Spis treści

Poniżej zamieszczam listę wszystkich artykułów, jakie ukazały się na blogu. Poczynając od najnowszego, kończąc na tym najstarszym. Ale nie zwracaj uwagi na kolejność. Zawsze staram się tak pisać, aby artykuł nie tracił swojej mocy i wiedzy, jaką w nim przekazuję. By był zawsze aktualny ;)

 

Najnowsze wpisy:

  1. Kod remarketingowy, czyli piksel Google Ads – jak wstawić go na stronę
  2. Jak pisać wciągające teksty – rozmowa z dr Joanną Wryczą-Bekier
  3. Content marketing, czyli długo długo nic, a później obfite zbiory
  4. Case study: sama zwiększa liczbę wejść na stronę 3x w skali miesiąca
  5. Być pierwszym w Google – narzędzia SEO, które w tym pomogą
  6. Kiedy Klient powinien dopłacić do wcześniej ustalonej ceny
  7. Kalkulator ecommerce – jaka marża na produkty w sklepie, by zarobić
  8. Jak zwiększyć sprzedaż dzięki analityce - rozmowa z Krzysztofem Piądłowskim
  9. Kalkulator – jak wycenić usługę, by osiągnąć oczekiwany zysk
  10. Praca w domu – gdzie szukać, od czego zacząć, jak zorganizować
  11. Optymalizacja oferty w firmie usługowej, czyli jak wycisnąć więcej
  12. Aplikacja SAAS - wyprodukować raz i sprzedawać przez lata
  13. Biznes na wakacje
  14. Reklama na YouTube – jak ją zrobić krok po kroku
  15. Jak korzystać z lejków sprzedażowych i jak zmienią Twoją firmę
  16. 13 sposobów na ściągnięcie Klientów na stronę
  17. Prezentacja firmy, produktu i jak rozmawiać z Klientem
  18. Rebranding – jak, gdzie i kiedy go wykonać – case study
  19. Marketing internetowy – przykłady 3 kampanii
  20. Automatyczny Klient - wyprodukować raz i sprzedawać przez lata
  21. Marketing na Facebooku, czyli jak rozkręcić fanpage
  22. Hasła reklamowe – jak je stworzyć, by zapadały w pamięci
  23. Case study: 82 720,14 zł dodatkowej sprzedaży w sklepie online w 73 dni
  24. Program do wystawiania faktur online krok po kroku
  25. Zdjęcia do sklepu internetowego – jak zrobić je w domu
  26. Projekt X, czyli marketing internetowy w nowej branży - rozpoczęcie
  27. Co jeść, by mieć energię do działania – dieta przedsiębiorcy
  28. Motywacja metodą 10X trzy poziomy
  29. Własny podcast – od czego zacząć, moje początki
  30. Jednoosobowa działalność gospodarcza - jak założyć firmę w 2019
  31. Jak robić marketing mając 100, 200 lub 500 zł miesięcznie
  32. Wnioski wyciągnięte z 2 lat blogowania
  33. Zalety SEO – dlaczego jest takie ważne i każda firma go potrzebuje
  34. Jak robić marketing mając 1, 2 lub 5 godzin tygodniowo
  35. Sprzedaż rękodzieła w internecie
  36. Jak stworzyć reklamę, która nie wygląda jak reklama
  37. Jak przez internet zdobyć Klienta na usługi
  38. Dlaczego wciąż warto mieć własnego bloga?
  39. Pomysł na biznes internetowy, czyli 13 zawodów przyszłości
  40. Ktoś wysłał zapytanie z formularza kontaktowego i zapadł się pod ziemię
  41. Case study - Jak w 2019 sprzedają najlepsi
  42. Dlaczego Klienci kupują i jak robić tego więcej?
  43. Podsumowanie roku i plany na 2019
  44. Sklep na Facebooku – jak założyć i wykorzystać
  45. TvsM 004: Energia do działania, misja firmy, szukanie niszy - Rozmowa z Robertem Tytko
  46. Produkt cyfrowy – dlaczego warto go mieć w swojej firmie
  47. Dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje
  48. Black Friday case study – ciekawe kampanie z 2018
  49. Jak robić content marketing bez bloga
  50. TvsM 003: Jak sprzedawać droższe produkty - Rozmowa z Anią Słowińską
  51. Jak sprawiłem, że 74 procent Czytelników otwiera moje newslettery
  52. 43 pytania o remarketing
  53. Jak pozycjonować stronę w Google samodzielnie i za darmo
  54. Jak sprzedać więcej przed świętami w sklepie internetowym
  55. Content marketing – jak go doskonalić
  56. TvsM 002: Jak pisać oferty, żeby kupowali - Rozmowa z Bartkiem Krawczykiem
  57. Black Friday 2019 – jak przygotować do niego swoją firmę
  58. Jak zrobić newsletter – na stronie, blogu, w sklepie internetowym
  59. Jak zwiększyć sprzedaż na święta Bożego Narodzenia 2019?
  60. Reklama na Instagramie – jak ją stworzyć krok po kroku
  61. TvsM 001: Jak zbudować fanpage 40000 fanów? Rozmowa z Moniką Konefał
  62. Jak zbudować widoczność firmy w internecie – 12 kroków
  63. Jak zdobywać Klientów przez komentarze?
  64. Jak pozyskiwać Klientów z polecenia i przez opinie?
  65. Case study: kanał YouTube (i biznes) oparty na pasji
  66. Reguła 10X, idź na całość i nowe multi-wyzwanie
  67. Marketing w social media za 1,80 dziennie
  68. W co inwestować i jak inwestować, prowadząc firmę - prawdy i mity
  69. Techniki sprzedaży - jak robić to nienachalnie i prosto - 10 wskazówek
  70. Jak pozyskiwać Klientów przez własny program partnerski (afiliacyjny)?
  71. Jak utworzyć karuzelę na Facebooku?
  72. Case study: Jak pozyskiwać Klientów w małej firmie – skopiuj to od banków
  73. Jak przetestować pomysł na biznes?
  74. Lejek sprzedażowy – dlaczego warto go mieć w małej firmie
  75. Reklamy na Facebooku – podsumowanie sprzedaży i zyski – tydzień 4 oraz 5
  76. Jak reklamować swoją firmę nie mając ani czasu, ani pieniędzy?
  77. Reklamy na Facebooku – remarketing – tydzień 3
  78. Reklamy na Facebooku – ocieplanie znajomości – tydzień 2
  79. Reklamy na Facebooku – zobacz jak to robię – tydzień 1
  80. Google Analytics Twoim nowym sprzedawcą – jak go skonfigurować do tego celu?
  81. Dochód pasywny w małej firmie – czy to możliwe i jak to zrobić?
  82. Case study bloga i sklepu internetowego Magdy – część 1
  83. Brak perfekcji, fake guru, pułapka mądrej pracy i David Beckham
  84. ROI z content marketingu. Jak zmierzyć czy blog firmowy daje efekty?
  85. Co zrobić, kiedy cena reklamy rośnie. Jak obniżyć koszt reklamy?
  86. Jak wdrożyć RODO na stronie internetowej małej firmy?
  87. Jak zdobyłem 22 Klientów w 5 dni za 100 zł przez reklamy Facebook
  88. Case study – jak w 2018 sprzedają najlepsze sklepy internetowe w Polsce?
  89. Pierwsze urodziny bloga – statystyki, sukcesy, porażki po roku blogowania
  90. Jak stworzyć darmowy landing page krok po kroku i oszczędzić 1000 zł?
  91. Jak sprzedawać i zarabiać przez internet – 10 praktycznych wskazówek
  92. Jak napisać tekst na stronę internetową - artykuł na bloga pod SEO?
  93. Sposoby na pierwszą sprzedaż w internecie – case study i mini strategia krok po kroku
  94. 6 kreatywnych pomysłów na lokalny marketing
  95. Moje najlepsze sposoby na podwojenie sprzedaży i liczby Klientów
  96. Blog firmowy (i prywatny) krok po kroku i z głową
  97. Jak założyć sklep internetowy krok po kroku bez programowania od podstaw?
  98. Twoja firma na Facebooku – przewodnik totalny
  99. Dlaczego i jak pozyskiwać Klientów na Instagramie, nawet jeśli uważasz, że to bez sensu?
  100. Skąd bierze się sukces?
  101. Jak sprawić, aby Klienci powiedzieli WOW i zapamiętali Cię na długo (5 przykładów)?
  102. Jak podwoić listę potencjalnych Klientów w 24 godziny?
  103. Wnioski z roku 2017 i firmowe cele na rok 2018
  104. Bądź jak Kardashianki, czyli osobowość firmy i archetypy marki
  105. Plan promocji krok po kroku i przykłady gotowych strategii, z których korzystam
  106. Blogowanie dla zapracowanych – wskazówki, porady i tricki
  107. Świąteczne promocje i marketing - Boże Narodzenie w małej firmie
  108. 6 miesięcy intensywnego content marketingu – co nowego 90 dni po wyzwaniu
  109. Jak się wyróżnić i raz na zawsze pokonać konkurencję?
  110. Porzucone koszyki w sklepie internetowym – powody i rozwiązania
