Spis treści

Poniżej zamieszczam listę wszystkich artykułów, jakie ukazały się na blogu. Poczynając od najnowszego, kończąc na tym najstarszym. Ale nie zwracaj uwagi na kolejność. Zawsze staram się tak pisać, aby artykuł nie tracił swojej mocy i wiedzy, jaką w nim przekazuję. By był zawsze aktualny ;)

 

Najnowsze wpisy:

  1. Koronawirus w sklepie internetowym – podsumowanie miesiąca 3
  2. Być pierwszym w Google... ale na jakie słowa kluczowe – jak je znaleźć
  3. Marketing na czas kryzysu
  4. Sklep internetowy - podsumowanie miesiąca 2
  5. Rabaty - kiedy opłaca się dać Klientowi nawet 60 procent
  6. Darmowa wysyłka – kiedy się opłaca i komu - kalkulator
  7. Prowadzę sklep internetowy – podsumowanie – miesiąc 1
  8. Podsumowanie roku, brak planów na 2020 i dlaczego
  9. Praca i firma w podróży - rozmowa z Kasią i Lukaszem z PodróżoVanie
  10. Mit e-commerce 3: Internetowe porady na temat prowadzenia sklepu online wprawiają w konsternację. Jak się w tym odnaleźć
  11. Mit e-commerce 2: Dla Klienta sklepu internetowego liczy się tylko cena
  12. Mit e-commerce 1: Burza wokół Allegro. Nie da się z nimi konkurować
  13. Testy AB na stronie produktu w sklepie internetowym
  14. Jak zorganizować kampanię promocyjną w sklepie internetowym krok po kroku
  15. Jak obliczyć marżę w sklepie internetowym i kalkulator
  16. Jeden istotny element, który ma wpływ na odbiór Twoich reklam
  17. Jak sprzedawać online bez sklepu internetowego
  18. Znaki towarowe – rozmowa z rzecznikiem patentowym – Mikołajem Lechem
  19. Jak rozkręcić sklep internetowy – porównanie 2 sklepów z butami
  20. Garść pomysłów na ekologiczny sklep internetowy
  21. Google sitelinks, czyli jak zdominować pierwszą stronę Google
  22. Dropshipping – lista hurtowni i jak wybrać
  23. Jak wymyślić i wprowadzić produkt na rynek – opowiada seryjny przedsiębiorca
  24. Masz dobrą reklamę ale nie przynosi ona Klientów – sprawdź dlaczego
  25. Kurs WordPressa – zupełnie za darmo
  26. Przewaga konkurencyjna, czyli co robić, żeby Klient nie odchodził do innej firmy
  27. Kod remarketingowy, czyli piksel Google Ads – jak wstawić go na stronę
  28. Jak pisać wciągające teksty – rozmowa z dr Joanną Wryczą-Bekier
  29. Content marketing, czyli długo długo nic, a później obfite zbiory
  30. Case study: sama zwiększa liczbę wejść na stronę 3x w skali miesiąca
  31. Być pierwszym w Google – narzędzia SEO, które w tym pomogą
  32. Kiedy Klient powinien dopłacić do wcześniej ustalonej ceny
  33. Kalkulator ecommerce – jaka marża na produkty w sklepie, by zarobić
  34. Jak zwiększyć sprzedaż dzięki analityce - rozmowa z Krzysztofem Piądłowskim
  35. Kalkulator – jak wycenić usługę, by osiągnąć oczekiwany zysk
  36. Praca w domu – gdzie szukać, od czego zacząć, jak zorganizować
  37. Optymalizacja oferty w firmie usługowej, czyli jak wycisnąć więcej
  38. Aplikacja SAAS - wyprodukować raz i sprzedawać przez lata
  39. Biznes na wakacje
  40. Reklama na YouTube – jak ją zrobić krok po kroku
  41. Jak korzystać z lejków sprzedażowych i jak zmienią Twoją firmę
  42. 13 sposobów na ściągnięcie Klientów na stronę
  43. Prezentacja firmy, produktu i jak rozmawiać z Klientem
  44. Rebranding – jak, gdzie i kiedy go wykonać – case study
  45. Marketing internetowy – przykłady 3 kampanii
  46. Automatyczny Klient - wyprodukować raz i sprzedawać przez lata
  47. Marketing na Facebooku, czyli jak rozkręcić fanpage
  48. Hasła reklamowe – jak je stworzyć, by zapadały w pamięci
  49. Case study: 82 720,14 zł dodatkowej sprzedaży w sklepie online w 73 dni
  50. Program do wystawiania faktur online krok po kroku
  51. Zdjęcia do sklepu internetowego – jak zrobić je w domu
  52. Projekt X, czyli marketing internetowy w nowej branży - rozpoczęcie
  53. Co jeść, by mieć energię do działania – dieta przedsiębiorcy
  54. Motywacja metodą 10X trzy poziomy
  55. Własny podcast – od czego zacząć, moje początki
  56. Jednoosobowa działalność gospodarcza - jak założyć firmę w 2020
  57. Jak robić marketing mając 100, 200 lub 500 zł miesięcznie
  58. Wnioski wyciągnięte z 2 lat blogowania
  59. Zalety SEO – dlaczego jest takie ważne i każda firma go potrzebuje
  60. Jak robić marketing mając 1, 2 lub 5 godzin tygodniowo
  61. Sprzedaż rękodzieła w internecie
  62. Reklama natywna, czyli reklama, która nie wygląda jak reklama
  63. Jak przez internet zdobyć Klienta na usługi
  64. Dlaczego wciąż warto mieć własnego bloga?
  65. Pomysł na biznes internetowy, czyli 13 zawodów przyszłości
  66. Ktoś wysłał zapytanie z formularza kontaktowego i zapadł się pod ziemię
  67. Case study - Jak w 2019 sprzedają najlepsi
  68. Dlaczego Klienci kupują i jak robić tego więcej?
  69. Podsumowanie roku i plany na 2019
  70. Sklep na Facebooku – jak założyć i wykorzystać
  71. TvsM 004: Energia do działania, misja firmy, szukanie niszy - Rozmowa z Robertem Tytko
  72. Produkt cyfrowy – dlaczego warto go mieć w swojej firmie
  73. Dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje
  74. Black Friday case study – ciekawe kampanie z 2018
  75. Jak robić content marketing bez bloga
  76. TvsM 003: Jak sprzedawać droższe produkty - Rozmowa z Anią Słowińską
  77. Jak sprawiłem, że 74 procent Czytelników otwiera moje newslettery
  78. 43 pytania o remarketing
  79. Jak pozycjonować stronę w Google samodzielnie i za darmo
  80. Jak sprzedać więcej przed świętami w sklepie internetowym
  81. Content marketing – jak go doskonalić
  82. TvsM 002: Jak pisać oferty, żeby kupowali - Rozmowa z Bartkiem Krawczykiem
  83. Black Friday 2019 – jak przygotować do niego swoją firmę
  84. Jak zrobić newsletter – na stronie, blogu, w sklepie internetowym
  85. Jak zwiększyć sprzedaż na święta Bożego Narodzenia 2019?
  86. Reklama na Instagramie – jak ją stworzyć krok po kroku
  87. TvsM 001: Jak zbudować fanpage 40000 fanów? Rozmowa z Moniką Konefał
  88. Jak zbudować widoczność firmy w internecie – 12 kroków
  89. Jak zdobywać Klientów przez komentarze?
  90. Jak pozyskiwać Klientów z polecenia i przez opinie?
  91. Case study: kanał YouTube (i biznes) oparty na pasji
  92. Reguła 10X, idź na całość i nowe multi-wyzwanie
  93. Marketing w social media za 1,80 dziennie
  94. W co inwestować i jak inwestować, prowadząc firmę - prawdy i mity
  95. Techniki sprzedaży - jak robić to nienachalnie i prosto - 10 wskazówek
  96. Jak pozyskiwać Klientów przez własny program partnerski (afiliacyjny)?
  97. Jak utworzyć karuzelę na Facebooku?
  98. Case study: Jak pozyskiwać Klientów w małej firmie – skopiuj to od banków
  99. Jak przetestować pomysł na biznes?
  100. Lejek sprzedażowy – dlaczego warto go mieć w małej firmie
