Dodano 15 maja 2018
W ubiegłym tygodniu rozmawiałem z Łukaszem odnośnie reklam na Facebooku. Łukasz, mimo moich wskazówek zauważył, że jego reklamy na Facebooku nie działają. Nie przynoszą one efektu. ...
Dodano 08 maja 2018
Google Analytics to jedno z tych darmowych narzędzi, które warto znać. Każdy kto ma najzwyklejszą stronę www powinien się nim zainteresować. Nie wspominając już o blogach czy sklepach ...
Dodano 01 maja 2018
Wiem jak jest… Ty na pewno też gdzieś z tyłu głowy masz to marzenie. Po to zakładamy swoje firmy. Nie po to, aby w nich ciężko pracować po kilkanaście godzin na dobę. Raczej po to, ...
Dodano 24 kwietnia 2018
Kilka miesięcy temu przeprowadziłem pewien eksperyment. Przez tydzień prowadziłem sklep internetowy, wypróbowując różnego rodzaju mechanizmy marketingowe. Po tygodniu sklep ten ...
Dodano 17 kwietnia 2018
Ten wpis jest nieco inny niż wszystkie tutaj. Czytałem ostatnio sporo komentarzy, które pojawiają się na blogu oraz w social mediach, przeczytałem też sporo maili. Wszędzie tam widać ...
Dodano 10 kwietnia 2018
Jako właściciel firmy chcesz aby wszelkie działania, a przede wszystkim czas i pieniądze, jakie w nie wkładasz, przynosiły efekt. ROI to właśnie zwrot z inwestycji. A zwrot z inwestycji w ...
Dodano 03 kwietnia 2018
Każdy kto prowadzi firmę wie ile może wydać na pozyskanie jednego Klienta. Ale kiedy ten koszt rośnie pojawiają się nerwy. A ceny reklam potrafią się mocno wahać – zwłaszcza, jeśli ...
Dodano 27 marca 2018
RODO, czyli Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych to gorący temat. Wchodzi w życie już 25 maja 2018 i do tego czasu każdy powinien być już na nowe przepisy gotowy. I to dotyczy każdej, ...
Dodano 20 marca 2018
Wszyscy mówią „rób reklamy na Facebooku – to działa”. Ja też tak mówię w wielu artykułach. O tym, jak to robić mówiłem już nie jeden raz. ...
Dodano 13 marca 2018
Lubimy podpatrywać innych. To leży w ludzkiej naturze. Dzisiaj podpatruję jak sprzedają największe sklepy internetowe w Polsce. Jakie są ich metody sprzedaży, co oferują Klientom, jakie ...
Dodano 06 marca 2018
Stało się. „Mała Wiejska Firma” ma już rok. Co prawda blog powstał w lutym 2017 ale oficjalnie wystartował na początku marca. Co wydarzyło się przez ten rok? Ile osób ...
Dodano 27 lutego 2018
Wielokrotnie w różnych artykułach na blogu powtarzałem, aby zbierać dane kontaktowe do swoich obecnych i potencjalnych Klientów. Zbierać możesz numery telefonów, adresy, ...
Dodano 20 lutego 2018
Sprzedaż i zarabianie przez internet kojarzy się Tobie na pewno z tanimi poradnikami dla przyszłych milionerów. Owszem – w nich również znajdziesz ziarnko prawdy. Prawda jest ...
Dodano 13 lutego 2018
SEO, słowa kluczowe, pozycjonowanie, copywriting... To tylko niektóre ważne pojęcia, żeby Cię Klienci znaleźli w sieci. W tym artykule postaram się dokładnie opowiedzieć, jak napisać ...
Dodano 06 lutego 2018
W internecie znajdziesz mnóstwo cudownych sposobów na biznes. Ale jak zacząć od początku? Jak dokonać pierwszej sprzedaży w internecie? Przez tydzień prowadziłem biznes ...
Dodano 30 stycznia 2018
Efektywny marketing lokalny (ale też każdy inny) to tak naprawdę zbiór połączonych działań. Najlepiej wykonywanych regularnie. Taki podstawowy skład działań, które ...
Dodano 23 stycznia 2018
Zwiększanie sprzedaży i zdobywanie Klientów to takie działania w każdej firmie, których nigdy nie jest dość. Dlatego w tym artykule zebrałem w całość kilka innych ...
Dodano 18 stycznia 2018
Od samego początku Małej Wiejskiej Firmy pojawiło się tu dość sporo artykułów właśnie na temat blogowania. No bo jakże mogłoby być inaczej, skoro właśnie na blogowaniu oparłem ...