Najnowsze artykuły

Rabaty - kiedy opłaca się dać Klientowi nawet 60 procent

Dodano 25 lutego 2020

Czy opłacalne jest dawanie Klientom rabatów w wysokości 60%? Na pierwszy rzut oka nie. Wiadomo, że każda złotówka rabatu dla Klienta to złotówka „straty” dla ...

Czytaj całość

Darmowa wysyłka – kiedy się opłaca i komu - kalkulator

Dodano 18 lutego 2020

Niektóre sklepy chwalą się tym, że u nich jest darmowa wysyłka, inne nie. A nawet ukrywają ceny dostawy gdzieś bardzo głęboko. Czy takie podejście do Klienta opłaca się? A jeśli ...

Czytaj całość

Prowadzę sklep internetowy – podsumowanie – miesiąc 1

Dodano 11 lutego 2020

Już w ostatnich artykułach wspominałem o tym, że w mojej firmie pojawi się kolejny sklep internetowy. Długo zastanawiałem się, czy w ogóle o tym opowiadać w formie artykułów ...

Czytaj całość


Podsumowanie roku, brak planów na 2020 i dlaczego

Dodano 31 grudnia 2019

Małą tradycją stało się już to, że publikuję na blogu różnego rodzaju podsumowania. Dobrze jest w końcu podsumować pewien okres i zobaczyć co w tym czasie zostało zrobione. Tym ...

Czytaj całość

Praca i firma w podróży - rozmowa z Kasią i Lukaszem z PodróżoVanie

Dodano 23 grudnia 2019

Może by tak rzucić to wszystko i wyjechać w Bieszczady? Podróżowanie i poznawanie nowych miejsc to super sprawa. Ale wcale nie trzeba niczego rzucać. Praca i prowadzenie firmy w ...

Czytaj całość

Mit e-commerce 3: Internetowe porady na temat prowadzenia sklepu online wprawiają w konsternację. Jak się w tym odnaleźć

Dodano 17 grudnia 2019

Każdy kto prowadzi lub dopiero zakłada sklep internetowy stoi przed wieloma wyborami i wyzwaniami. A wśród nich jest mnóstwo niedomówień. I m.in. dlatego powstała ta seria ...

Czytaj całość


Mit e-commerce 2: Dla Klienta sklepu internetowego liczy się tylko cena

Dodano 10 grudnia 2019

Pierwszy mit e-commerce, który opublikowałem w poprzednim artykule, wywołał sporo zamieszania (pozytywnego), kontrowersji, dyskusji i aktywności. Otrzymałem dużą liczbę wiadomości, ...

Czytaj całość

Mit e-commerce 1: Burza wokół Allegro. Nie da się z nimi konkurować

Dodano 03 grudnia 2019

Pierwsza sprzedaż online miała miejsce w 1979 roku w UK. Pierwszy sklep internetowy w Polsce powstał w 1997 roku. Ponad 20 lat temu. Przez te kilkadziesiąt lat powstało mnóstwo ...

Czytaj całość

Testy AB na stronie produktu w sklepie internetowym

Dodano 26 listopada 2019

Testy A/B mogą bardzo pomóc, ale też sporo namieszać. Często nie dają żadnej poprawy, ale zdarza się, że dzięki nim podniesiesz sprzedaż w sklepie internetowym np. dwukrotnie. Tak ...

Czytaj całość


Jak zorganizować kampanię promocyjną w sklepie internetowym krok po kroku

Dodano 19 listopada 2019

W chwili kiedy piszę ten artykuł, zostały 2 tygodnie do Black Friday i nieco ponad miesiąc do Bożego Narodzenia. A ten okres szczególnie kojarzy się z różnego rodzaju ...

Czytaj całość

Jak obliczyć marżę w sklepie internetowym i kalkulator

Dodano 12 listopada 2019

Każdy kto prowadzi jakąkolwiek firmę (nie tylko sklep online) powinien potrafić obliczyć kilka podstawowych spraw. Tym razem o tym jak obliczyć marżę i jak obliczyć narzut. Po co liczyć ...

Czytaj całość

Jeden istotny element, który ma wpływ na odbiór Twoich reklam

Dodano 05 listopada 2019

Często mówi się, że trzeba znaleźć tzw. złoty środek. Robimy to w różnych aspektach życia. Zazwyczaj tam, gdzie mamy dwa skrajne rozwiązania, ale jednocześnie żadne z nich ...

Czytaj całość


Znaki towarowe – rozmowa z rzecznikiem patentowym – Mikołajem Lechem

Dodano 15 października 2019

W kolejnym odcinku podcastu „Ty vs Marketing”, postanowiłem dowiedzieć się czym są znaki towarowe, a konkretniej co daje ich posiadanie i jak starać się o zarejestrowanie takiego ...

Czytaj całość

Jak rozkręcić sklep internetowy – porównanie 2 sklepów z butami

Dodano 08 października 2019

Założyć sklep online jest prosto. Ale co zrobić dalej? Jak rozkręcić sklep internetowy, by najpierw przetrwał na rynku, a później rozwijał się coraz bardziej? Tym razem ...

Czytaj całość

Garść pomysłów na ekologiczny sklep internetowy

Dodano 01 października 2019

Coraz więcej mówi się ostatnio o ekologii i o tym co grozi naszej planecie. Jak wszędzie głosy są podzielone. Każdy broni swojej racji. Jako pojedyncze, malutkie osoby nie mamy wpływu ...

Czytaj całość


Google sitelinks, czyli jak zdominować pierwszą stronę Google

Dodano 24 września 2019

Jako osoba odpowiedzialna za wyniki firmy doskonale zdajesz sobie sprawę, jak ważne są wysokie pozycje w Google. Zresztą trąbię o tym na tym blogu z każdej strony :) A w dominacji ...

Czytaj całość

Dropshipping – lista hurtowni i jak wybrać

Dodano 17 września 2019

W ciągu ostatnich kilku tygodni dostałem sporo pytań o dropshipping, a konkretnie o hurtownie, które działają w tym modelu. Poza listą hurtowni, przygotowałem też krótki ...

Czytaj całość

Jak wymyślić i wprowadzić produkt na rynek – opowiada seryjny przedsiębiorca

Dodano 14 września 2019

Miło mi zaprezentować 13 odcinek podcastu „Ty vs Marketing” :) Czy pechowy? Mam nadzieję, że nie. Tym razem rozmawiamy o tym, jak wprowadzić produkt na rynek. Ale wcześniej też o ...

Czytaj całość


   

Copyright © Paweł Kępa. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.