  101. Reklamy na Facebooku – podsumowanie sprzedaży i zyski – tydzień 4 oraz 5
  102. Jak reklamować swoją firmę nie mając ani czasu, ani pieniędzy?
  103. Reklamy na Facebooku – remarketing – tydzień 3
  104. Reklamy na Facebooku – ocieplanie znajomości – tydzień 2
  105. Reklamy na Facebooku – zobacz jak to robię – tydzień 1
  106. Google Analytics Twoim nowym sprzedawcą – jak go skonfigurować do tego celu?
  107. Dochód pasywny w małej firmie – czy to możliwe i jak to zrobić?
  108. Case study bloga i sklepu internetowego Magdy – część 1
  109. Brak perfekcji, fake guru, pułapka mądrej pracy i David Beckham
  110. ROI z content marketingu. Jak zmierzyć czy blog firmowy daje efekty?
  111. Co zrobić, kiedy cena reklamy rośnie. Jak obniżyć koszt reklamy?
  112. Jak wdrożyć RODO na stronie internetowej małej firmy?
  113. Jak zdobyłem 22 Klientów w 5 dni za 100 zł przez reklamy Facebook
  114. Case study – jak w 2018 sprzedają najlepsze sklepy internetowe w Polsce?
  115. Pierwsze urodziny bloga – statystyki, sukcesy, porażki po roku blogowania
  116. Jak stworzyć darmowy landing page krok po kroku i oszczędzić 1000 zł?
  117. Jak sprzedawać i zarabiać przez internet – 10 praktycznych wskazówek
  118. Jak napisać tekst na stronę internetową - artykuł na bloga pod SEO?
  119. Sposoby na pierwszą sprzedaż w internecie – case study i mini strategia krok po kroku
  120. 6 kreatywnych pomysłów na lokalny marketing
  121. Moje najlepsze sposoby na podwojenie sprzedaży i liczby Klientów
  122. Blog firmowy (i prywatny) krok po kroku i z głową
  123. Jak założyć sklep internetowy krok po kroku bez programowania od podstaw?
  124. Twoja firma na Facebooku – przewodnik totalny
  125. Dlaczego i jak pozyskiwać Klientów na Instagramie, nawet jeśli uważasz, że to bez sensu?
  126. Skąd bierze się sukces?
  127. Jak sprawić, aby Klienci powiedzieli WOW i zapamiętali Cię na długo (5 przykładów)?
  128. Jak podwoić listę potencjalnych Klientów w 24 godziny?
  129. Wnioski z roku 2017 i firmowe cele na rok 2018
  130. Bądź jak Kardashianki, czyli osobowość firmy i archetypy marki
  131. Plan promocji krok po kroku i przykłady gotowych strategii, z których korzystam
  132. Blogowanie dla zapracowanych – wskazówki, porady i tricki
  133. Świąteczne promocje i marketing - Boże Narodzenie w małej firmie
  134. 6 miesięcy intensywnego content marketingu – co nowego 90 dni po wyzwaniu
  135. Jak się wyróżnić i raz na zawsze pokonać konkurencję?
  136. Porzucone koszyki w sklepie internetowym – powody i rozwiązania
  137. Zostawiasz pieniądze na stole, czyli jak wyciągnąć więcej ze swojej firmy?
  138. 6 olbrzymich błędów w reklamach na Facebooku i jak sobie z nimi poradzić
  139. 1 godzina dziennie dla Twojej firmy. Poświęcisz tyle?
  140. Case study: Jak promuje się McDonalds – jeśli prowadzisz małą firmę, zrób to samo
  141. Czego lokalni Klienci oczekują od lokalnych firm?
  142. Pozyskiwanie Klientów – chcesz czymś zaskoczyć?
  143. Jak zrobić stronę internetową w WordPress krok po kroku w 30 minut (bez programowania)?
  144. Czy Twoja strona internetowa to dobry pracownik?
  145. GIFy - animacje na Facebooka i nie tylko – jak wykorzystać je w marketingu małej firmy?
  146. Remarketing na Facebooku – 6 przykładów jak przypomnieć się Klientom
