Najnowsze artykuły

Pękło 100 zamówień - podsumowanie miesiąca 9 w sklepie internetowym

Dodano 05 października 2020

Główny cel na wrzesień zrealizowany. W sklepie, który zacząłem prowadzić na początku roku 2020 pękło 100 złożonych zamówień. Kilka innych założeń też zostało ...

Czytaj całość

Jak stworzyć opis produktu lub usługi, by wskoczył na 1. miejsce w Google

Dodano 15 września 2020

Każdego dnia wpisujemy coś w Google i wyświetlają się nam strony, które zawierają odpowiedzi na nasze pytania. Generalnie jesteśmy z tych odpowiedzi zadowoleni. No bo taka jest rola ...

Czytaj całość

Pozycjonowanie w Google – robić samodzielnie czy zlecić

Dodano 10 września 2020

Stosując pozycjonowanie długoterminowo, przez wiele lat, uznawane jest ono za jedną z najtańszych form pozyskiwania Klientów. Oczywiście, o ile robimy to z głową. Ale nie wyobrażam ...

Czytaj całość


Zalety SEO – dlaczego jest takie ważne i każda firma go potrzebuje

Dodano 26 lutego 2019
Ostatnia aktualizacja 07 września 2020

Jako przedsiębiorca, na pewno nie raz ktoś Ci mówił o zaletach SEO. Jak bardzo korzystanie z tego, że jesteś wysoko w wynikach wyszukiwania Google ma wpływ na wyniki Twojej firmy. Ale z ...

Czytaj całość

Przychody x3 i kolejne 2 tysiaki w kasie – podsumowanie miesiąca 8 w sklepie internetowym

Dodano 02 września 2020

8 miesięcy prowadzenia sklepu internetowego od zera, po godzinach, za mną. Do końca roku zostały jeszcze 4 miesiące. I w tym czasie sklep ma przynosić dobrą pensję. Czy to się ...

Czytaj całość

Stabilizacja, planowanie i dużo pracy – podsumowanie miesiąca 7 w sklepie internetowym

Dodano 04 sierpnia 2020

Od stycznia, kiedy uruchomiłem kolejny sklep internetowy, minęło właśnie 7 miesięcy. 7 miesięcy prowadzenia sklepu. Co się wydarzyło podczas ostatnich 31 dni? Już opowiadam :) Przypomnę ...

Czytaj całość


Storytelling – co to jest, przykłady po polsku i jak sprzedawać w ten sposób

Dodano 14 lipca 2020

Storytelling to nic innego jak opowiadanie historii (i to w dosłownym tłumaczeniu). A do tego pomaga w sprzedaży i marketingu. Szczerze mówiąc, od początku prowadzenia bloga (czyli od ...

Czytaj całość

Pierwszy 1000 zł – podsumowanie miesiąca 6 w sklepie internetowym

Dodano 07 lipca 2020

Pół roku prowadzenia sklepu za mną. Dlatego dzisiejsze podsumowanie, poza standardowymi elementami, które pojawiały się już wcześniej, będzie nieco inne. Dla przypomnienia: w ...

Czytaj całość

Targetowanie reklam – poziom 2.0 – 62 grupy docelowe, które trzeba mieć

Dodano 16 czerwca 2020

Targetowanie reklam, a właściwie targetowanie osób, którym te reklamy mają się wyświetlić to temat, który wraca jak bumerang. I nie chodzi tylko o targetowanie reklam na ...

Czytaj całość


Sprzedaż online przez transmisje live na Facebooku

Dodano 09 czerwca 2020

Podejrzewam, że nie raz podczas przeglądania FB, wyświetliła się Tobie transmisja live, na której ktoś prezentował ubrania z możliwością ich zakupu. Mnie takie transmisje ...

Czytaj całość

Przychody urosły x2 - podsumowanie miesiąca 5 w sklepie internetowym

Dodano 02 czerwca 2020

Minął maj, czas więc na podsumowanie 5 miesiąca działania mojego sklepu internetowego. Co się wydarzyło i jakie przyniosło to efekty? Za chwilę wszystko Ci opowiem. Przypomnę jeszcze ...

Czytaj całość

Pierwszy miesiąc na plusie – podsumowanie miesiąca 4 w sklepie internetowym

Dodano 05 maja 2020

Kwiecień był czwartym pełnym miesiącem, w którym prowadziłem sklep internetowy. Dla przypomnienia: w grudniu postanowiłem uruchomić kolejny sklep od zera i każdego miesiąca ...

Czytaj całość


Oferta handlowa – jak ją napisać, gotowy wzór i wskazówki

Dodano 28 kwietnia 2020

Komu potrzebna jest oferta handlowa? Każdemu, kto chce w jakiś sposób przekonać potencjalnych kupujących i zamienić ich w płacących Klientów. Jak taką ofertę stworzyć? O tym ...

Czytaj całość

Płatności online PAYNOW od mBanku – czy warto i integracja sklepu

Dodano 21 kwietnia 2020

Nie ma sprzedaży internetowej bez płatności online. Klienci chcą wygody i to jak największej. A czego chcesz Ty jako sprzedawca? Przede wszystkim pewności, że płatności będą działać ...

Czytaj całość

Koronawirus w sklepie internetowym – podsumowanie miesiąca 3

Dodano 07 kwietnia 2020

Minął marzec, więc czas na podsumowanie 3 miesiąca działalności mojego sklepu. Na pewno zakładając go w grudniu, przez głowę nie przeszło mi coś takiego jak pandemia, która ...

Czytaj całość


Być pierwszym w Google... ale na jakie słowa kluczowe – jak je znaleźć

Dodano 24 marca 2020

Dobrze byłoby mieć nieskończone źródło stałej miesięcznej liczby Klientów, która w pełni będzie Cię zadowalać, prawda? Chyba każdy się z tym zgodzi... Ale czy coś ...

Czytaj całość

Marketing na czas kryzysu

Dodano 17 marca 2020

Już od wielu miesięcy fachowcy od ekonomii trąbili, że nadchodzi kryzys gospodarczy. Zastanawiano się tylko, która bańka pęknie tym razem. I chyba mało który z tych ...

Czytaj całość

Sklep internetowy - podsumowanie miesiąca 2

Dodano 03 marca 2020

Drugi miesiąc mojej przygody ze sklepem internetowym dobiegł końca. Co wydarzyło się w tym czasie? Ile zamówień wpadło? Jakie plany na kolejny miesiąc? Już o wszystkim opowiadam. Ale ...

Czytaj całość


   

Copyright © Paweł Kępa. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.