  111. Zostawiasz pieniądze na stole, czyli jak wyciągnąć więcej ze swojej firmy?
  112. 6 olbrzymich błędów w reklamach na Facebooku i jak sobie z nimi poradzić
  113. 1 godzina dziennie dla Twojej firmy. Poświęcisz tyle?
  114. Case study: Jak promuje się McDonalds – jeśli prowadzisz małą firmę, zrób to samo
  115. Czego lokalni Klienci oczekują od lokalnych firm?
  116. Pozyskiwanie Klientów – chcesz czymś zaskoczyć?
  117. Jak zrobić stronę internetową w WordPress krok po kroku w 30 minut (bez programowania)?
  118. Czy Twoja strona internetowa to dobry pracownik?
  119. GIFy - animacje na Facebooka i nie tylko – jak wykorzystać je w marketingu małej firmy?
  120. Remarketing na Facebooku – 6 przykładów jak przypomnieć się Klientom
  121. Marketing w małej firmie – czego możesz nauczyć się od dużych?
  122. 90 dni codziennego blogowania – statystyki, zarobki, podsumowania
  123. Twoja strona internetowa nie sprzedaje. Jak znaleźć przyczynę?
  124. Mniej konsumuj, więcej produkuj
  125. Druk wizytówek – czy warto to robić i czego używać w zamian?
  126. Prosta strategia dla Twojej firmy: od zera do miliona
  127. Prosta metoda, by reklama na Facebooku była najtańsza
  128. Jak tworzyć produkty i usługi aby Klienci chętnie je kupowali?
  129. Podstawy SEO, czyli jak pozyskać więcej wejść na firmową stronę z Google
  130. Finalizacja sprzedaży – jak szybciej zamykać sprzedaż
  131. Twoje przychody przyjdą z czasem – przygotuj się na przyszły sukces
  132. Jak radzić sobie ze zmęczeniem i brakiem energii?
  133. Jak uświadamiać potencjalnych Klientów i zamieniać ich w płacących Klientów?
  134. Jak stworzyć plan marketingowy firmy?
  135. 2 sposoby skalowania reklam na Facebooku
  136. Jak zyskać dodatkowe 2 lub nawet 10 miesięcy w ciągu roku?
  137. Czy posiadanie pracy daje bezpieczeństwo finansowe – fakty i mity
  138. Jak szybciej osiągać efekty we własnej firmie?
  139. Jak zwiększyć produktywność - organizacja dnia właściciela małej firmy
  140. Jak sprawić, aby firma była stabilna i przewidywalna finansowo?
  141. Jak wycenić swoją pracę, jak ustalić cenę usług?
  142. Moja firma stoi w miejscu, co mam robić?!
  143. 8 zabójczych pomysłów postów (z przykładami) na Facebooka dla małych firm
  144. Otwórz firmę w domu, ale najpierw zadaj sobie te 7 pytań
  145. 9 lekcji marketingu od psychopatów
  146. Oddawać firmowy marketing zewnętrznej firmie czy nie?
  147. Jak wpływać na Klientów, aby kupowali Twoje produkty?
  148. Jak osiągnąłem 852 procent zysku na blogu w miesiąc, czyli 60 dni codziennego blogowania
  149. Jak wzmocnić lokalną pozycję firmy – 11 wskazówek
  150. 10 prostych kroków do podbicia Facebooka przez Twoją firmę
  151. Negocjacje – dzięki tej jednej umiejętności zarobisz miliony
  152. Jak zmierzyć efekty kampanii reklamowych?
  153. Te wskazówki pomogą Ci pozyskać Klienta biznesowego
  154. Co to jest i jak wykorzystać marketing emocji?
  155. Jak sprawić, by biznesowe spotkania były bardziej efektywne?
  156. O umiejętności przystosowania
  157. Jak przetrwać słabszy okres w firmie i wykorzystać go na swoją korzyść?
  158. Jak zarobić 100 zł dziennie – pomysły na dorobienie do pensji, pierwszy biznes lub wakacyjną pracę
  159. Proste ale nie łatwe
  160. Skuteczna reklama Twojej firmy – strategia 5 x 5 x 5 wraz z przykładem
  161. Marketing w wakacje – jak go zaplanować
  162. Twoja firma nigdy nie zarobi, jeśli nie poprawisz tych dwóch rzeczy
  163. Jak zawęzić grupę odbiorców reklamy na Facebooku za pomocą Audience Insights
  164. Reklama na Facebooku za 5 zł
  165. Jak znaleźć swojego mentora?
  166. Jak zapłacić za reklamę ale mieć ją za darmo?
