Spis treści

Poniżej zamieszczam listę wszystkich artykułów, jakie ukazały się na blogu. Poczynając od najnowszego, kończąc na tym najstarszym. Ale nie zwracaj uwagi na kolejność. Zawsze staram się tak pisać, aby artykuł nie tracił swojej mocy i wiedzy, jaką w nim przekazuję. By był zawsze aktualny ;)

 

Najnowsze wpisy:

  1. Case study - 4 grupy, które targetuję w reklamach sklepu internetowego i dają 37 x ROI
  2. Jak założyć fanpage na Facebooku
  3. Social proof w zapisach na listę mailingową
  4. Jak reklamować zapisy na listę mailingową
  5. Lead magnet po nowemu - jak zwiększyć liczbę zapisów na listę mailingową
  6. Budowa listy mailingowej - jak to zrobić
  7. Marketing Automation dla początkujących i 3 pierwsze automatyzacje
  8. Program do faktur online - na co zwrócić uwagę podczas wyboru
  9. Edytor SEO - Word, który pisze pod wymogi 1. miejsca w Google
  10. Zarabianie na wynajmie NIE mieszkań
  11. 291 zamówień, 19979,60 zł i podsumowanie 12 miesiąca sklepu internetowego
  12. Od 1000 zł miesięcznie do 1000 zł dziennie w 90 dni - podsumowanie 11 miesiąca w sklepie internetowym
  13. Jak bez bólu przenieść firmę do online w obecnych czasach
  14. FOMO - Fear of Missing Out - czy to mus marketingu i jak go wykorzystać
  15. Nie tylko z reklam są Klienci - podsumowanie miesiąca 10 w sklepie internetowym
  16. Zyro - nowy kreator stron www na polskim rynku
  17. Pękło 100 zamówień - podsumowanie miesiąca 9 w sklepie internetowym
  18. Jak stworzyć opis produktu lub usługi, by wskoczył na 1. miejsce w Google
  19. Pozycjonowanie w Google – robić samodzielnie czy zlecić
  20. Przychody x3 i kolejne 2 tysiaki w kasie – podsumowanie miesiąca 8 w sklepie internetowym
  21. Stabilizacja, planowanie i dużo pracy – podsumowanie miesiąca 7 w sklepie internetowym
  22. Storytelling – co to jest, przykłady po polsku i jak sprzedawać w ten sposób
  23. Pierwszy 1000 zł – podsumowanie miesiąca 6 w sklepie internetowym
  24. Targetowanie reklam – poziom 2.0 – 62 grupy docelowe, które trzeba mieć
  25. Sprzedaż online przez transmisje live na Facebooku
  26. Przychody urosły x2 - podsumowanie miesiąca 5 w sklepie internetowym
  27. Pierwszy miesiąc na plusie – podsumowanie miesiąca 4 w sklepie internetowym
  28. Oferta handlowa – jak ją napisać, gotowy wzór i wskazówki
  29. Płatności online PAYNOW od mBanku – czy warto i integracja sklepu
  30. Koronawirus w sklepie internetowym – podsumowanie miesiąca 3
  31. Być pierwszym w Google... ale na jakie słowa kluczowe – jak je znaleźć
  32. Marketing na czas kryzysu
  33. Sklep internetowy - podsumowanie miesiąca 2
  34. Rabaty - kiedy opłaca się dać Klientowi nawet 60 procent
  35. Darmowa wysyłka – kiedy się opłaca i komu - kalkulator
  36. Prowadzę sklep internetowy – podsumowanie – miesiąc 1
  37. Podsumowanie roku, brak planów na 2020 i dlaczego
  38. Praca i firma w podróży - rozmowa z Kasią i Lukaszem z PodróżoVanie
  39. Mit e-commerce 3: Internetowe porady na temat prowadzenia sklepu online wprawiają w konsternację. Jak się w tym odnaleźć
  40. Mit e-commerce 2: Dla Klienta sklepu internetowego liczy się tylko cena
  41. Mit e-commerce 1: Burza wokół Allegro. Nie da się z nimi konkurować
  42. Testy AB na stronie produktu w sklepie internetowym
  43. Jak zorganizować kampanię promocyjną w sklepie internetowym krok po kroku
  44. Jak obliczyć marżę w sklepie internetowym i kalkulator
  45. Jeden istotny element, który ma wpływ na odbiór Twoich reklam
  46. Jak sprzedawać online bez sklepu internetowego
  47. Znaki towarowe – rozmowa z rzecznikiem patentowym – Mikołajem Lechem
  48. Jak rozkręcić sklep internetowy – porównanie 2 sklepów z butami
  49. Garść pomysłów na ekologiczny sklep internetowy
