Dodano 21 listopada 2017
Blogowanie kojarzy się z pisaniem. A na to zapracowani czasu nie mają. Zgadza się? Prawda jest taka, że tak im się tylko wydaje. Z drugiej strony, jeśli za bardzo wsiąkniesz w blogowanie to ...
Dodano 14 listopada 2017
Czy świąteczny marketing w małej firmie jest ważny? Według raportu Deloitte, pt. „Świąteczne badanie zakupowe 2016”, w ubiegłym roku Polacy mieli wydać na świąteczne zakupy ...
Dodano 07 listopada 2017
180 dni temu, na początku maja 2017 chciałem przyspieszyć nieco rozwój tego bloga i jego zasięg. Dlatego podjąłem wyzwanie oparte o content marketing, podczas którego przez 90 ...
Dodano 31 października 2017
Pisząc te słowa, prowadzę firmę od ponad 6 lat. Zawsze obserwowałem swoją konkurencję, czyli inne firmy z branży. Zawsze też zastanawiałem się, jak być takim, jak oni. Zastanawiałem ...
Dodano 24 października 2017
Według portalu statista.com, w roku 2017 aż 76,9% koszyków w sklepach internetowych było porzucanych. Tyle osób dodaje coś do koszyka w sklepie internetowym, czyli było ...
Dodano 17 października 2017
Jesteśmy tak zaganiani, że bardzo często nie wykorzystujemy tego, co jest tuż pod nosem. Chodzi o to, że brniemy w nowe rzeczy, szukamy nowych, cudownych sposobów na pozyskiwanie nowych ...
Dodano 10 października 2017
Na pewno niejedna osoba powiedziała Ci już, że reklamy to żyła złota, albo może bardziej niekończąca się żyła Klientów dla Twojej firmy. I to wszystko jest prawda. Tylko jak jest ...
Dodano 03 października 2017
Na początek odpowiedz mi na dwa krótkie pytania. Pytanie pierwsze: Ile czasu dziennie poświęcasz swoim Klientom? Pytanie drugie: Ile czasu dziennie poświęcasz na rozwój swojej ...
Dodano 26 września 2017
Podejrzewam, że samym tytułem tego artykułu podzieliłem jego czytelników na przynajmniej dwie części. Pierwsza z grup podniesie głos, że jak to tak porównywać małą firmę do ...
Dodano 19 września 2017
Przez kilka lat dla jednego z moich biznesów wynajmowałem lokal w kilkunastotysięcznym miasteczku. Biznes ten był (i nadal jest) całkowicie lokalny – skierowany do lokalnych ...
Dodano 14 września 2017
Każdy kto na co dzień pozyskuje Klientów i nie do końca jest zadowolony z efektów, poszukuje pomysłów na to, jak ulepszyć ten proces. I się zaczyna... Czasami w tym ...
Dodano 11 września 2017
W tym artykule przygotowałem dla Ciebie instrukcję, w postaci wideo, z którego dowiesz się, w jaki sposób zbudować samodzielnie, bez żadnych umiejętności programistycznych czy ...
Dodano 05 września 2017
Czy jako przedsiębiorca masz często dość odpowiadania po 170 razy na te same pytania, przypominania Klientom o niezapłaconych fakturach, umawiania się na spotkania (których terminy ...
Dodano 29 sierpnia 2017
Jak wyróżnić się z tłumu? Jak sprawić, żeby ludzie zwrócili uwagę na Twoją firmę? Jak ożywić fanpage? Jak sprawić, aby nie był on nudny i monotonny? Jak zatrzymać kciuk ...
Dodano 22 sierpnia 2017
Śledzą Cię reklamy firm i sklepów, których witryny przeglądasz? W tym artykule pokażę Ci jak remarketing na Facebooku możesz wykorzystać też u siebie. Na przykład sklep ...
Dodano 15 sierpnia 2017
Małe firmy najczęściej nie mają swojego zaplecza marketingowego. Nie mają osoby zatrudnionej tylko po to, by zajmowała się reklamą, promocją, marketingiem. Właściciel takiej firmy też ...
Dodano 08 sierpnia 2017
Koniec! Niniejszy wpis jest już dziewięćdziesiątym w moim wyzwaniu. Trzy miesiące temu podjąłem wyzwanie codziennego pisania na blogu. Dziś dzielę się z Tobą. Zacząłem 11 maja 2017, z ...
Dodano 07 sierpnia 2017
Posiadasz stronę internetową lub sklep internetowy, ale kompletnie nie przynosi on efektów? Masz dużo wejść na stronę, jednak przez formularz kontaktowy nie zgłaszają się żadne ...