Spis treści

Poniżej zamieszczam listę wszystkich artykułów, jakie ukazały się na blogu. Poczynając od najnowszego, kończąc na tym najstarszym. Ale nie zwracaj uwagi na kolejność. Zawsze staram się tak pisać, aby artykuł nie tracił swojej mocy i wiedzy, jaką w nim przekazuję. By był zawsze aktualny ;)

 

Najnowsze wpisy:

  1. Program do wystawiania faktur online krok po kroku
  2. Zdjęcia do sklepu internetowego – jak zrobić je w domu
  3. Projekt X, czyli marketing internetowy w nowej branży - rozpoczęcie
  4. Co jeść, by mieć energię do działania – dieta przedsiębiorcy
  5. Motywacja metodą 10X trzy poziomy
  6. Własny podcast – od czego zacząć, moje początki
  7. Jednoosobowa działalność gospodarcza - jak założyć firmę w 2019
  8. Jak robić marketing mając 100, 200 lub 500 zł miesięcznie
  9. Wnioski wyciągnięte z 2 lat blogowania
  10. Zalety SEO – dlaczego jest takie ważne i każda firma go potrzebuje
  11. Jak robić marketing mając 1, 2 lub 5 godzin tygodniowo
  12. Sprzedaż rękodzieła w internecie
  13. Jak stworzyć reklamę, która nie wygląda jak reklama
  14. Jak przez internet zdobyć Klienta na usługi
  15. Dlaczego wciąż warto mieć własnego bloga?
  16. Pomysł na biznes internetowy, czyli 13 zawodów przyszłości
  17. Ktoś wysłał zapytanie z formularza kontaktowego i zapadł się pod ziemię
  18. Case study - Jak w 2019 sprzedają najlepsi
  19. Dlaczego Klienci kupują i jak robić tego więcej?
  20. Podsumowanie roku i plany na 2019
  21. Sklep na Facebooku – jak założyć i wykorzystać
  22. TvsM 004: Energia do działania, misja firmy, szukanie niszy - Rozmowa z Robertem Tytko
  23. Produkt cyfrowy – dlaczego warto go mieć w swojej firmie
  24. Dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje
  25. Black Friday case study – ciekawe kampanie z 2018
  26. Jak robić content marketing bez bloga
  27. TvsM 003: Jak sprzedawać droższe produkty - Rozmowa z Anią Słowińską
  28. Jak sprawiłem, że 74 procent Czytelników otwiera moje newslettery
  29. 43 pytania o remarketing
  30. Jak pozycjonować stronę w Google samodzielnie i za darmo
  31. Jak sprzedać więcej przed świętami w sklepie internetowym
  32. Content marketing – jak go doskonalić
  33. TvsM 002: Jak pisać oferty, żeby kupowali - Rozmowa z Bartkiem Krawczykiem
  34. Black Friday 2018 – jak przygotować do niego swoją firmę
  35. Jak zrobić newsletter – na stronie, blogu, w sklepie internetowym
  36. Jak zwiększyć sprzedaż na święta Bożego Narodzenia 2018?
  37. Reklama na Instagramie – jak ją stworzyć krok po kroku
  38. TvsM 001: Jak zbudować fanpage 40000 fanów? Rozmowa z Moniką Konefał
  39. Jak zbudować widoczność firmy w internecie – 12 kroków
  40. Jak zdobywać Klientów przez komentarze?
  41. Jak pozyskiwać Klientów z polecenia i przez opinie?
  42. Case study: kanał YouTube (i biznes) oparty na pasji
  43. Reguła 10X, idź na całość i nowe multi-wyzwanie
  44. Marketing w social media za 1,80 dziennie
  45. W co inwestować i jak inwestować, prowadząc firmę - prawdy i mity
  46. Techniki sprzedaży - jak robić to nienachalnie i prosto - 10 wskazówek
  47. Jak pozyskiwać Klientów przez własny program partnerski (afiliacyjny)?
  48. Jak utworzyć karuzelę na Facebooku?
  49. Case study: Jak pozyskiwać Klientów w małej firmie – skopiuj to od banków
  50. Jak przetestować pomysł na biznes?