  50. Google sitelinks, czyli jak zdominować pierwszą stronę Google
  51. Dropshipping – lista hurtowni i jak wybrać
  52. Jak wymyślić i wprowadzić produkt na rynek – opowiada seryjny przedsiębiorca
  53. Masz dobrą reklamę ale nie przynosi ona Klientów – sprawdź dlaczego
  54. Kurs WordPressa – zupełnie za darmo
  55. Przewaga konkurencyjna, czyli co robić, żeby Klient nie odchodził do innej firmy
  56. Kod remarketingowy, czyli piksel Google Ads – jak wstawić go na stronę
  57. Jak pisać wciągające teksty – rozmowa z dr Joanną Wryczą-Bekier
  58. Content marketing, czyli długo długo nic, a później obfite zbiory
  59. Być pierwszym w Google – narzędzia SEO, które w tym pomogą
  60. Kiedy Klient powinien dopłacić do wcześniej ustalonej ceny
  61. Kalkulator ecommerce – jaka marża na produkty w sklepie, by zarobić
  62. Jak zwiększyć sprzedaż dzięki analityce - rozmowa z Krzysztofem Piądłowskim
  63. Kalkulator – jak wycenić usługę, by osiągnąć oczekiwany zysk
  64. Praca w domu – gdzie szukać, od czego zacząć, jak zorganizować
  65. Optymalizacja oferty w firmie usługowej, czyli jak wycisnąć więcej
  66. Aplikacja SAAS - wyprodukować raz i sprzedawać przez lata
  67. Biznes na wakacje
  68. Reklama na YouTube – jak ją zrobić krok po kroku
  69. Jak korzystać z lejków sprzedażowych i jak zmienią Twoją firmę
  70. 13 sposobów na ściągnięcie Klientów na stronę
  71. Prezentacja firmy, produktu i jak rozmawiać z Klientem
  72. Rebranding – jak, gdzie i kiedy go wykonać – case study
  73. Marketing internetowy – przykłady 3 kampanii
  74. Automatyczny Klient - wyprodukować raz i sprzedawać przez lata
  75. Marketing na Facebooku, czyli jak rozkręcić fanpage
  76. Hasła reklamowe – jak je stworzyć, by zapadały w pamięci
  77. Case study: 82 720,14 zł dodatkowej sprzedaży w sklepie online w 73 dni
  78. Program do wystawiania faktur online krok po kroku
  79. Zdjęcia do sklepu internetowego – jak zrobić je w domu
  80. Projekt X, czyli marketing internetowy w nowej branży - rozpoczęcie
  81. Co jeść, by mieć energię do działania – dieta przedsiębiorcy
  82. Motywacja metodą 10X trzy poziomy
  83. Własny podcast – od czego zacząć, moje początki
  84. Jednoosobowa działalność gospodarcza - jak założyć firmę w 2020
  85. Jak robić marketing mając 100, 200 lub 500 zł miesięcznie
  86. Wnioski wyciągnięte z 2 lat blogowania
  87. Zalety SEO – dlaczego jest takie ważne i każda firma go potrzebuje
  88. Jak robić marketing mając 1, 2 lub 5 godzin tygodniowo
  89. Sprzedaż rękodzieła w internecie
  90. Reklama natywna, czyli reklama, która nie wygląda jak reklama
  91. Jak przez internet zdobyć Klienta na usługi
  92. Dlaczego wciąż warto mieć własnego bloga?
  93. Pomysł na biznes internetowy, czyli 13 zawodów przyszłości
  94. Ktoś wysłał zapytanie z formularza kontaktowego i zapadł się pod ziemię
  95. Case study - Jak w 2019 sprzedają najlepsi
  96. Dlaczego Klienci kupują i jak robić tego więcej?
  97. Podsumowanie roku i plany na 2019
  98. Sklep na Facebooku – jak założyć i wykorzystać
  99. TvsM 004: Energia do działania, misja firmy, szukanie niszy - Rozmowa z Robertem Tytko
  100. Produkt cyfrowy – dlaczego warto go mieć w swojej firmie
  101. Dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje
  102. Black Friday case study – ciekawe kampanie z 2018
  103. Jak robić content marketing bez bloga
  104. TvsM 003: Jak sprzedawać droższe produkty - Rozmowa z Anią Słowińską
  105. Jak sprawiłem, że 74 procent Czytelników otwiera moje newslettery
  106. 43 pytania o remarketing
  107. Jak pozycjonować stronę w Google samodzielnie i za darmo
  108. Jak sprzedać więcej przed świętami w sklepie internetowym
  109. Content marketing – jak go doskonalić
