Dodano 07 lipca 2020
Pół roku prowadzenia sklepu za mną. Dlatego dzisiejsze podsumowanie, poza standardowymi elementami, które pojawiały się już wcześniej, będzie nieco inne. Dla przypomnienia: w ...
Dodano 16 czerwca 2020
Targetowanie reklam, a właściwie targetowanie osób, którym te reklamy mają się wyświetlić to temat, który wraca jak bumerang. I nie chodzi tylko o targetowanie reklam na ...
Dodano 09 czerwca 2020
Podejrzewam, że nie raz podczas przeglądania FB, wyświetliła się Tobie transmisja live, na której ktoś prezentował ubrania z możliwością ich zakupu. Mnie takie transmisje ...
Dodano 02 czerwca 2020
Minął maj, czas więc na podsumowanie 5 miesiąca działania mojego sklepu internetowego. Co się wydarzyło i jakie przyniosło to efekty? Za chwilę wszystko Ci opowiem. Przypomnę jeszcze ...
Dodano 05 maja 2020
Kwiecień był czwartym pełnym miesiącem, w którym prowadziłem sklep internetowy. Dla przypomnienia: w grudniu postanowiłem uruchomić kolejny sklep od zera i każdego miesiąca ...
Dodano 28 kwietnia 2020
Komu potrzebna jest oferta handlowa? Każdemu, kto chce w jakiś sposób przekonać potencjalnych kupujących i zamienić ich w płacących Klientów. Jak taką ofertę stworzyć? O tym ...
Dodano 21 kwietnia 2020
Nie ma sprzedaży internetowej bez płatności online. Klienci chcą wygody i to jak największej. A czego chcesz Ty jako sprzedawca? Przede wszystkim pewności, że płatności będą działać ...
Dodano 07 kwietnia 2020
Minął marzec, więc czas na podsumowanie 3 miesiąca działalności mojego sklepu. Na pewno zakładając go w grudniu, przez głowę nie przeszło mi coś takiego jak pandemia, która ...
Dodano 24 marca 2020
Dobrze byłoby mieć nieskończone źródło stałej miesięcznej liczby Klientów, która w pełni będzie Cię zadowalać, prawda? Chyba każdy się z tym zgodzi... Ale czy coś ...
Dodano 17 marca 2020
Już od wielu miesięcy fachowcy od ekonomii trąbili, że nadchodzi kryzys gospodarczy. Zastanawiano się tylko, która bańka pęknie tym razem. I chyba mało który z tych ...
Dodano 03 marca 2020
Drugi miesiąc mojej przygody ze sklepem internetowym dobiegł końca. Co wydarzyło się w tym czasie? Ile zamówień wpadło? Jakie plany na kolejny miesiąc? Już o wszystkim opowiadam. Ale ...
Dodano 25 lutego 2020
Czy opłacalne jest dawanie Klientom rabatów w wysokości 60%? Na pierwszy rzut oka nie. Wiadomo, że każda złotówka rabatu dla Klienta to złotówka „straty” dla ...
Dodano 18 lutego 2020
Niektóre sklepy chwalą się tym, że u nich jest darmowa wysyłka, inne nie. A nawet ukrywają ceny dostawy gdzieś bardzo głęboko. Czy takie podejście do Klienta opłaca się? A jeśli ...
Dodano 11 lutego 2020
Już w ostatnich artykułach wspominałem o tym, że w mojej firmie pojawi się kolejny sklep internetowy. Długo zastanawiałem się, czy w ogóle o tym opowiadać w formie artykułów ...
Dodano 31 grudnia 2019
Małą tradycją stało się już to, że publikuję na blogu różnego rodzaju podsumowania. Dobrze jest w końcu podsumować pewien okres i zobaczyć co w tym czasie zostało zrobione. Tym ...
Dodano 23 grudnia 2019
Może by tak rzucić to wszystko i wyjechać w Bieszczady? Podróżowanie i poznawanie nowych miejsc to super sprawa. Ale wcale nie trzeba niczego rzucać. Praca i prowadzenie firmy w ...
Dodano 17 grudnia 2019
Każdy kto prowadzi lub dopiero zakłada sklep internetowy stoi przed wieloma wyborami i wyzwaniami. A wśród nich jest mnóstwo niedomówień. I m.in. dlatego powstała ta seria ...
Dodano 10 grudnia 2019
Pierwszy mit e-commerce, który opublikowałem w poprzednim artykule, wywołał sporo zamieszania (pozytywnego), kontrowersji, dyskusji i aktywności. Otrzymałem dużą liczbę wiadomości, ...