Spis treści

Poniżej zamieszczam listę wszystkich artykułów, jakie ukazały się na blogu. Poczynając od najnowszego, kończąc na tym najstarszym. Ale nie zwracaj uwagi na kolejność. Zawsze staram się tak pisać, aby artykuł nie tracił swojej mocy i wiedzy, jaką w nim przekazuję. By był zawsze aktualny ;)

 

Najnowsze wpisy:

  1. Marketing internetowy – przykłady 3 kampanii
  2. Automatyczny Klient - wyprodukować raz i sprzedawać przez lata
  3. Marketing na Facebooku, czyli jak rozkręcić fanpage
  4. Hasła reklamowe – jak je stworzyć, by zapadały w pamięci
  5. Case study: 82 720,14 zł dodatkowej sprzedaży w sklepie online w 73 dni
  6. Program do wystawiania faktur online krok po kroku
  7. Zdjęcia do sklepu internetowego – jak zrobić je w domu
  8. Projekt X, czyli marketing internetowy w nowej branży - rozpoczęcie
  9. Co jeść, by mieć energię do działania – dieta przedsiębiorcy
  10. Motywacja metodą 10X trzy poziomy
  11. Własny podcast – od czego zacząć, moje początki
  12. Jednoosobowa działalność gospodarcza - jak założyć firmę w 2019
  13. Jak robić marketing mając 100, 200 lub 500 zł miesięcznie
  14. Wnioski wyciągnięte z 2 lat blogowania
  15. Zalety SEO – dlaczego jest takie ważne i każda firma go potrzebuje
  16. Jak robić marketing mając 1, 2 lub 5 godzin tygodniowo
  17. Sprzedaż rękodzieła w internecie
  18. Jak stworzyć reklamę, która nie wygląda jak reklama
  19. Jak przez internet zdobyć Klienta na usługi
  20. Dlaczego wciąż warto mieć własnego bloga?
  21. Pomysł na biznes internetowy, czyli 13 zawodów przyszłości
  22. Ktoś wysłał zapytanie z formularza kontaktowego i zapadł się pod ziemię
  23. Case study - Jak w 2019 sprzedają najlepsi
  24. Dlaczego Klienci kupują i jak robić tego więcej?
  25. Podsumowanie roku i plany na 2019
  26. Sklep na Facebooku – jak założyć i wykorzystać
  27. TvsM 004: Energia do działania, misja firmy, szukanie niszy - Rozmowa z Robertem Tytko
  28. Produkt cyfrowy – dlaczego warto go mieć w swojej firmie
  29. Dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje
  30. Black Friday case study – ciekawe kampanie z 2018
  31. Jak robić content marketing bez bloga
  32. TvsM 003: Jak sprzedawać droższe produkty - Rozmowa z Anią Słowińską
  33. Jak sprawiłem, że 74 procent Czytelników otwiera moje newslettery
  34. 43 pytania o remarketing
  35. Jak pozycjonować stronę w Google samodzielnie i za darmo
  36. Jak sprzedać więcej przed świętami w sklepie internetowym
  37. Content marketing – jak go doskonalić
  38. TvsM 002: Jak pisać oferty, żeby kupowali - Rozmowa z Bartkiem Krawczykiem
  39. Black Friday 2018 – jak przygotować do niego swoją firmę
  40. Jak zrobić newsletter – na stronie, blogu, w sklepie internetowym
  41. Jak zwiększyć sprzedaż na święta Bożego Narodzenia 2018?
  42. Reklama na Instagramie – jak ją stworzyć krok po kroku
  43. TvsM 001: Jak zbudować fanpage 40000 fanów? Rozmowa z Moniką Konefał
  44. Jak zbudować widoczność firmy w internecie – 12 kroków
  45. Jak zdobywać Klientów przez komentarze?
  46. Jak pozyskiwać Klientów z polecenia i przez opinie?
  47. Case study: kanał YouTube (i biznes) oparty na pasji
  48. Reguła 10X, idź na całość i nowe multi-wyzwanie
  49. Marketing w social media za 1,80 dziennie
  50. W co inwestować i jak inwestować, prowadząc firmę - prawdy i mity
  51. Techniki sprzedaży - jak robić to nienachalnie i prosto - 10 wskazówek