  110. TvsM 002: Jak pisać oferty, żeby kupowali - Rozmowa z Bartkiem Krawczykiem
  111. Black Friday 2019 – jak przygotować do niego swoją firmę
  112. Jak zrobić newsletter – na stronie, blogu, w sklepie internetowym
  113. Jak zwiększyć sprzedaż na święta Bożego Narodzenia 2019?
  114. Reklama na Instagramie – jak ją stworzyć krok po kroku
  115. TvsM 001: Jak zbudować fanpage 40000 fanów? Rozmowa z Moniką Konefał
  116. Jak zbudować widoczność firmy w internecie – 12 kroków
  117. Jak zdobywać Klientów przez komentarze?
  118. Jak pozyskiwać Klientów z polecenia i przez opinie?
  119. Case study: kanał YouTube (i biznes) oparty na pasji
  120. Reguła 10X, idź na całość i nowe multi-wyzwanie
  121. Marketing w social media za 1,80 dziennie
  122. W co inwestować i jak inwestować, prowadząc firmę - prawdy i mity
  123. Techniki sprzedaży - jak robić to nienachalnie i prosto - 10 wskazówek
  124. Jak pozyskiwać Klientów przez własny program partnerski (afiliacyjny)?
  125. Jak utworzyć karuzelę na Facebooku?
  126. Case study: Jak pozyskiwać Klientów w małej firmie – skopiuj to od banków
  127. Jak przetestować pomysł na biznes?
  128. Lejek sprzedażowy – dlaczego warto go mieć w małej firmie
  129. Reklamy na Facebooku – podsumowanie sprzedaży i zyski – tydzień 4 oraz 5
  130. Jak reklamować swoją firmę nie mając ani czasu, ani pieniędzy?
  131. Reklamy na Facebooku – remarketing – tydzień 3
  132. Reklamy na Facebooku – ocieplanie znajomości – tydzień 2
  133. Reklamy na Facebooku – zobacz jak to robię – tydzień 1
  134. Google Analytics Twoim nowym sprzedawcą – jak go skonfigurować do tego celu?
  135. Dochód pasywny w małej firmie – czy to możliwe i jak to zrobić?
  136. Case study bloga i sklepu internetowego Magdy – część 1
  137. Brak perfekcji, fake guru, pułapka mądrej pracy i David Beckham
  138. ROI z content marketingu. Jak zmierzyć czy blog firmowy daje efekty?
  139. Co zrobić, kiedy cena reklamy rośnie. Jak obniżyć koszt reklamy?
  140. Jak wdrożyć RODO na stronie internetowej małej firmy?
  141. Jak zdobyłem 22 Klientów w 5 dni za 100 zł przez reklamy Facebook
  142. Case study – jak w 2018 sprzedają najlepsze sklepy internetowe w Polsce?
  143. Pierwsze urodziny bloga – statystyki, sukcesy, porażki po roku blogowania
  144. Jak stworzyć darmowy landing page krok po kroku i oszczędzić 1000 zł?
  145. Jak sprzedawać i zarabiać przez internet – 10 praktycznych wskazówek
  146. Jak napisać tekst na stronę internetową - artykuł na bloga pod SEO?
  147. Sposoby na pierwszą sprzedaż w internecie – case study i mini strategia krok po kroku
  148. 6 kreatywnych pomysłów na lokalny marketing
  149. Moje najlepsze sposoby na podwojenie sprzedaży i liczby Klientów
  150. Blog firmowy (i prywatny) krok po kroku i z głową
  151. Jak założyć sklep internetowy krok po kroku bez programowania od podstaw?
  152. Twoja firma na Facebooku – przewodnik totalny
  153. Dlaczego i jak pozyskiwać Klientów na Instagramie, nawet jeśli uważasz, że to bez sensu?
  154. Skąd bierze się sukces?
  155. Jak sprawić, aby Klienci powiedzieli WOW i zapamiętali Cię na długo (5 przykładów)?
  156. Jak podwoić listę potencjalnych Klientów w 24 godziny?
  157. Wnioski z roku 2017 i firmowe cele na rok 2018
  158. Bądź jak Kardashianki, czyli osobowość firmy i archetypy marki
  159. Plan promocji krok po kroku i przykłady gotowych strategii, z których korzystam
  160. Blogowanie dla zapracowanych – wskazówki, porady i tricki
  161. Świąteczne promocje i marketing - Boże Narodzenie w małej firmie
  162. 6 miesięcy intensywnego content marketingu – co nowego 90 dni po wyzwaniu
  163. Jak się wyróżnić i raz na zawsze pokonać konkurencję?