  51. Lejek sprzedażowy – dlaczego warto go mieć w małej firmie
  52. Reklamy na Facebooku – podsumowanie sprzedaży i zyski – tydzień 4 oraz 5
  53. Jak reklamować swoją firmę nie mając ani czasu, ani pieniędzy?
  54. Reklamy na Facebooku – remarketing – tydzień 3
  55. Reklamy na Facebooku – ocieplanie znajomości – tydzień 2
  56. Reklamy na Facebooku – zobacz jak to robię – tydzień 1
  57. Google Analytics Twoim nowym sprzedawcą – jak go skonfigurować do tego celu?
  58. Dochód pasywny w małej firmie – czy to możliwe i jak to zrobić?
  59. Case study bloga i sklepu internetowego Magdy – część 1
  60. Brak perfekcji, fake guru, pułapka mądrej pracy i David Beckham
  61. ROI z content marketingu. Jak zmierzyć czy blog firmowy daje efekty?
  62. Co zrobić, kiedy cena reklamy rośnie. Jak obniżyć koszt reklamy?
  63. Jak wdrożyć RODO na stronie internetowej małej firmy?
  64. Jak zdobyłem 22 Klientów w 5 dni za 100 zł przez reklamy Facebook
  65. Case study – jak w 2018 sprzedają najlepsze sklepy internetowe w Polsce?
  66. Pierwsze urodziny bloga – statystyki, sukcesy, porażki po roku blogowania
  67. Jak stworzyć darmowy landing page krok po kroku i oszczędzić 1000 zł?
  68. Jak sprzedawać i zarabiać przez internet – 10 praktycznych wskazówek
  69. Jak napisać tekst na stronę internetową - artykuł na bloga pod SEO?
  70. Sposoby na pierwszą sprzedaż w internecie – case study i mini strategia krok po kroku
  71. 6 kreatywnych pomysłów na lokalny marketing
  72. Moje najlepsze sposoby na podwojenie sprzedaży i liczby Klientów
  73. Blog firmowy (i prywatny) krok po kroku i z głową
  74. Jak założyć sklep internetowy krok po kroku bez programowania od podstaw?
  75. Twoja firma na Facebooku – przewodnik totalny
  76. Dlaczego i jak pozyskiwać Klientów na Instagramie, nawet jeśli uważasz, że to bez sensu?
  77. Skąd bierze się sukces?
  78. Jak sprawić, aby Klienci powiedzieli WOW i zapamiętali Cię na długo (5 przykładów)?
  79. Jak podwoić listę potencjalnych Klientów w 24 godziny?
  80. Wnioski z roku 2017 i firmowe cele na rok 2018
  81. Bądź jak Kardashianki, czyli osobowość firmy i archetypy marki
  82. Plan promocji krok po kroku i przykłady gotowych strategii, z których korzystam
  83. Blogowanie dla zapracowanych – wskazówki, porady i tricki
  84. Świąteczne promocje i marketing - Boże Narodzenie w małej firmie
  85. 6 miesięcy intensywnego content marketingu – co nowego 90 dni po wyzwaniu
  86. Jak się wyróżnić i raz na zawsze pokonać konkurencję?
  87. Porzucone koszyki w sklepie internetowym – powody i rozwiązania
  88. Zostawiasz pieniądze na stole, czyli jak wyciągnąć więcej ze swojej firmy?
  89. 6 olbrzymich błędów w reklamach na Facebooku i jak sobie z nimi poradzić
  90. 1 godzina dziennie dla Twojej firmy. Poświęcisz tyle?
  91. Case study: Jak promuje się McDonalds – jeśli prowadzisz małą firmę, zrób to samo
  92. Czego lokalni Klienci oczekują od lokalnych firm?
  93. Pozyskiwanie Klientów – chcesz czymś zaskoczyć?
  94. Jak zrobić stronę internetową w WordPress krok po kroku w 30 minut (bez programowania)?
  95. Czy Twoja strona internetowa to dobry pracownik?
  96. GIFy - animacje na Facebooka i nie tylko – jak wykorzystać je w marketingu małej firmy?
  97. Remarketing na Facebooku – 6 przykładów jak przypomnieć się Klientom
