Spis treści

Poniżej zamieszczam listę wszystkich artykułów, jakie ukazały się na blogu. Poczynając od najnowszego, kończąc na tym najstarszym. Ale nie zwracaj uwagi na kolejność. Zawsze staram się tak pisać, aby artykuł nie tracił swojej mocy i wiedzy, jaką w nim przekazuję. By był zawsze aktualny ;)

 

Najnowsze wpisy:

  1. Pozycja w Google - jak sprawdzić miejsce Twojej strony
  2. Jak reklamować transmisję live na Facebooku
  3. Jak targetować reklamy na Facebooku i Instagramie
  4. Ile kosztuje reklama na Facebooku i Instagramie
  5. API konwersji - nowy piksel Facebooka - jak z niego korzystać
  6. Case study - 4 grupy, które targetuję w reklamach sklepu internetowego i dają 37 x ROI
  7. Jak założyć fanpage na Facebooku
  8. Social proof w zapisach na listę mailingową
  9. Jak reklamować zapisy na listę mailingową
  10. Lead magnet po nowemu - jak zwiększyć liczbę zapisów na listę mailingową
  11. Budowa listy mailingowej - jak to zrobić
  12. Marketing Automation dla początkujących i 3 pierwsze automatyzacje
  13. Program do faktur online - na co zwrócić uwagę podczas wyboru
  14. Edytor SEO - Word, który pisze pod wymogi 1. miejsca w Google
  15. Zarabianie na wynajmie NIE mieszkań
  16. 291 zamówień, 19979,60 zł i podsumowanie 12 miesiąca sklepu internetowego
  17. Od 1000 zł miesięcznie do 1000 zł dziennie w 90 dni - podsumowanie 11 miesiąca w sklepie internetowym
  18. Jak bez bólu przenieść firmę do online w obecnych czasach
  19. FOMO - Fear of Missing Out - czy to mus marketingu i jak go wykorzystać
  20. Nie tylko z reklam są Klienci - podsumowanie miesiąca 10 w sklepie internetowym
  21. Zyro - nowy kreator stron www na polskim rynku
  22. Pękło 100 zamówień - podsumowanie miesiąca 9 w sklepie internetowym
  23. Jak stworzyć opis produktu lub usługi, by wskoczył na 1. miejsce w Google
  24. Pozycjonowanie w Google – robić samodzielnie czy zlecić
  25. Przychody x3 i kolejne 2 tysiaki w kasie – podsumowanie miesiąca 8 w sklepie internetowym
  26. Stabilizacja, planowanie i dużo pracy – podsumowanie miesiąca 7 w sklepie internetowym
  27. Storytelling – co to jest, przykłady po polsku i jak sprzedawać w ten sposób
  28. Pierwszy 1000 zł – podsumowanie miesiąca 6 w sklepie internetowym
  29. Targetowanie reklam – poziom 2.0 – 62 grupy docelowe, które trzeba mieć
  30. Sprzedaż online przez transmisje live na Facebooku
  31. Przychody urosły x2 - podsumowanie miesiąca 5 w sklepie internetowym
  32. Pierwszy miesiąc na plusie – podsumowanie miesiąca 4 w sklepie internetowym
  33. Oferta handlowa – jak ją napisać, gotowy wzór i wskazówki
  34. Płatności online PAYNOW od mBanku – czy warto i integracja sklepu
  35. Koronawirus w sklepie internetowym – podsumowanie miesiąca 3
  36. Być pierwszym w Google... ale na jakie słowa kluczowe – jak je znaleźć
  37. Marketing na czas kryzysu
  38. Sklep internetowy - podsumowanie miesiąca 2
  39. Rabaty - kiedy opłaca się dać Klientowi nawet 60 procent
  40. Darmowa wysyłka – kiedy się opłaca i komu - kalkulator
  41. Prowadzę sklep internetowy – podsumowanie – miesiąc 1
  42. Podsumowanie roku, brak planów na 2020 i dlaczego
  43. Praca i firma w podróży - rozmowa z Kasią i Lukaszem z PodróżoVanie
  44. Mit e-commerce 3: Internetowe porady na temat prowadzenia sklepu online wprawiają w konsternację. Jak się w tym odnaleźć