  164. Porzucone koszyki w sklepie internetowym – powody i rozwiązania
  165. Zostawiasz pieniądze na stole, czyli jak wyciągnąć więcej ze swojej firmy?
  166. 6 olbrzymich błędów w reklamach na Facebooku i jak sobie z nimi poradzić
  167. 1 godzina dziennie dla Twojej firmy. Poświęcisz tyle?
  168. Case study: Jak promuje się McDonalds – jeśli prowadzisz małą firmę, zrób to samo
  169. Czego lokalni Klienci oczekują od lokalnych firm?
  170. Pozyskiwanie Klientów – chcesz czymś zaskoczyć?
  171. Jak zrobić stronę internetową w WordPress krok po kroku w 30 minut (bez programowania)?
  172. Czy Twoja strona internetowa to dobry pracownik?
  173. GIFy - animacje na Facebooka i nie tylko – jak wykorzystać je w marketingu małej firmy?
  174. Remarketing na Facebooku – 6 przykładów jak przypomnieć się Klientom
  175. Marketing w małej firmie – czego możesz nauczyć się od dużych?
  176. 90 dni codziennego blogowania – statystyki, zarobki, podsumowania
  177. Twoja strona internetowa nie sprzedaje. Jak znaleźć przyczynę?
  178. Mniej konsumuj, więcej produkuj
  179. Druk wizytówek – czy warto to robić i czego używać w zamian?
  180. Prosta strategia dla Twojej firmy: od zera do miliona
  181. Prosta metoda, by reklama na Facebooku była najtańsza
  182. Jak tworzyć produkty i usługi aby Klienci chętnie je kupowali?
  183. Podstawy SEO, czyli jak pozyskać więcej wejść na firmową stronę z Google
  184. Finalizacja sprzedaży – jak szybciej zamykać sprzedaż
  185. Twoje przychody przyjdą z czasem – przygotuj się na przyszły sukces
  186. Jak radzić sobie ze zmęczeniem i brakiem energii?
  187. Jak uświadamiać potencjalnych Klientów i zamieniać ich w płacących Klientów?
  188. Jak stworzyć plan marketingowy firmy?
  189. 2 sposoby skalowania reklam na Facebooku
  190. Jak zyskać dodatkowe 2 lub nawet 10 miesięcy w ciągu roku?
  191. Czy posiadanie pracy daje bezpieczeństwo finansowe – fakty i mity
  192. Jak szybciej osiągać efekty we własnej firmie?
  193. Jak zwiększyć produktywność - organizacja dnia właściciela małej firmy
  194. Jak sprawić, aby firma była stabilna i przewidywalna finansowo?
  195. Jak wycenić swoją pracę, jak ustalić cenę usług?
  196. Moja firma stoi w miejscu, co mam robić?!
  197. 8 zabójczych pomysłów postów (z przykładami) na Facebooka dla małych firm
  198. Otwórz firmę w domu, ale najpierw zadaj sobie te 7 pytań
  199. 9 lekcji marketingu od psychopatów
  200. Oddawać firmowy marketing zewnętrznej firmie czy nie?
  201. Jak wpływać na Klientów, aby kupowali Twoje produkty?
  202. Jak osiągnąłem 852 procent zysku na blogu w miesiąc, czyli 60 dni codziennego blogowania
  203. Jak wzmocnić lokalną pozycję firmy – 11 wskazówek
  204. 10 prostych kroków do podbicia Facebooka przez Twoją firmę
  205. Negocjacje – dzięki tej jednej umiejętności zarobisz miliony
  206. Jak zmierzyć efekty kampanii reklamowych?
  207. Te wskazówki pomogą Ci pozyskać Klienta biznesowego
  208. Co to jest i jak wykorzystać marketing emocji?
  209. Jak sprawić, by biznesowe spotkania były bardziej efektywne?
  210. O umiejętności przystosowania
  211. Jak przetrwać słabszy okres w firmie i wykorzystać go na swoją korzyść?
  212. Jak zarobić 100 zł dziennie – pomysły na dorobienie do pensji, pierwszy biznes lub wakacyjną pracę
  213. Proste ale nie łatwe
  214. Skuteczna reklama Twojej firmy – strategia 5 x 5 x 5 wraz z przykładem
  215. Marketing w wakacje – jak go zaplanować
  216. Twoja firma nigdy nie zarobi, jeśli nie poprawisz tych dwóch rzeczy
  217. Jak zawęzić grupę odbiorców reklamy na Facebooku za pomocą Audience Insights
  218. Reklama na Facebooku za 5 zł
  219. Jak znaleźć swojego mentora?
  220. Jak zapłacić za reklamę ale mieć ją za darmo?