  98. Marketing w małej firmie – czego możesz nauczyć się od dużych?
  99. 90 dni codziennego blogowania – statystyki, zarobki, podsumowania
  100. Twoja strona internetowa nie sprzedaje. Jak znaleźć przyczynę?
  101. Mniej konsumuj, więcej produkuj
  102. Druk wizytówek – czy warto to robić i czego używać w zamian?
  103. Prosta strategia dla Twojej firmy: od zera do miliona
  104. Prosta metoda, by reklama na Facebooku była najtańsza
  105. Jak tworzyć produkty i usługi aby Klienci chętnie je kupowali?
  106. Podstawy SEO, czyli jak pozyskać więcej wejść na firmową stronę z Google
  107. Finalizacja sprzedaży – jak szybciej zamykać sprzedaż
  108. Twoje przychody przyjdą z czasem – przygotuj się na przyszły sukces
  109. Jak radzić sobie ze zmęczeniem i brakiem energii?
  110. Jak uświadamiać potencjalnych Klientów i zamieniać ich w płacących Klientów?
  111. Jak stworzyć plan marketingowy firmy?
  112. 2 sposoby skalowania reklam na Facebooku
  113. Jak zyskać dodatkowe 2 lub nawet 10 miesięcy w ciągu roku?
  114. Czy posiadanie pracy daje bezpieczeństwo finansowe – fakty i mity
  115. Jak szybciej osiągać efekty we własnej firmie?
  116. Jak zwiększyć produktywność - organizacja dnia właściciela małej firmy
  117. Jak sprawić, aby firma była stabilna i przewidywalna finansowo?
  118. Jak wycenić swoją pracę, jak ustalić cenę usług?
  119. Moja firma stoi w miejscu, co mam robić?!
  120. 8 zabójczych pomysłów postów (z przykładami) na Facebooka dla małych firm
  121. Otwórz firmę w domu, ale najpierw zadaj sobie te 7 pytań
  122. 9 lekcji marketingu od psychopatów
  123. Oddawać firmowy marketing zewnętrznej firmie czy nie?
  124. Jak wpływać na Klientów, aby kupowali Twoje produkty?
  125. Jak osiągnąłem 852 procent zysku na blogu w miesiąc, czyli 60 dni codziennego blogowania
  126. Jak wzmocnić lokalną pozycję firmy – 11 wskazówek
  127. 10 prostych kroków do podbicia Facebooka przez Twoją firmę
  128. Negocjacje – dzięki tej jednej umiejętności zarobisz miliony
  129. Jak zmierzyć efekty kampanii reklamowych?
  130. Te wskazówki pomogą Ci pozyskać Klienta biznesowego
  131. Co to jest i jak wykorzystać marketing emocji?
  132. Jak sprawić, by biznesowe spotkania były bardziej efektywne?
  133. O umiejętności przystosowania
  134. Jak przetrwać słabszy okres w firmie i wykorzystać go na swoją korzyść?
  135. Jak zarobić 100 zł dziennie – pomysły na dorobienie do pensji, pierwszy biznes lub wakacyjną pracę
  136. Proste ale nie łatwe
  137. Skuteczna reklama Twojej firmy – strategia 5 x 5 x 5 wraz z przykładem
  138. Marketing w wakacje – jak go zaplanować
  139. Twoja firma nigdy nie zarobi, jeśli nie poprawisz tych dwóch rzeczy
  140. Jak zawęzić grupę odbiorców reklamy na Facebooku za pomocą Audience Insights
  141. Reklama na Facebooku za 5 zł
  142. Jak znaleźć swojego mentora?
  143. Jak zapłacić za reklamę ale mieć ją za darmo?
  144. Kończysz szkołę i co dalej, czyli co chciałbym wiedzieć przed założeniem firmy, mając 20 lat
  145. 41 pomysłów na niskobudżetowy lokalny biznes
  146. Auta 3 w kinach, czyli czego możesz nauczyć się z tego i innych filmów a następnie wykorzystać w swojej firmie
  147. Strona internetowa na abonament czy opłacona w całości – zalety, wady, koszt
  148. Wyjść ze swojej strefy komfortu
  149. Jak zaplanować bezstresowe wakacje gdy prowadzisz małą firmę?
