent pracując dziennie o 10 minut dłużej?
  255. Share Week 2017, czyli blogi, które polecam
  256. Klienci oglądają ale nie kupują – jak to zmienić?
  257. Dlaczego prowadząc własną firmę wciąż nie zarabiasz?
  258. Klient idealny – jak go rozpoznać?
  259. Promocja lokalnego sklepu – praktyczne wskazówki
  260. Reklama tradycyjna czy w internecie?
  261. Dlaczego moje reklamy nie działają?
  262. Tanie sposoby na reklamę małej firmy
  263. 11 sposobów na darmową reklamę dla małej firmy
  264. Czy mała firma potrzebuje strony internetowej?
  265. Własna firma - Jak nie powinno się jej reklamować

Mam dla Ciebie coś jeszcze!

Już teraz pobierz darmowy samouczek "PUSZKA czyli Przestań Uganiać Się Za Klientami i spraw, by przychodzili do Ciebie sami".

 
Samouczek jest darmowy.
Podaj tylko imię i swój adres email:

   

Copyright © Paweł Kępa. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.