  52. Jak pozyskiwać Klientów przez własny program partnerski (afiliacyjny)?
  53. Jak utworzyć karuzelę na Facebooku?
  54. Case study: Jak pozyskiwać Klientów w małej firmie – skopiuj to od banków
  55. Jak przetestować pomysł na biznes?
  56. Lejek sprzedażowy – dlaczego warto go mieć w małej firmie
  57. Reklamy na Facebooku – podsumowanie sprzedaży i zyski – tydzień 4 oraz 5
  58. Jak reklamować swoją firmę nie mając ani czasu, ani pieniędzy?
  59. Reklamy na Facebooku – remarketing – tydzień 3
  60. Reklamy na Facebooku – ocieplanie znajomości – tydzień 2
  61. Reklamy na Facebooku – zobacz jak to robię – tydzień 1
  62. Google Analytics Twoim nowym sprzedawcą – jak go skonfigurować do tego celu?
  63. Dochód pasywny w małej firmie – czy to możliwe i jak to zrobić?
  64. Case study bloga i sklepu internetowego Magdy – część 1
  65. Brak perfekcji, fake guru, pułapka mądrej pracy i David Beckham
  66. ROI z content marketingu. Jak zmierzyć czy blog firmowy daje efekty?
  67. Co zrobić, kiedy cena reklamy rośnie. Jak obniżyć koszt reklamy?
  68. Jak wdrożyć RODO na stronie internetowej małej firmy?
  69. Jak zdobyłem 22 Klientów w 5 dni za 100 zł przez reklamy Facebook
  70. Case study – jak w 2018 sprzedają najlepsze sklepy internetowe w Polsce?
  71. Pierwsze urodziny bloga – statystyki, sukcesy, porażki po roku blogowania
  72. Jak stworzyć darmowy landing page krok po kroku i oszczędzić 1000 zł?
  73. Jak sprzedawać i zarabiać przez internet – 10 praktycznych wskazówek
  74. Jak napisać tekst na stronę internetową - artykuł na bloga pod SEO?
  75. Sposoby na pierwszą sprzedaż w internecie – case study i mini strategia krok po kroku
  76. 6 kreatywnych pomysłów na lokalny marketing
  77. Moje najlepsze sposoby na podwojenie sprzedaży i liczby Klientów
  78. Blog firmowy (i prywatny) krok po kroku i z głową
  79. Jak założyć sklep internetowy krok po kroku bez programowania od podstaw?
  80. Twoja firma na Facebooku – przewodnik totalny
  81. Dlaczego i jak pozyskiwać Klientów na Instagramie, nawet jeśli uważasz, że to bez sensu?
  82. Skąd bierze się sukces?
  83. Jak sprawić, aby Klienci powiedzieli WOW i zapamiętali Cię na długo (5 przykładów)?
  84. Jak podwoić listę potencjalnych Klientów w 24 godziny?
  85. Wnioski z roku 2017 i firmowe cele na rok 2018
  86. Bądź jak Kardashianki, czyli osobowość firmy i archetypy marki
  87. Plan promocji krok po kroku i przykłady gotowych strategii, z których korzystam
  88. Blogowanie dla zapracowanych – wskazówki, porady i tricki
  89. Świąteczne promocje i marketing - Boże Narodzenie w małej firmie
  90. 6 miesięcy intensywnego content marketingu – co nowego 90 dni po wyzwaniu
  91. Jak się wyróżnić i raz na zawsze pokonać konkurencję?
  92. Porzucone koszyki w sklepie internetowym – powody i rozwiązania
  93. Zostawiasz pieniądze na stole, czyli jak wyciągnąć więcej ze swojej firmy?
  94. 6 olbrzymich błędów w reklamach na Facebooku i jak sobie z nimi poradzić
  95. 1 godzina dziennie dla Twojej firmy. Poświęcisz tyle?
  96. Case study: Jak promuje się McDonalds – jeśli prowadzisz małą firmę, zrób to samo
  97. Czego lokalni Klienci oczekują od lokalnych firm?
  98. Pozyskiwanie Klientów – chcesz czymś zaskoczyć?
  99. Jak zrobić stronę internetową w WordPress krok po kroku w 30 minut (bez programowania)?
  100. Czy Twoja strona internetowa to dobry pracownik?