  147. Marketing w małej firmie – czego możesz nauczyć się od dużych?
  148. 90 dni codziennego blogowania – statystyki, zarobki, podsumowania
  149. Twoja strona internetowa nie sprzedaje. Jak znaleźć przyczynę?
  150. Mniej konsumuj, więcej produkuj
  151. Druk wizytówek – czy warto to robić i czego używać w zamian?
  152. Prosta strategia dla Twojej firmy: od zera do miliona
  153. Prosta metoda, by reklama na Facebooku była najtańsza
  154. Jak tworzyć produkty i usługi aby Klienci chętnie je kupowali?
  155. Podstawy SEO, czyli jak pozyskać więcej wejść na firmową stronę z Google
  156. Finalizacja sprzedaży – jak szybciej zamykać sprzedaż
  157. Twoje przychody przyjdą z czasem – przygotuj się na przyszły sukces
  158. Jak radzić sobie ze zmęczeniem i brakiem energii?
  159. Jak uświadamiać potencjalnych Klientów i zamieniać ich w płacących Klientów?
  160. Jak stworzyć plan marketingowy firmy?
  161. 2 sposoby skalowania reklam na Facebooku
  162. Jak zyskać dodatkowe 2 lub nawet 10 miesięcy w ciągu roku?
  163. Czy posiadanie pracy daje bezpieczeństwo finansowe – fakty i mity
  164. Jak szybciej osiągać efekty we własnej firmie?
  165. Jak zwiększyć produktywność - organizacja dnia właściciela małej firmy
  166. Jak sprawić, aby firma była stabilna i przewidywalna finansowo?
  167. Jak wycenić swoją pracę, jak ustalić cenę usług?
  168. Moja firma stoi w miejscu, co mam robić?!
  169. 8 zabójczych pomysłów postów (z przykładami) na Facebooka dla małych firm
  170. Otwórz firmę w domu, ale najpierw zadaj sobie te 7 pytań
  171. 9 lekcji marketingu od psychopatów
  172. Oddawać firmowy marketing zewnętrznej firmie czy nie?
  173. Jak wpływać na Klientów, aby kupowali Twoje produkty?
  174. Jak osiągnąłem 852 procent zysku na blogu w miesiąc, czyli 60 dni codziennego blogowania
  175. Jak wzmocnić lokalną pozycję firmy – 11 wskazówek
  176. 10 prostych kroków do podbicia Facebooka przez Twoją firmę
  177. Negocjacje – dzięki tej jednej umiejętności zarobisz miliony
  178. Jak zmierzyć efekty kampanii reklamowych?
  179. Te wskazówki pomogą Ci pozyskać Klienta biznesowego
  180. Co to jest i jak wykorzystać marketing emocji?
  181. Jak sprawić, by biznesowe spotkania były bardziej efektywne?
  182. O umiejętności przystosowania
  183. Jak przetrwać słabszy okres w firmie i wykorzystać go na swoją korzyść?
  184. Jak zarobić 100 zł dziennie – pomysły na dorobienie do pensji, pierwszy biznes lub wakacyjną pracę
  185. Proste ale nie łatwe
  186. Skuteczna reklama Twojej firmy – strategia 5 x 5 x 5 wraz z przykładem
  187. Marketing w wakacje – jak go zaplanować
  188. Twoja firma nigdy nie zarobi, jeśli nie poprawisz tych dwóch rzeczy
  189. Jak zawęzić grupę odbiorców reklamy na Facebooku za pomocą Audience Insights
  190. Reklama na Facebooku za 5 zł
  191. Jak znaleźć swojego mentora?
  192. Jak zapłacić za reklamę ale mieć ją za darmo?
  193. Kończysz szkołę i co dalej, czyli co chciałbym wiedzieć przed założeniem firmy, mając 20 lat
  194. 41 pomysłów na niskobudżetowy lokalny biznes
  195. Auta 3 w kinach, czyli czego możesz nauczyć się z tego i innych filmów a następnie wykorzystać w swojej firmie
  196. Strona internetowa na abonament czy opłacona w całości – zalety, wady, koszt
  197. Wyjść ze swojej strefy komfortu
  198. Jak zaplanować bezstresowe wakacje gdy prowadzisz małą firmę?
