Dodano 30 lipca 2019
Czy warto być pierwszym w Google na najbardziej wartościowe dla Ciebie frazy? Do tego chyba nie trzeba nikogo przekonywać :) Dziś zobaczysz narzędzia SEO, które bardzo w tym ...
Dodano 23 lipca 2019
W każdej firmie zdarzają się takie sytuacje, kiedy Klient powinien dopłacić do ceny, która wcześniej została ustalona. Ale wcale nie jest to takie łatwe. Często zasłaniamy się ...
Dodano 16 lipca 2019
Każdego roku mnóstwo osób otwiera sklep internetowy. Początkowy entuzjazm jest bardzo ważny i pomaga przejść przez początkowy okres. Później jednak bardzo często coś ...
Dodano 13 lipca 2019
Do 11 odcinka podcastu zaprosiłem Krzysztofa Piądłowskiego. Rozmawiamy o tym, jak zwiększyć sprzedaż dzięki analityce. Krzysztof w firmie, dla której pracuje, odpowiedzialny jest za ...
Dodano 09 lipca 2019
Jak wycenić usługę? To jedno z najcięższych pytań, jakie może zadawać sobie przedsiębiorca. Każdemu zależy na zdobyciu zlecenia. Nikt nie chce przestrzelić i podać zbyt wysokiej ceny. ...
Dodano 02 lipca 2019
Praca w domu to temat, który elektryzuje mnóstwo osób. Zwłaszcza w okolicach nowego roku, kiedy robimy różnego rodzaju plany i postanowienia. Ale też w okolicach ...
Dodano 25 czerwca 2019
Zbyt często mamy tendencję do tego, by ciągle pozyskiwać nowych i nowych Klientów. Dobrze zorganizowana firma optymalizuje sprawy związane z Klientami. Dobrze zorganizowana firma, raz ...
Dodano 22 czerwca 2019
Dużym marzeniem praktycznie każdego przedsiębiorcy jest nie mieć konkurencji. A można osiągnąć taki stan na przykład przez stworzenie własnego produktu. Bo skoro nikt inny nie będzie ...
Dodano 19 czerwca 2019
W chwili, kiedy piszę te słowa, nadchodzi upragniony dla dzieci czas w ciągu roku. Wakacje! Mnie wakacje kojarzą się z pierwszymi próbami przedsiębiorczości. Jaki biznes na wakacje ...
Dodano 18 czerwca 2019
Dlaczego reklama na YouTube? Dlaczego warto się nią zainteresować? Według badania Gemius PBI, ze stycznia 2019 roku, spośród 28,6 mln internautów w Polsce, aż 71,77% z nich (a ...
Dodano 11 czerwca 2019
Nie będę ukrywał, że jestem zakręcony na punkcie lejków sprzedażowych. Od kiedy kilka lat temu, usłyszałem o nich pierwszy raz od razu stwierdziłem, że muszę to mieć w swojej ...
Dodano 04 czerwca 2019
Kiedy startowałem z blogiem, stworzyłem ebooka z 20 sposobami na pozyskiwanie Klientów. Sposób drugi brzmiał „użyj strony internetowej”. Ale jak dokładnie? Jak w ...
Dodano 31 maja 2019
Prezentacja firmy, prezentacja produktu, rozmowa z Klientami, spotkanie biznesowe, rozmowa sprzedażowa... Na samą myśl o publicznym występowaniu, wielu osobom, przechodzą ciarki po ...
Dodano 28 maja 2019
Rebranding to zmiana nazwy firmy, bloga (i co za tym idzie również wielu innych rzeczy, jak identyfikacja wizualna, sposób komunikacji, logo itd.). A kiedy działasz w internecie to ...
Dodano 21 maja 2019
Niby cały ten blog jest o marketingu internetowym, ale takiego typowego artykułu o tym jak marketing internetowy działa jeszcze tutaj nie ma. Dlaczego? Bo nie chciałem, żeby był to artykuł ...
Dodano 14 maja 2019
Napracować się i zrobić coś raz, a później już nigdy nie dotykać produktu palcem, a mimo to sprzedawać go przez kolejne lata... Innymi słowy słynny „dochód ...
Dodano 07 maja 2019
Jak rozkręcić fanpage? Jak powinien wyglądać mój marketing na Facebooku? To często pojawiające się pytania, które otrzymuje. W tym tekście postaram się z nimi uporać na ...
Dodano 30 kwietnia 2019
Własne hasła reklamowe, takie by zapadały w pamięci na długo... Takie, by stały się częścią popkultury. Czy stworzenie takiego hasła reklamowego w małej firmie jest w ogóle ...