  101. GIFy - animacje na Facebooka i nie tylko – jak wykorzystać je w marketingu małej firmy?
  102. Remarketing na Facebooku – 6 przykładów jak przypomnieć się Klientom
  103. Marketing w małej firmie – czego możesz nauczyć się od dużych?
  104. 90 dni codziennego blogowania – statystyki, zarobki, podsumowania
  105. Twoja strona internetowa nie sprzedaje. Jak znaleźć przyczynę?
  106. Mniej konsumuj, więcej produkuj
  107. Druk wizytówek – czy warto to robić i czego używać w zamian?
  108. Prosta strategia dla Twojej firmy: od zera do miliona
  109. Prosta metoda, by reklama na Facebooku była najtańsza
  110. Jak tworzyć produkty i usługi aby Klienci chętnie je kupowali?
  111. Podstawy SEO, czyli jak pozyskać więcej wejść na firmową stronę z Google
  112. Finalizacja sprzedaży – jak szybciej zamykać sprzedaż
  113. Twoje przychody przyjdą z czasem – przygotuj się na przyszły sukces
  114. Jak radzić sobie ze zmęczeniem i brakiem energii?
  115. Jak uświadamiać potencjalnych Klientów i zamieniać ich w płacących Klientów?
  116. Jak stworzyć plan marketingowy firmy?
  117. 2 sposoby skalowania reklam na Facebooku
  118. Jak zyskać dodatkowe 2 lub nawet 10 miesięcy w ciągu roku?
  119. Czy posiadanie pracy daje bezpieczeństwo finansowe – fakty i mity
  120. Jak szybciej osiągać efekty we własnej firmie?
  121. Jak zwiększyć produktywność - organizacja dnia właściciela małej firmy
  122. Jak sprawić, aby firma była stabilna i przewidywalna finansowo?
  123. Jak wycenić swoją pracę, jak ustalić cenę usług?
  124. Moja firma stoi w miejscu, co mam robić?!
  125. 8 zabójczych pomysłów postów (z przykładami) na Facebooka dla małych firm
  126. Otwórz firmę w domu, ale najpierw zadaj sobie te 7 pytań
  127. 9 lekcji marketingu od psychopatów
  128. Oddawać firmowy marketing zewnętrznej firmie czy nie?
  129. Jak wpływać na Klientów, aby kupowali Twoje produkty?
  130. Jak osiągnąłem 852 procent zysku na blogu w miesiąc, czyli 60 dni codziennego blogowania
  131. Jak wzmocnić lokalną pozycję firmy – 11 wskazówek
  132. 10 prostych kroków do podbicia Facebooka przez Twoją firmę
  133. Negocjacje – dzięki tej jednej umiejętności zarobisz miliony
  134. Jak zmierzyć efekty kampanii reklamowych?
  135. Te wskazówki pomogą Ci pozyskać Klienta biznesowego
  136. Co to jest i jak wykorzystać marketing emocji?
  137. Jak sprawić, by biznesowe spotkania były bardziej efektywne?
  138. O umiejętności przystosowania
  139. Jak przetrwać słabszy okres w firmie i wykorzystać go na swoją korzyść?
  140. Jak zarobić 100 zł dziennie – pomysły na dorobienie do pensji, pierwszy biznes lub wakacyjną pracę
  141. Proste ale nie łatwe
  142. Skuteczna reklama Twojej firmy – strategia 5 x 5 x 5 wraz z przykładem
  143. Marketing w wakacje – jak go zaplanować
  144. Twoja firma nigdy nie zarobi, jeśli nie poprawisz tych dwóch rzeczy
  145. Jak zawęzić grupę odbiorców reklamy na Facebooku za pomocą Audience Insights
  146. Reklama na Facebooku za 5 zł
  147. Jak znaleźć swojego mentora?
  148. Jak zapłacić za reklamę ale mieć ją za darmo?
  149. Kończysz szkołę i co dalej, czyli co chciałbym wiedzieć przed założeniem firmy, mając 20 lat
  150. 41 pomysłów na niskobudżetowy lokalny biznes
  151. Auta 3 w kinach, czyli czego możesz nauczyć się z tego i innych filmów a następnie wykorzystać w swojej firmie
  152. Strona internetowa na abonament czy opłacona w całości – zalety, wady, koszt