  150. Blog firmowy – jak zacząć, co to daje i ile kosztuje jego prowadzenie?
  151. Jak zarządzać zadaniami w małej firmie?
  152. Strategia strony internetowej w małej firmie
  153. Jak rozwinąć bloga i na nim zarabiać, czyli 30 dni codziennego pisania
  154. Trudne sprawy, czyli o współpracy małej firmy z agencją reklamową
  155. Jak reklamować firmę budowlaną?
  156. Piksel Facebooka - co to jest, jak wstawić go na stronę i z niego korzystać?
  157. Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza dla małej lokalnej firmy?
  158. Liga Mistrzów, czyli jak wykorzystać imprezy sportowe w promocji małej firmy
  159. Facebook: jak stworzyć własną grupę podobnych odbiorców (lookalike)?
  160. Marketing partyzancki w małej firmie
  161. Marketing sąsiedztwa – co to jest i jak go wdrożyć?
  162. Najważniejsza rzecz dla każdego przedsiębiorcy
  163. Jak dobrze wykonać stronę internetową, która sprzedaje?
  164. 20 lekcji, jakie wyciągnąłem z ostatniej konferencji i które przydadzą się także Tobie
  165. Pomysły na marketing w czerwcu
  166. Reklama na Facebooku - jak ją stworzyć krok po kroku
  167. Czego chcą Klienci, czyli jak zadowolić swoich Klientów?
  168. Jak budować pozytywne relacje z Klientami i zdobywać ich zaufanie w małej firmie?
  169. Darmowa reklama na Facebooku – jak to zrobić?
  170. Inbound marketing – co to jest i jak go wykorzystać?
  171. Pozycjonowanie lokalne - Co zrobić aby Klienci znajdywali moją firmę w Google?
  172. 3 fazy sukcesu Twojej firmy
  173. Genialne pomysły – nic niewarte
  174. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej pieniędzy niż czasu?
  175. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej czasu niż pieniędzy?
  176. Jak wykorzystać Audience Insights do targetowania reklam na Facebooku?
  177. Lifestyle Biznes – Pracuj po swojemu
  178. Jak znaleźć swoją niszę biznesową?
  179. Co tak naprawdę jest Twoim produktem?
  180. Jaki jest klucz do sukcesu małej firmy i Wyzwanie 90 dni
  181. Targetowanie reklam na Facebooku - 12 pomysłów, o których nie masz pojęcia
  182. Majówkowy marketing w małej firmie
  183. Obsługa Klienta – jak zrobić to inaczej?
  184. Klienci nie rozumieją Twojej oferty, czyli jak napisać dobrą ofertę
  185. Prowadzisz sklep stacjonarny... - zacznij sprzedawać online
  186. 11 pomysłów na wielkanocny marketing w małej firmie
  187. Jak zwiększyłem zysk o 14 procent pracując dziennie o 10 minut dłużej?
  188. Share Week 2017, czyli blogi, które polecam
  189. Klienci oglądają ale nie kupują – jak to zmienić?
  190. Dlaczego prowadząc własną firmę wciąż nie zarabiasz?
  191. Klient idealny – jak go rozpoznać?
  192. Promocja lokalnego sklepu – praktyczne wskazówki
  193. Reklama tradycyjna czy w internecie?
  194. Dlaczego moje reklamy nie działają?
  195. Tanie sposoby na reklamę małej firmy
  196. 11 sposobów na darmową reklamę dla małej firmy
  197. Czy mała firma potrzebuje strony internetowej?
  198. Własna firma - Jak nie powinno się jej reklamować

Mam dla Ciebie coś jeszcze :)

Już teraz pobierz darmowego e-booka "Jak przestać uganiać się za Klientami i sprawić, by przychodzili do Ciebie sami".

 
E-book jest darmowy.
Podaj tylko swój adres email:

   

Copyright © Paweł Kępa (dawniej Mała Wiejska Firma). Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.