Dodano 07 sierpnia 2018
Marketing w social media za 1,80 zł dziennie? Czy to w ogóle możliwe? Być może takie pytanie zadajesz sobie w myślach właśnie w tej chwili. W zasadzie kiedy pomnożysz 1,80 przez 30 dni ...
Dodano 30 lipca 2018
Prowadząc firmę, obracasz pieniędzmi. Zarabiasz je i wydajesz. Taki zazwyczaj jest jest cel firmy. Wydatki w tym przypadku zazwyczaj kojarzą się z przykrym obowiązkiem i czymś nielubianym ...
Dodano 24 lipca 2018
Dzięki sprzedaży, firmy pozyskują Klientów. Bez sprzedaży nie ma biznesu, firma nie istnieje. Czy można sprawić, aby sprzedaż była nienachalna i sprawiała przyjemność? Poznaj ...
Dodano 17 lipca 2018
Pozyskiwanie Klientów to temat rzeka. Sposobów na ich zdobywanie jest bardzo dużo. Jednym z nich, o których opowiem poniżej jest posiadanie własnego programu ...
Dodano 10 lipca 2018
Przez ostatnie tygodnie sprawdzałem efekty, jakie potrafią dać różnego rodzaju działania na Facebooku. Jedną z takich testowanych rzeczy był post z karuzelą. Poniżej pokażę Ci jak ...
Dodano 03 lipca 2018
Czy mała firma może skopiować coś od dużego banku? Na pierwszy rzut oka wydaje się, że nie. No właśnie – na pierwszy rzut oka. Bo kiedy zajrzysz w głąb całego marketingowego ...
Dodano 26 czerwca 2018
Z pomysłami na biznes jest tak, że kiedy przychodzą do głowy, to zawsze towarzyszy im myśl, że to genialny pomysł i będą z tego Klienci. Zanim jednak zainwestujesz swoje oszczędności, ...
Dodano 19 czerwca 2018
Lejek sprzedażowy czasami nazywany jest również lejkiem marketingowym. Bo ostateczny cel jest ten sam – zdobycie Klienta i sprzedaż. Na punkcie lejków mam fioła od około 3-4 ...
Dodano 12 czerwca 2018
To już ostatni artykuł z serii, w której możesz obserwować moje poczynania z reklamą na Facebooku. Przyszedł więc czas na podsumowanie, omówienie sprzedaży oraz podliczenie ...
Dodano 05 czerwca 2018
Postanowiłem napisać taki artykuł, bo sytuacja w której nie ma czasu, ani pieniędzy na promowanie własnej firmy istnieje w zdecydowanej większości małych firm. Bardzo często dostaję ...
Dodano 29 maja 2018
Pora na trzeci tydzień, w którym możesz podglądać moje działania reklamowe na Facebooku. Co tydzień, w kolejnych artykułach pokazuję krok po kroku swoje reklamy oraz analizuję wyniki ...
Dodano 22 maja 2018
W tej serii artykułów pokazuję tydzień po tygodniu, w jaki sposób tworzę, analizuję, zmieniam swoje reklamy na Facebooku. To taki przewodnik, w którym pokazuję wszystko ...
Dodano 15 maja 2018
W ubiegłym tygodniu rozmawiałem z Łukaszem odnośnie reklam na Facebooku. Łukasz, mimo moich wskazówek zauważył, że jego reklamy na Facebooku nie działają. Nie przynoszą one efektu. ...
Dodano 08 maja 2018
Google Analytics to jedno z tych darmowych narzędzi, które warto znać. Każdy kto ma najzwyklejszą stronę www powinien się nim zainteresować. Nie wspominając już o blogach czy sklepach ...
Dodano 01 maja 2018
Wiem jak jest… Ty na pewno też gdzieś z tyłu głowy masz to marzenie. Po to zakładamy swoje firmy. Nie po to, aby w nich ciężko pracować po kilkanaście godzin na dobę. Raczej po to, ...
Dodano 24 kwietnia 2018
Kilka miesięcy temu przeprowadziłem pewien eksperyment. Przez tydzień prowadziłem sklep internetowy, wypróbowując różnego rodzaju mechanizmy marketingowe. Po tygodniu sklep ten ...
Dodano 17 kwietnia 2018
Ten wpis jest nieco inny niż wszystkie tutaj. Czytałem ostatnio sporo komentarzy, które pojawiają się na blogu oraz w social mediach, przeczytałem też sporo maili. Wszędzie tam widać ...
Dodano 10 kwietnia 2018
Jako właściciel firmy chcesz aby wszelkie działania, a przede wszystkim czas i pieniądze, jakie w nie wkładasz, przynosiły efekt. ROI to właśnie zwrot z inwestycji. A zwrot z inwestycji w ...