Dodano 25 lipca 2017
Reklamujesz się na Facebooku, zazwyczaj za niskie stawki. Nagle jednak widzisz, że jedna z przeprowadzanych reklam przynosi bardzo dobre rezultaty. O wiele lepsze, niż pozostałe reklamy. Przede wszystkim, odejmując koszt od zarobków, które dzięki reklamie uzyskujesz, jesteś na plusie. Czas najwyższy na to, aby podnieść budżet takiej reklamy. Ale jak zrobić to dobrze? Właśnie tym, zajmiemy się poniżej.
Nieważne od tego, jaki rodzaj biznesu prowadzisz. Czy to biznes online, sklep internetowy czy innego rodzaju portal, albo też lokalna firma usługowa lub sklep stacjonarny, to właśnie dla Ciebie stworzone zostały reklamy Na Facebooku. To właśnie dla tych małych firm działają one najskuteczniej.
Przejdźmy jednak do rzecz. Poniżej przedstawię 2 strategie skalowania reklam na Facebooku. I wcale nie odbywa się to w ten sposób, że jeśli teraz wrzucasz w każdą reklamę 100 zł, to podnosisz tą kwotę do 1000 zł lub więcej. W ten sposób oddajesz część pieniędzy Facebookowi za darmo. To, ile włożysz w reklamę będzie miało wpływ na to, ile zarobisz.
Poniżej pokazuję Ci opis słowny, ale schemat zobaczysz też na obrazku poniżej.
Jest to dość prostu sposób, gdzie nie musisz ryzykować dużymi sumami. Mam nadzieję, że wszystko w tej pierwszej strategii było jasne, ale dodatkowo załączam poniżej schemat blokowy tego sposobu.
Sposób numer 2 jest trochę bardziej ryzykowny w stosunku do pierwszego, ponieważ w grę zaczynają wchodzić wyższe stawki. Jak jednak zauważysz, jest on dość zbliżony do pierwszego schematu. I wszystko odbywa się następująco.
Jak widzisz, w sposobie drugim stawki są już dużo wyższe. Nie wracasz też do budżetu z poprzedniego tygodnia w przypadku niepowodzeń. Inwestowane pieniądze w tym momencie są już tak duże, że obniżanie stawki spowoduje tylko kolejne straty. Poniżej załączam jeszcze graficzne przedstawienie strategii numer 2.
Ten artykuł zawiera tylko część wiedzy i tego, co można osiągnąć za pomocą Facebooka oraz narzędzi, które ten serwis oferuje.
Więcej z nich znajdziesz w ebooku pt.: "Twoja firma na Facebooku - przewodnik totalny".
Uszeregowałem w nim wszystko o czym pisałem już na tym blogu, poukładałem w całość i oddaję do Twojej dyspozycji. Wszystko po to, by dużo łatwiej się korzystało z całego tego ogromu wiedzy.
Ale to nie wszystko. Bo w ebooku znajdziesz też mnóstwo przykładów, m.in. szczegółowe omówienie reklam, które stosuję, wraz z rezultatami jakie osiągnęły.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z reklamami na Facebooku jest tak, że jeśli na początku, tzn. przy niskich budżetach przynoszą one pozytywne efekty i zarabiasz, to identycznie będzie też po podniesieniu stawek. Dzieje się tak dlatego, że facebookowe reklamy oparte są o system sztucznej inteligencji. W kolejnych dniach emisji reklamy, system ten uczy się, jacy użytkownicy kierowani na Twoje reklamy zostawiają u Ciebie pieniądze. Następnie podsyła Ci jeszcze więcej podobnych osób. Facebook, jak nikt inny zna bowiem swoich użytkowników.
A jak wyglądają Twoje reklamy na Facebooku? Jaką strategią się kierujesz podczas ustawiania stawek? Analizujesz efekty reklam i wyciągasz z nich wnioski? Podziel się swoimi uwagami w komentarzach poniżej. Napisz też, z czym masz problemy podczas tworzenia reklam. Dziękuję za wszystkie dotychczasowe maile i jak zwykle także tam, czekam na nowe wiadomości, jeśli wolisz tą drogę komunikacji. Na pewno odpowiem każdemu, kto wyśle maila lub zostawi komentarz!
Zdjęcie: Pixabay
Już teraz pobierz darmowy samouczek "PUSZKA czyli Przestań Uganiać Się Za Klientami i spraw, by przychodzili do Ciebie sami".
Samouczek jest darmowy.
Podaj tylko imię i swój adres email: