Najnowsze artykuły

Mit e-commerce 2: Dla Klienta sklepu internetowego liczy się tylko cena

Dodano 10 grudnia 2019

Pierwszy mit e-commerce, który opublikowałem w poprzednim artykule, wywołał sporo zamieszania (pozytywnego), kontrowersji, dyskusji i aktywności. Otrzymałem dużą liczbę wiadomości, ...

Czytaj całość

Mit e-commerce 1: Burza wokół Allegro. Nie da się z nimi konkurować

Dodano 03 grudnia 2019

Pierwsza sprzedaż online miała miejsce w 1979 roku w UK. Pierwszy sklep internetowy w Polsce powstał w 1997 roku. Ponad 20 lat temu. Przez te kilkadziesiąt lat powstało mnóstwo ...

Czytaj całość

Testy AB na stronie produktu w sklepie internetowym

Dodano 26 listopada 2019

Testy A/B mogą bardzo pomóc, ale też sporo namieszać. Często nie dają żadnej poprawy, ale zdarza się, że dzięki nim podniesiesz sprzedaż w sklepie internetowym np. dwukrotnie. Tak ...

Czytaj całość


Jak zorganizować kampanię promocyjną w sklepie internetowym krok po kroku

Dodano 19 listopada 2019

W chwili kiedy piszę ten artykuł, zostały 2 tygodnie do Black Friday i nieco ponad miesiąc do Bożego Narodzenia. A ten okres szczególnie kojarzy się z różnego rodzaju ...

Czytaj całość

Jak obliczyć marżę w sklepie internetowym i kalkulator

Dodano 12 listopada 2019

Każdy kto prowadzi jakąkolwiek firmę (nie tylko sklep online) powinien potrafić obliczyć kilka podstawowych spraw. Tym razem o tym jak obliczyć marżę i jak obliczyć narzut. Po co liczyć ...

Czytaj całość

Jeden istotny element, który ma wpływ na odbiór Twoich reklam

Dodano 05 listopada 2019

Często mówi się, że trzeba znaleźć tzw. złoty środek. Robimy to w różnych aspektach życia. Zazwyczaj tam, gdzie mamy dwa skrajne rozwiązania, ale jednocześnie żadne z nich ...

Czytaj całość


Znaki towarowe – rozmowa z rzecznikiem patentowym – Mikołajem Lechem

Dodano 15 października 2019

W kolejnym odcinku podcastu „Ty vs Marketing”, postanowiłem dowiedzieć się czym są znaki towarowe, a konkretniej co daje ich posiadanie i jak starać się o zarejestrowanie takiego ...

Czytaj całość

Jak rozkręcić sklep internetowy – porównanie 2 sklepów z butami

Dodano 08 października 2019

Założyć sklep online jest prosto. Ale co zrobić dalej? Jak rozkręcić sklep internetowy, by najpierw przetrwał na rynku, a później rozwijał się coraz bardziej? Tym razem ...

Czytaj całość

Garść pomysłów na ekologiczny sklep internetowy

Dodano 01 października 2019

Coraz więcej mówi się ostatnio o ekologii i o tym co grozi naszej planecie. Jak wszędzie głosy są podzielone. Każdy broni swojej racji. Jako pojedyncze, malutkie osoby nie mamy wpływu ...

Czytaj całość


Google sitelinks, czyli jak zdominować pierwszą stronę Google

Dodano 24 września 2019

Jako osoba odpowiedzialna za wyniki firmy doskonale zdajesz sobie sprawę, jak ważne są wysokie pozycje w Google. Zresztą trąbię o tym na tym blogu z każdej strony :) A w dominacji ...

Czytaj całość

Dropshipping – lista hurtowni i jak wybrać

Dodano 17 września 2019

W ciągu ostatnich kilku tygodni dostałem sporo pytań o dropshipping, a konkretnie o hurtownie, które działają w tym modelu. Poza listą hurtowni, przygotowałem też krótki ...

Czytaj całość

Jak wymyślić i wprowadzić produkt na rynek – opowiada seryjny przedsiębiorca

Dodano 14 września 2019

Miło mi zaprezentować 13 odcinek podcastu „Ty vs Marketing” :) Czy pechowy? Mam nadzieję, że nie. Tym razem rozmawiamy o tym, jak wprowadzić produkt na rynek. Ale wcześniej też o ...

Czytaj całość


Masz dobrą reklamę ale nie przynosi ona Klientów – sprawdź dlaczego

Dodano 10 września 2019

Bez względu na to, na jaką reklamę postawisz, zdarza się (a nawet jest tak nadzwyczaj często), że nie spełnia ona swojego zadania. Nie przynosi Klientów! Dlaczego tak się dzieje i co ...

Czytaj całość

Kurs WordPressa – zupełnie za darmo

Dodano 03 września 2019

W tym artykule mam dla Ciebie mały kurs WordPressa. Do tej pory nazbierało się na blogu i na kanale YouTube sporo materiałów dotyczących tego systemu do zarządzania stroną www. ...

Czytaj całość

Przewaga konkurencyjna, czyli co robić, żeby Klient nie odchodził do innej firmy

Dodano 27 sierpnia 2019

Zastanawiasz się jak może wyglądać przewaga konkurencyjna w Twojej firmie? Pewnie często masz tak, że potencjalny Klient pyta o Twój produkt lub usługę i wydaje się już, że wszystko ...

Czytaj całość


Kod remarketingowy, czyli piksel Google Ads – jak wstawić go na stronę

Dodano 20 sierpnia 2019

Znasz coś takiego jak piksel Facebooka? Dokładnie taki sam mechanizm (kod remarketingowy) w swoich reklamach posiada firma Google. Po co w ogóle jakiś kod czy piksel? Pewnie wiesz o tym, ...

Czytaj całość

Jak pisać wciągające teksty – rozmowa z dr Joanną Wryczą-Bekier

Dodano 16 sierpnia 2019

W dzisiejszym odcinku podcastu, przepytałem specjalistkę od języka polskiego, dr Joannę Wryczę Bekier, o to jak pisać wciągające teksty do internetu, tak by Klienci chcieli je czytać. Nie ...

Czytaj całość

Content marketing, czyli długo długo nic, a później obfite zbiory

Dodano 12 sierpnia 2019

Content marketing na tym blogu był już wałkowany na wiele różnych sposobów. Zresztą cały ten blog to przykład jego wykorzystania. I w tym artykule zobaczysz podsumowanie ponad ...

Czytaj całość


   

Copyright © Paweł Kępa. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.