Dodano 14 lipca 2020
Storytelling to nic innego jak opowiadanie historii (i to w dosłownym tłumaczeniu). A do tego pomaga w sprzedaży i marketingu. Szczerze mówiąc, od początku prowadzenia bloga (czyli od ...
Dodano 07 lipca 2020
Pół roku prowadzenia sklepu za mną. Dlatego dzisiejsze podsumowanie, poza standardowymi elementami, które pojawiały się już wcześniej, będzie nieco inne. Dla przypomnienia: w ...
Dodano 16 czerwca 2020
Targetowanie reklam, a właściwie targetowanie osób, którym te reklamy mają się wyświetlić to temat, który wraca jak bumerang. I nie chodzi tylko o targetowanie reklam na ...
Dodano 09 czerwca 2020
Podejrzewam, że nie raz podczas przeglądania FB, wyświetliła się Tobie transmisja live, na której ktoś prezentował ubrania z możliwością ich zakupu. Mnie takie transmisje ...
Dodano 02 czerwca 2020
Minął maj, czas więc na podsumowanie 5 miesiąca działania mojego sklepu internetowego. Co się wydarzyło i jakie przyniosło to efekty? Za chwilę wszystko Ci opowiem. Przypomnę jeszcze ...
Dodano 05 maja 2020
Kwiecień był czwartym pełnym miesiącem, w którym prowadziłem sklep internetowy. Dla przypomnienia: w grudniu postanowiłem uruchomić kolejny sklep od zera i każdego miesiąca ...
Dodano 28 kwietnia 2020
Komu potrzebna jest oferta handlowa? Każdemu, kto chce w jakiś sposób przekonać potencjalnych kupujących i zamienić ich w płacących Klientów. Jak taką ofertę stworzyć? O tym ...
Dodano 21 kwietnia 2020
Nie ma sprzedaży internetowej bez płatności online. Klienci chcą wygody i to jak największej. A czego chcesz Ty jako sprzedawca? Przede wszystkim pewności, że płatności będą działać ...
Dodano 07 kwietnia 2020
Minął marzec, więc czas na podsumowanie 3 miesiąca działalności mojego sklepu. Na pewno zakładając go w grudniu, przez głowę nie przeszło mi coś takiego jak pandemia, która ...
Dodano 24 marca 2020
Dobrze byłoby mieć nieskończone źródło stałej miesięcznej liczby Klientów, która w pełni będzie Cię zadowalać, prawda? Chyba każdy się z tym zgodzi... Ale czy coś ...
Dodano 17 marca 2020
Już od wielu miesięcy fachowcy od ekonomii trąbili, że nadchodzi kryzys gospodarczy. Zastanawiano się tylko, która bańka pęknie tym razem. I chyba mało który z tych ...
Dodano 03 marca 2020
Drugi miesiąc mojej przygody ze sklepem internetowym dobiegł końca. Co wydarzyło się w tym czasie? Ile zamówień wpadło? Jakie plany na kolejny miesiąc? Już o wszystkim opowiadam. Ale ...
Dodano 25 lutego 2020
Czy opłacalne jest dawanie Klientom rabatów w wysokości 60%? Na pierwszy rzut oka nie. Wiadomo, że każda złotówka rabatu dla Klienta to złotówka „straty” dla ...
Dodano 18 lutego 2020
Niektóre sklepy chwalą się tym, że u nich jest darmowa wysyłka, inne nie. A nawet ukrywają ceny dostawy gdzieś bardzo głęboko. Czy takie podejście do Klienta opłaca się? A jeśli ...
Dodano 11 lutego 2020
Już w ostatnich artykułach wspominałem o tym, że w mojej firmie pojawi się kolejny sklep internetowy. Długo zastanawiałem się, czy w ogóle o tym opowiadać w formie artykułów ...
Dodano 31 grudnia 2019
Małą tradycją stało się już to, że publikuję na blogu różnego rodzaju podsumowania. Dobrze jest w końcu podsumować pewien okres i zobaczyć co w tym czasie zostało zrobione. Tym ...
Dodano 23 grudnia 2019
Może by tak rzucić to wszystko i wyjechać w Bieszczady? Podróżowanie i poznawanie nowych miejsc to super sprawa. Ale wcale nie trzeba niczego rzucać. Praca i prowadzenie firmy w ...
Dodano 17 grudnia 2019
Każdy kto prowadzi lub dopiero zakłada sklep internetowy stoi przed wieloma wyborami i wyzwaniami. A wśród nich jest mnóstwo niedomówień. I m.in. dlatego powstała ta seria ...