  45. Mit e-commerce 2: Dla Klienta sklepu internetowego liczy się tylko cena
  46. Mit e-commerce 1: Burza wokół Allegro. Nie da się z nimi konkurować
  47. Testy AB na stronie produktu w sklepie internetowym
  48. Jak zorganizować kampanię promocyjną w sklepie internetowym krok po kroku
  49. Jak obliczyć marżę w sklepie internetowym i kalkulator
  50. Jeden istotny element, który ma wpływ na odbiór Twoich reklam
  51. Jak sprzedawać online bez sklepu internetowego
  52. Znaki towarowe – rozmowa z rzecznikiem patentowym – Mikołajem Lechem
  53. Jak rozkręcić sklep internetowy – porównanie 2 sklepów z butami
  54. Garść pomysłów na ekologiczny sklep internetowy
  55. Google sitelinks, czyli jak zdominować pierwszą stronę Google
  56. Dropshipping – lista hurtowni i jak wybrać
  57. Jak wymyślić i wprowadzić produkt na rynek – opowiada seryjny przedsiębiorca
  58. Masz dobrą reklamę ale nie przynosi ona Klientów – sprawdź dlaczego
  59. Kurs WordPressa – zupełnie za darmo
  60. Przewaga konkurencyjna, czyli co robić, żeby Klient nie odchodził do innej firmy
  61. Kod remarketingowy, czyli piksel Google Ads – jak wstawić go na stronę
  62. Jak pisać wciągające teksty – rozmowa z dr Joanną Wryczą-Bekier
  63. Content marketing, czyli długo długo nic, a później obfite zbiory
  64. Być pierwszym w Google – narzędzia SEO, które w tym pomogą
  65. Kiedy Klient powinien dopłacić do wcześniej ustalonej ceny
  66. Kalkulator ecommerce – jaka marża na produkty w sklepie, by zarobić
  67. Jak zwiększyć sprzedaż dzięki analityce - rozmowa z Krzysztofem Piądłowskim
  68. Kalkulator – jak wycenić usługę, by osiągnąć oczekiwany zysk
  69. Praca w domu – gdzie szukać, od czego zacząć, jak zorganizować
  70. Optymalizacja oferty w firmie usługowej, czyli jak wycisnąć więcej
  71. Aplikacja SAAS - wyprodukować raz i sprzedawać przez lata
  72. Biznes na wakacje
  73. Reklama na YouTube – jak ją zrobić krok po kroku
  74. Jak korzystać z lejków sprzedażowych i jak zmienią Twoją firmę
  75. 13 sposobów na ściągnięcie Klientów na stronę
  76. Prezentacja firmy, produktu i jak rozmawiać z Klientem
  77. Rebranding – jak, gdzie i kiedy go wykonać – case study
  78. Marketing internetowy – przykłady 3 kampanii
  79. Automatyczny Klient - wyprodukować raz i sprzedawać przez lata
  80. Marketing na Facebooku, czyli jak rozkręcić fanpage
  81. Hasła reklamowe – jak je stworzyć, by zapadały w pamięci
  82. Case study: 82 720,14 zł dodatkowej sprzedaży w sklepie online w 73 dni
  83. Program do wystawiania faktur online krok po kroku
  84. Zdjęcia do sklepu internetowego – jak zrobić je w domu
  85. Projekt X, czyli marketing internetowy w nowej branży - rozpoczęcie
  86. Co jeść, by mieć energię do działania – dieta przedsiębiorcy
  87. Motywacja metodą 10X trzy poziomy
  88. Własny podcast – od czego zacząć, moje początki
  89. Jednoosobowa działalność gospodarcza - jak założyć firmę w 2020
  90. Jak robić marketing mając 100, 200 lub 500 zł miesięcznie
  91. Wnioski wyciągnięte z 2 lat blogowania
  92. Zalety SEO – dlaczego jest takie ważne i każda firma go potrzebuje
  93. Jak robić marketing mając 1, 2 lub 5 godzin tygodniowo
  94. Sprzedaż rękodzieła w internecie
  95. Reklama natywna, czyli reklama, która nie wygląda jak reklama
  96. Jak przez internet zdobyć Klienta na usługi
  97. Dlaczego wciąż warto mieć własnego bloga?
  98. Pomysł na biznes internetowy, czyli 13 zawodów przyszłości
  99. Ktoś wysłał zapytanie z formularza kontaktowego i zapadł się pod ziemię
  100. Case study - Jak w 2019 sprzedają najlepsi
  101. Dlaczego Klienci kupują i jak robić tego więcej?
  102. Podsumowanie roku i plany na 2019
  103. Sklep na Facebooku – jak założyć i wykorzystać
  104. TvsM 004: Energia do działania, misja firmy, szukanie niszy - Rozmowa z Robertem Tytko
  105. Produkt cyfrowy – dlaczego warto go mieć w swojej firmie
  106. Dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje
  107. Black Friday case study – ciekawe kampanie z 2018
  108. Jak robić content marketing bez bloga
  109. TvsM 003: Jak sprzedawać droższe produkty - Rozmowa z Anią Słowińską
  110. Jak sprawiłem, że 74 procent Czytelników otwiera moje newslettery
  111. 43 pytania o remarketing
  112. Jak pozycjonować stronę w Google samodzielnie i za darmo
  113. Jak sprzedać więcej przed świętami w sklepie internetowym
  114. Content marketing – jak go doskonalić
  115. TvsM 002: Jak pisać oferty, żeby kupowali - Rozmowa z Bartkiem Krawczykiem
  116. Black Friday 2019 – jak przygotować do niego swoją firmę
  117. Jak zrobić newsletter – na stronie, blogu, w sklepie internetowym
  118. Jak zwiększyć sprzedaż na święta Bożego Narodzenia 2019?
  119. Reklama na Instagramie – jak ją stworzyć krok po kroku
  120. TvsM 001: Jak zbudować fanpage 40000 fanów? Rozmowa z Moniką Konefał
  121. Jak zbudować widoczność firmy w internecie – 12 kroków
  122. Jak zdobywać Klientów przez komentarze?
  123. Jak pozyskiwać Klientów z polecenia i przez opinie?
  124. Case study: kanał YouTube (i biznes) oparty na pasji
  125. Reguła 10X, idź na całość i nowe multi-wyzwanie
  126. Marketing w social media za 1,80 dziennie
  127. W co inwestować i jak inwestować, prowadząc firmę - prawdy i mity
  128. Techniki sprzedaży - jak robić to nienachalnie i prosto - 10 wskazówek
  129. Jak pozyskiwać Klientów przez własny program partnerski (afiliacyjny)?
  130. Jak utworzyć karuzelę na Facebooku?
  131. Case study: Jak pozyskiwać Klientów w małej firmie – skopiuj to od banków
  132. Jak przetestować pomysł na biznes?
  133. Lejek sprzedażowy – dlaczego warto go mieć w małej firmie
  134. Reklamy na Facebooku – podsumowanie sprzedaży i zyski – tydzień 4 oraz 5
  135. Jak reklamować swoją firmę nie mając ani czasu, ani pieniędzy?
  136. Reklamy na Facebooku – remarketing – tydzień 3
  137. Reklamy na Facebooku – ocieplanie znajomości – tydzień 2
  138. Reklamy na Facebooku – zobacz jak to robię – tydzień 1
  139. Google Analytics Twoim nowym sprzedawcą – jak go skonfigurować do tego celu?
  140. Dochód pasywny w małej firmie – czy to możliwe i jak to zrobić?
  141. Case study bloga i sklepu internetowego Magdy – część 1
  142. Brak perfekcji, fake guru, pułapka mądrej pracy i David Beckham
  143. ROI z content marketingu. Jak zmierzyć czy blog firmowy daje efekty?
  144. Co zrobić, kiedy cena reklamy rośnie. Jak obniżyć koszt reklamy?
  145. Jak wdrożyć RODO na stronie internetowej małej firmy?
  146. Jak zdobyłem 22 Klientów w 5 dni za 100 zł przez reklamy Facebook
  147. Case study – jak w 2018 sprzedają najlepsze sklepy internetowe w Polsce?
  148. Pierwsze urodziny bloga – statystyki, sukcesy, porażki po roku blogowania
  149. Jak stworzyć darmowy landing page krok po kroku i oszczędzić 1000 zł?
  150. Jak sprzedawać i zarabiać przez internet – 10 praktycznych wskazówek
  151. Jak napisać tekst na stronę internetową - artykuł na bloga pod SEO?
  152. Sposoby na pierwszą sprzedaż w internecie – case study i mini strategia krok po kroku
  153. 6 kreatywnych pomysłów na lokalny marketing
  154. Moje najlepsze sposoby na podwojenie sprzedaży i liczby Klientów
  155. Blog firmowy (i prywatny) krok po kroku i z głową
  156. Jak założyć sklep internetowy krok po kroku bez programowania od podstaw?
  157. Twoja firma na Facebooku – przewodnik totalny
  158. Dlaczego i jak pozyskiwać Klientów na Instagramie, nawet jeśli uważasz, że to bez sensu?
  159. Skąd bierze się sukces?
  160. Jak sprawić, aby Klienci powiedzieli WOW i zapamiętali Cię na długo (5 przykładów)?
  161. Jak podwoić listę potencjalnych Klientów w 24 godziny?
  162. Wnioski z roku 2017 i firmowe cele na rok 2018
  163. Bądź jak Kardashianki, czyli osobowość firmy i archetypy marki
  164. Plan promocji krok po kroku i przykłady gotowych strategii, z których korzystam
  165. Blogowanie dla zapracowanych – wskazówki, porady i tricki
  166. Świąteczne promocje i marketing - Boże Narodzenie w małej firmie
  167. 6 miesięcy intensywnego content marketingu – co nowego 90 dni po wyzwaniu
  168. Jak się wyróżnić i raz na zawsze pokonać konkurencję?
  169. Porzucone koszyki w sklepie internetowym – powody i rozwiązania
  170. Zostawiasz pieniądze na stole, czyli jak wyciągnąć więcej ze swojej firmy?
  171. 6 olbrzymich błędów w reklamach na Facebooku i jak sobie z nimi poradzić
  172. 1 godzina dziennie dla Twojej firmy. Poświęcisz tyle?
  173. Case study: Jak promuje się McDonalds – jeśli prowadzisz małą firmę, zrób to samo
  174. Czego lokalni Klienci oczekują od lokalnych firm?
  175. Pozyskiwanie Klientów – chcesz czymś zaskoczyć?
  176. Jak zrobić stronę internetową w WordPress krok po kroku w 30 minut (bez programowania)?
  177. Czy Twoja strona internetowa to dobry pracownik?
  178. GIFy - animacje na Facebooka i nie tylko – jak wykorzystać je w marketingu małej firmy?
  179. Remarketing na Facebooku – 6 przykładów jak przypomnieć się Klientom
  180. Marketing w małej firmie – czego możesz nauczyć się od dużych?
  181. 90 dni codziennego blogowania – statystyki, zarobki, podsumowania
  182. Twoja strona internetowa nie sprzedaje. Jak znaleźć przyczynę?
  183. Mniej konsumuj, więcej produkuj
  184. Druk wizytówek – czy warto to robić i czego używać w zamian?
  185. Prosta strategia dla Twojej firmy: od zera do miliona
  186. Prosta metoda, by reklama na Facebooku była najtańsza
  187. Jak tworzyć produkty i usługi aby Klienci chętnie je kupowali?
  188. Podstawy SEO, czyli jak pozyskać więcej wejść na firmową stronę z Google
  189. Finalizacja sprzedaży – jak szybciej zamykać sprzedaż
  190. Twoje przychody przyjdą z czasem – przygotuj się na przyszły sukces
  191. Jak radzić sobie ze zmęczeniem i brakiem energii?
  192. Jak uświadamiać potencjalnych Klientów i zamieniać ich w płacących Klientów?
  193. Jak stworzyć plan marketingowy firmy?
  194. 2 sposoby skalowania reklam na Facebooku
  195. Jak zyskać dodatkowe 2 lub nawet 10 miesięcy w ciągu roku?
  196. Czy posiadanie pracy daje bezpieczeństwo finansowe – fakty i mity
  197. Jak szybciej osiągać efekty we własnej firmie?
  198. Jak zwiększyć produktywność - organizacja dnia właściciela małej firmy
  199. Jak sprawić, aby firma była stabilna i przewidywalna finansowo?
  200. Jak wycenić swoją pracę, jak ustalić cenę usług?
  201. Moja firma stoi w miejscu, co mam robić?!
  202. 8 zabójczych pomysłów postów (z przykładami) na Facebooka dla małych firm
  203. Otwórz firmę w domu, ale najpierw zadaj sobie te 7 pytań
  204. 9 lekcji marketingu od psychopatów
  205. Oddawać firmowy marketing zewnętrznej firmie czy nie?
  206. Jak wpływać na Klientów, aby kupowali Twoje produkty?
  207. Jak osiągnąłem 852 procent zysku na blogu w miesiąc, czyli 60 dni codziennego blogowania
  208. Jak wzmocnić lokalną pozycję firmy – 11 wskazówek
  209. 10 prostych kroków do podbicia Facebooka przez Twoją firmę
  210. Negocjacje – dzięki tej jednej umiejętności zarobisz miliony
  211. Jak zmierzyć efekty kampanii reklamowych?
  212. Te wskazówki pomogą Ci pozyskać Klienta biznesowego
  213. Co to jest i jak wykorzystać marketing emocji?
  214. Jak sprawić, by biznesowe spotkania były bardziej efektywne?
  215. O umiejętności przystosowania
  216. Jak przetrwać słabszy okres w firmie i wykorzystać go na swoją korzyść?
  217. Jak zarobić 100 zł dziennie – pomysły na dorobienie do pensji, pierwszy biznes lub wakacyjną pracę
  218. Proste ale nie łatwe
  219. Skuteczna reklama Twojej firmy – strategia 5 x 5 x 5 wraz z przykładem
  220. Marketing w wakacje – jak go zaplanować
  221. Twoja firma nigdy nie zarobi, jeśli nie poprawisz tych dwóch rzeczy
  222. Jak zawęzić grupę odbiorców reklamy na Facebooku za pomocą Audience Insights
  223. Reklama na Facebooku za 5 zł
  224. Jak znaleźć swojego mentora?
  225. Jak zapłacić za reklamę ale mieć ją za darmo?
  226. Kończysz szkołę i co dalej, czyli co chciałbym wiedzieć przed założeniem firmy, mając 20 lat
  227. 41 pomysłów na niskobudżetowy lokalny biznes
  228. Auta 3 w kinach, czyli czego możesz nauczyć się z tego i innych filmów a następnie wykorzystać w swojej firmie
  229. Strona internetowa na abonament czy opłacona w całości – zalety, wady, koszt
  230. Wyjść ze swojej strefy komfortu
  231. Jak zaplanować bezstresowe wakacje gdy prowadzisz małą firmę?
  232. Blog firmowy – jak zacząć, co to daje i ile kosztuje jego prowadzenie?
  233. Jak zarządzać zadaniami w małej firmie?
  234. Strategia strony internetowej w małej firmie
  235. Jak rozwinąć bloga i na nim zarabiać, czyli 30 dni codziennego pisania
  236. Trudne sprawy, czyli o współpracy małej firmy z agencją reklamową
  237. Jak reklamować firmę budowlaną?
  238. Piksel Facebooka - co to jest, jak wstawić go na stronę i z niego korzystać?
  239. Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza dla małej lokalnej firmy?
  240. Liga Mistrzów, czyli jak wykorzystać imprezy sportowe w promocji małej firmy
  241. Facebook: jak stworzyć własną grupę podobnych odbiorców (lookalike)?
  242. Marketing partyzancki w małej firmie
  243. Marketing sąsiedztwa – co to jest i jak go wdrożyć?
  244. Najważniejsza rzecz dla każdego przedsiębiorcy
  245. Jak dobrze wykonać stronę internetową, która sprzedaje?
  246. 20 lekcji, jakie wyciągnąłem z ostatniej konferencji i które przydadzą się także Tobie
  247. Pomysły na marketing w czerwcu
  248. Reklama na Facebooku - jak ją stworzyć krok po kroku
  249. Czego chcą Klienci, czyli jak zadowolić swoich Klientów?
  250. Jak budować pozytywne relacje z Klientami i zdobywać ich zaufanie w małej firmie?
  251. Darmowa reklama na Facebooku – jak to zrobić?
  252. Inbound marketing – co to jest i jak go wykorzystać?
  253. Pozycjonowanie lokalne - Co zrobić aby Klienci znajdywali moją firmę w Google?
  254. 3 fazy sukcesu Twojej firmy
  255. Genialne pomysły – nic niewarte
  256. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej pieniędzy niż czasu?
  257. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej czasu niż pieniędzy?
  258. Jak wykorzystać Audience Insights do targetowania reklam na Facebooku?
  259. Lifestyle Biznes – Pracuj po swojemu
  260. Jak znaleźć swoją niszę biznesową?
  261. Co tak naprawdę jest Twoim produktem?
  262. Jaki jest klucz do sukcesu małej firmy i Wyzwanie 90 dni
  263. Targetowanie reklam na Facebooku - 12 pomysłów, o których nie masz pojęcia
  264. Majówkowy marketing w małej firmie
  265. Obsługa Klienta – jak zrobić to inaczej?
  266. Klienci nie rozumieją Twojej oferty, czyli jak napisać dobrą ofertę
  267. Prowadzisz sklep stacjonarny... - zacznij sprzedawać online
  268. 11 pomysłów na wielkanocny marketing w małej firmie
  269. Jak zwiększyłem zysk o 14 procent pracując dziennie o 10 minut dłużej?
  270. Share Week 2017, czyli blogi, które polecam
  271. Klienci oglądają ale nie kupują – jak to zmienić?
  272. Dlaczego prowadząc własną firmę wciąż nie zarabiasz?
  273. Klient idealny – jak go rozpoznać?
  274. Promocja lokalnego sklepu – praktyczne wskazówki
  275. Reklama tradycyjna czy w internecie?
  276. Dlaczego moje reklamy nie działają?
  277. Tanie sposoby na reklamę małej firmy
  278. 11 sposobów na darmową reklamę dla małej firmy
  279. Czy mała firma potrzebuje strony internetowej?
  280. Własna firma - Jak nie powinno się jej reklamować

Mam dla Ciebie coś jeszcze!

Już teraz pobierz darmowy samouczek "PUSZKA czyli Przestań Uganiać Się Za Klientami i spraw, by przychodzili do Ciebie sami".

 
Samouczek jest darmowy.
Podaj tylko imię i swój adres email:

   

Copyright © Paweł Kępa. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.