  167. Kończysz szkołę i co dalej, czyli co chciałbym wiedzieć przed założeniem firmy, mając 20 lat
  168. 41 pomysłów na niskobudżetowy lokalny biznes
  169. Auta 3 w kinach, czyli czego możesz nauczyć się z tego i innych filmów a następnie wykorzystać w swojej firmie
  170. Strona internetowa na abonament czy opłacona w całości – zalety, wady, koszt
  171. Wyjść ze swojej strefy komfortu
  172. Jak zaplanować bezstresowe wakacje gdy prowadzisz małą firmę?
  173. Blog firmowy – jak zacząć, co to daje i ile kosztuje jego prowadzenie?
  174. Jak zarządzać zadaniami w małej firmie?
  175. Strategia strony internetowej w małej firmie
  176. Jak rozwinąć bloga i na nim zarabiać, czyli 30 dni codziennego pisania
  177. Trudne sprawy, czyli o współpracy małej firmy z agencją reklamową
  178. Jak reklamować firmę budowlaną?
  179. Piksel Facebooka - co to jest, jak wstawić go na stronę i z niego korzystać?
  180. Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza dla małej lokalnej firmy?
  181. Liga Mistrzów, czyli jak wykorzystać imprezy sportowe w promocji małej firmy
  182. Facebook: jak stworzyć własną grupę podobnych odbiorców (lookalike)?
  183. Marketing partyzancki w małej firmie
  184. Marketing sąsiedztwa – co to jest i jak go wdrożyć?
  185. Najważniejsza rzecz dla każdego przedsiębiorcy
  186. Jak dobrze wykonać stronę internetową, która sprzedaje?
  187. 20 lekcji, jakie wyciągnąłem z ostatniej konferencji i które przydadzą się także Tobie
  188. Pomysły na marketing w czerwcu
  189. Reklama na Facebooku - jak ją stworzyć krok po kroku
  190. Czego chcą Klienci, czyli jak zadowolić swoich Klientów?
  191. Jak budować pozytywne relacje z Klientami i zdobywać ich zaufanie w małej firmie?
  192. Darmowa reklama na Facebooku – jak to zrobić?
  193. Inbound marketing – co to jest i jak go wykorzystać?
  194. Pozycjonowanie lokalne - Co zrobić aby Klienci znajdywali moją firmę w Google?
  195. 3 fazy sukcesu Twojej firmy
  196. Genialne pomysły – nic niewarte
  197. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej pieniędzy niż czasu?
  198. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej czasu niż pieniędzy?
  199. Jak wykorzystać Audience Insights do targetowania reklam na Facebooku?
  200. Lifestyle Biznes – Pracuj po swojemu
  201. Jak znaleźć swoją niszę biznesową?
  202. Co tak naprawdę jest Twoim produktem?
  203. Jaki jest klucz do sukcesu małej firmy i Wyzwanie 90 dni
  204. Targetowanie reklam na Facebooku - 12 pomysłów, o których nie masz pojęcia
  205. Majówkowy marketing w małej firmie
  206. Obsługa Klienta – jak zrobić to inaczej?
  207. Klienci nie rozumieją Twojej oferty, czyli jak napisać dobrą ofertę
  208. Prowadzisz sklep stacjonarny... - zacznij sprzedawać online
  209. 11 pomysłów na wielkanocny marketing w małej firmie
  210. Jak zwiększyłem zysk o 14 procent pracując dziennie o 10 minut dłużej?
  211. Share Week 2017, czyli blogi, które polecam
  212. Klienci oglądają ale nie kupują – jak to zmienić?
  213. Dlaczego prowadząc własną firmę wciąż nie zarabiasz?
  214. Klient idealny – jak go rozpoznać?
  215. Promocja lokalnego sklepu – praktyczne wskazówki
  216. Reklama tradycyjna czy w internecie?
  217. Dlaczego moje reklamy nie działają?
  218. Tanie sposoby na reklamę małej firmy
  219. 11 sposobów na darmową reklamę dla małej firmy
  220. Czy mała firma potrzebuje strony internetowej?
  221. Własna firma - Jak nie powinno się jej reklamować

Mam dla Ciebie coś jeszcze :)

Już teraz pobierz darmowego e-booka "Jak przestać uganiać się za Klientami i sprawić, by przychodzili do Ciebie sami".

 
E-book jest darmowy.
Podaj tylko swój adres email:

   

Copyright © Paweł Kępa. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.