  221. Kończysz szkołę i co dalej, czyli co chciałbym wiedzieć przed założeniem firmy, mając 20 lat
  222. 41 pomysłów na niskobudżetowy lokalny biznes
  223. Auta 3 w kinach, czyli czego możesz nauczyć się z tego i innych filmów a następnie wykorzystać w swojej firmie
  224. Strona internetowa na abonament czy opłacona w całości – zalety, wady, koszt
  225. Wyjść ze swojej strefy komfortu
  226. Jak zaplanować bezstresowe wakacje gdy prowadzisz małą firmę?
  227. Blog firmowy – jak zacząć, co to daje i ile kosztuje jego prowadzenie?
  228. Jak zarządzać zadaniami w małej firmie?
  229. Strategia strony internetowej w małej firmie
  230. Jak rozwinąć bloga i na nim zarabiać, czyli 30 dni codziennego pisania
  231. Trudne sprawy, czyli o współpracy małej firmy z agencją reklamową
  232. Jak reklamować firmę budowlaną?
  233. Piksel Facebooka - co to jest, jak wstawić go na stronę i z niego korzystać?
  234. Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza dla małej lokalnej firmy?
  235. Liga Mistrzów, czyli jak wykorzystać imprezy sportowe w promocji małej firmy
  236. Facebook: jak stworzyć własną grupę podobnych odbiorców (lookalike)?
  237. Marketing partyzancki w małej firmie
  238. Marketing sąsiedztwa – co to jest i jak go wdrożyć?
  239. Najważniejsza rzecz dla każdego przedsiębiorcy
  240. Jak dobrze wykonać stronę internetową, która sprzedaje?
  241. 20 lekcji, jakie wyciągnąłem z ostatniej konferencji i które przydadzą się także Tobie
  242. Pomysły na marketing w czerwcu
  243. Reklama na Facebooku - jak ją stworzyć krok po kroku
  244. Czego chcą Klienci, czyli jak zadowolić swoich Klientów?
  245. Jak budować pozytywne relacje z Klientami i zdobywać ich zaufanie w małej firmie?
  246. Darmowa reklama na Facebooku – jak to zrobić?
  247. Inbound marketing – co to jest i jak go wykorzystać?
  248. Pozycjonowanie lokalne - Co zrobić aby Klienci znajdywali moją firmę w Google?
  249. 3 fazy sukcesu Twojej firmy
  250. Genialne pomysły – nic niewarte
  251. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej pieniędzy niż czasu?
  252. Jak reklamować swoją firmę, mając więcej czasu niż pieniędzy?
  253. Jak wykorzystać Audience Insights do targetowania reklam na Facebooku?
  254. Lifestyle Biznes – Pracuj po swojemu
  255. Jak znaleźć swoją niszę biznesową?
  256. Co tak naprawdę jest Twoim produktem?
  257. Jaki jest klucz do sukcesu małej firmy i Wyzwanie 90 dni
  258. Targetowanie reklam na Facebooku - 12 pomysłów, o których nie masz pojęcia
  259. Majówkowy marketing w małej firmie
  260. Obsługa Klienta – jak zrobić to inaczej?
  261. Klienci nie rozumieją Twojej oferty, czyli jak napisać dobrą ofertę
  262. Prowadzisz sklep stacjonarny... - zacznij sprzedawać online
  263. 11 pomysłów na wielkanocny marketing w małej firmie
  264. Jak zwiększyłem zysk o 14 procent pracując dziennie o 10 minut dłużej?
  265. Share Week 2017, czyli blogi, które polecam
  266. Klienci oglądają ale nie kupują – jak to zmienić?
  267. Dlaczego prowadząc własną firmę wciąż nie zarabiasz?
  268. Klient idealny – jak go rozpoznać?
  269. Promocja lokalnego sklepu – praktyczne wskazówki
  270. Reklama tradycyjna czy w internecie?
  271. Dlaczego moje reklamy nie działają?
  272. Tanie sposoby na reklamę małej firmy
  273. 11 sposobów na darmową reklamę dla małej firmy
  274. Czy mała firma potrzebuje strony internetowej?
  275. Własna firma - Jak nie powinno się jej reklamować

Mam dla Ciebie coś jeszcze!

Już teraz pobierz darmowy samouczek "PUSZKA czyli Przestań Uganiać Się Za Klientami i spraw, by przychodzili do Ciebie sami".

 
Samouczek jest darmowy.
Podaj tylko imię i swój adres email:

   

Copyright © Paweł Kępa. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.