  199. Blog firmowy – jak zacząć, co to daje i ile kosztuje jego prowadzenie?
  200. Jak zarządzać zadaniami w małej firmie?
  201. Strategia strony internetowej w małej firmie
  202. Jak rozwinąć bloga i na nim zarabiać, czyli 30 dni codziennego pisania
  203. Trudne sprawy, czyli o współpracy małej firmy z agencją reklamową
  204. Jak reklamować firmę budowlaną?
  205. Piksel Facebooka - co to jest, jak wstawić go na stronę i z niego korzystać?
  206. Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza dla małej lokalnej firmy?
  207. Liga Mistrzów, czyli jak wykorzystać imprezy sportowe w promocji małej firmy
  208. Facebook: jak stworzyć własną grupę podobnych odbiorców (lookalike)?
  209. Marketing partyzancki w małej firmie
  210. Marketing sąsiedztwa – co to jest i jak go wdrożyć?
  211. Najważniejsza rzecz dla każdego przedsiębiorcy
  212. Jak dobrze wykonać stronę internetową, która sprzedaje?
  213. 20 lekcji, jakie wyciągnąłem z ostatniej konferencji i które przydadzą się także Tobie
  214. Pomysły na marketing w czerwcu
  215. Reklama na Facebooku - jak ją stworzyć krok po kroku
  216. Czego chcą Klienci, czyli jak zadowolić swoich Klientów?
  217. Jak budować pozytywne relacje z Klientami i zdobywać ich zaufanie w małej firmie?
  218. Darmowa reklama na Facebooku – jak to zrobić?
  219. Inbound marketing – co to jest i jak go wykorzystać?
  220. Pozycjonowanie lokalne - Co zrobić aby Klienci znajdywali moją firmę w Google?
  221. 3 fazy sukcesu Twojej firmy
  222. Genialne pomysły – nic niewarte
  223. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej pieniędzy niż czasu?
  224. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej czasu niż pieniędzy?
  225. Jak wykorzystać Audience Insights do targetowania reklam na Facebooku?
  226. Lifestyle Biznes – Pracuj po swojemu
  227. Jak znaleźć swoją niszę biznesową?
  228. Co tak naprawdę jest Twoim produktem?
  229. Jaki jest klucz do sukcesu małej firmy i Wyzwanie 90 dni
  230. Targetowanie reklam na Facebooku - 12 pomysłów, o których nie masz pojęcia
  231. Majówkowy marketing w małej firmie
  232. Obsługa Klienta – jak zrobić to inaczej?
  233. Klienci nie rozumieją Twojej oferty, czyli jak napisać dobrą ofertę
  234. Prowadzisz sklep stacjonarny... - zacznij sprzedawać online
  235. 11 pomysłów na wielkanocny marketing w małej firmie
  236. Jak zwiększyłem zysk o 14 procent pracując dziennie o 10 minut dłużej?
  237. Share Week 2017, czyli blogi, które polecam
  238. Klienci oglądają ale nie kupują – jak to zmienić?
  239. Dlaczego prowadząc własną firmę wciąż nie zarabiasz?
  240. Klient idealny – jak go rozpoznać?
  241. Promocja lokalnego sklepu – praktyczne wskazówki
  242. Reklama tradycyjna czy w internecie?
  243. Dlaczego moje reklamy nie działają?
  244. Tanie sposoby na reklamę małej firmy
  245. 11 sposobów na darmową reklamę dla małej firmy
  246. Czy mała firma potrzebuje strony internetowej?
  247. Własna firma - Jak nie powinno się jej reklamować

Mam dla Ciebie coś jeszcze :)

Już teraz pobierz darmowego e-booka "Jak przestać uganiać się za Klientami i sprawić, by przychodzili do Ciebie sami".

 
E-book jest darmowy.
Podaj tylko swój adres email:

   

Copyright © Paweł Kępa. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.