  153. Wyjść ze swojej strefy komfortu
  154. Jak zaplanować bezstresowe wakacje gdy prowadzisz małą firmę?
  155. Blog firmowy – jak zacząć, co to daje i ile kosztuje jego prowadzenie?
  156. Jak zarządzać zadaniami w małej firmie?
  157. Strategia strony internetowej w małej firmie
  158. Jak rozwinąć bloga i na nim zarabiać, czyli 30 dni codziennego pisania
  159. Trudne sprawy, czyli o współpracy małej firmy z agencją reklamową
  160. Jak reklamować firmę budowlaną?
  161. Piksel Facebooka - co to jest, jak wstawić go na stronę i z niego korzystać?
  162. Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza dla małej lokalnej firmy?
  163. Liga Mistrzów, czyli jak wykorzystać imprezy sportowe w promocji małej firmy
  164. Facebook: jak stworzyć własną grupę podobnych odbiorców (lookalike)?
  165. Marketing partyzancki w małej firmie
  166. Marketing sąsiedztwa – co to jest i jak go wdrożyć?
  167. Najważniejsza rzecz dla każdego przedsiębiorcy
  168. Jak dobrze wykonać stronę internetową, która sprzedaje?
  169. 20 lekcji, jakie wyciągnąłem z ostatniej konferencji i które przydadzą się także Tobie
  170. Pomysły na marketing w czerwcu
  171. Reklama na Facebooku - jak ją stworzyć krok po kroku
  172. Czego chcą Klienci, czyli jak zadowolić swoich Klientów?
  173. Jak budować pozytywne relacje z Klientami i zdobywać ich zaufanie w małej firmie?
  174. Darmowa reklama na Facebooku – jak to zrobić?
  175. Inbound marketing – co to jest i jak go wykorzystać?
  176. Pozycjonowanie lokalne - Co zrobić aby Klienci znajdywali moją firmę w Google?
  177. 3 fazy sukcesu Twojej firmy
  178. Genialne pomysły – nic niewarte
  179. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej pieniędzy niż czasu?
  180. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej czasu niż pieniędzy?
  181. Jak wykorzystać Audience Insights do targetowania reklam na Facebooku?
  182. Lifestyle Biznes – Pracuj po swojemu
  183. Jak znaleźć swoją niszę biznesową?
  184. Co tak naprawdę jest Twoim produktem?
  185. Jaki jest klucz do sukcesu małej firmy i Wyzwanie 90 dni
  186. Targetowanie reklam na Facebooku - 12 pomysłów, o których nie masz pojęcia
  187. Majówkowy marketing w małej firmie
  188. Obsługa Klienta – jak zrobić to inaczej?
  189. Klienci nie rozumieją Twojej oferty, czyli jak napisać dobrą ofertę
  190. Prowadzisz sklep stacjonarny... - zacznij sprzedawać online
  191. 11 pomysłów na wielkanocny marketing w małej firmie
  192. Jak zwiększyłem zysk o 14 procent pracując dziennie o 10 minut dłużej?
  193. Share Week 2017, czyli blogi, które polecam
  194. Klienci oglądają ale nie kupują – jak to zmienić?
  195. Dlaczego prowadząc własną firmę wciąż nie zarabiasz?
  196. Klient idealny – jak go rozpoznać?
  197. Promocja lokalnego sklepu – praktyczne wskazówki
  198. Reklama tradycyjna czy w internecie?
  199. Dlaczego moje reklamy nie działają?
  200. Tanie sposoby na reklamę małej firmy
  201. 11 sposobów na darmową reklamę dla małej firmy
  202. Czy mała firma potrzebuje strony internetowej?
  203. Własna firma - Jak nie powinno się jej reklamować

Mam dla Ciebie coś jeszcze :)

Już teraz pobierz darmowego e-booka "Jak przestać uganiać się za Klientami i sprawić, by przychodzili do Ciebie sami".

 
E-book jest darmowy.
Podaj tylko swój adres email:

   

Copyright © Paweł Kępa (dawniej Mała Wiejska Firma). Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.