Najnowsze artykuły

Targetowanie reklam – poziom 2.0 – 62 grupy docelowe, które trzeba mieć

Dodano 16 czerwca 2020

Targetowanie reklam, a właściwie targetowanie osób, którym te reklamy mają się wyświetlić to temat, który wraca jak bumerang. I nie chodzi tylko o targetowanie reklam na ...

Czytaj całość

Sprzedaż online przez transmisje live na Facebooku

Dodano 09 czerwca 2020

Podejrzewam, że nie raz podczas przeglądania FB, wyświetliła się Tobie transmisja live, na której ktoś prezentował ubrania z możliwością ich zakupu. Mnie takie transmisje ...

Czytaj całość

Przychody urosły x2 - podsumowanie miesiąca 5 w sklepie internetowym

Dodano 02 czerwca 2020

Minął maj, czas więc na podsumowanie 5 miesiąca działania mojego sklepu internetowego. Co się wydarzyło i jakie przyniosło to efekty? Za chwilę wszystko Ci opowiem. Przypomnę jeszcze ...

Czytaj całość


Pierwszy miesiąc na plusie – podsumowanie miesiąca 4 w sklepie internetowym

Dodano 05 maja 2020

Kwiecień był czwartym pełnym miesiącem, w którym prowadziłem sklep internetowy. Dla przypomnienia: w grudniu postanowiłem uruchomić kolejny sklep od zera i każdego miesiąca ...

Czytaj całość

Oferta handlowa – jak ją napisać, gotowy wzór i wskazówki

Dodano 28 kwietnia 2020

Komu potrzebna jest oferta handlowa? Każdemu, kto chce w jakiś sposób przekonać potencjalnych kupujących i zamienić ich w płacących Klientów. Jak taką ofertę stworzyć? O tym ...

Czytaj całość

Płatności online PAYNOW od mBanku – czy warto i integracja sklepu

Dodano 21 kwietnia 2020

Nie ma sprzedaży internetowej bez płatności online. Klienci chcą wygody i to jak największej. A czego chcesz Ty jako sprzedawca? Przede wszystkim pewności, że płatności będą działać ...

Czytaj całość


Koronawirus w sklepie internetowym – podsumowanie miesiąca 3

Dodano 07 kwietnia 2020

Minął marzec, więc czas na podsumowanie 3 miesiąca działalności mojego sklepu. Na pewno zakładając go w grudniu, przez głowę nie przeszło mi coś takiego jak pandemia, która ...

Czytaj całość

Być pierwszym w Google... ale na jakie słowa kluczowe – jak je znaleźć

Dodano 24 marca 2020

Dobrze byłoby mieć nieskończone źródło stałej miesięcznej liczby Klientów, która w pełni będzie Cię zadowalać, prawda? Chyba każdy się z tym zgodzi... Ale czy coś ...

Czytaj całość

Marketing na czas kryzysu

Dodano 17 marca 2020

Już od wielu miesięcy fachowcy od ekonomii trąbili, że nadchodzi kryzys gospodarczy. Zastanawiano się tylko, która bańka pęknie tym razem. I chyba mało który z tych ...

Czytaj całość


Sklep internetowy - podsumowanie miesiąca 2

Dodano 03 marca 2020

Drugi miesiąc mojej przygody ze sklepem internetowym dobiegł końca. Co wydarzyło się w tym czasie? Ile zamówień wpadło? Jakie plany na kolejny miesiąc? Już o wszystkim opowiadam. Ale ...

Czytaj całość

Rabaty - kiedy opłaca się dać Klientowi nawet 60 procent

Dodano 25 lutego 2020

Czy opłacalne jest dawanie Klientom rabatów w wysokości 60%? Na pierwszy rzut oka nie. Wiadomo, że każda złotówka rabatu dla Klienta to złotówka „straty” dla ...

Czytaj całość

Darmowa wysyłka – kiedy się opłaca i komu - kalkulator

Dodano 18 lutego 2020

Niektóre sklepy chwalą się tym, że u nich jest darmowa wysyłka, inne nie. A nawet ukrywają ceny dostawy gdzieś bardzo głęboko. Czy takie podejście do Klienta opłaca się? A jeśli ...

Czytaj całość


Prowadzę sklep internetowy – podsumowanie – miesiąc 1

Dodano 11 lutego 2020

Już w ostatnich artykułach wspominałem o tym, że w mojej firmie pojawi się kolejny sklep internetowy. Długo zastanawiałem się, czy w ogóle o tym opowiadać w formie artykułów ...

Czytaj całość

Podsumowanie roku, brak planów na 2020 i dlaczego

Dodano 31 grudnia 2019

Małą tradycją stało się już to, że publikuję na blogu różnego rodzaju podsumowania. Dobrze jest w końcu podsumować pewien okres i zobaczyć co w tym czasie zostało zrobione. Tym ...

Czytaj całość

Praca i firma w podróży - rozmowa z Kasią i Lukaszem z PodróżoVanie

Dodano 23 grudnia 2019

Może by tak rzucić to wszystko i wyjechać w Bieszczady? Podróżowanie i poznawanie nowych miejsc to super sprawa. Ale wcale nie trzeba niczego rzucać. Praca i prowadzenie firmy w ...

Czytaj całość


Mit e-commerce 3: Internetowe porady na temat prowadzenia sklepu online wprawiają w konsternację. Jak się w tym odnaleźć

Dodano 17 grudnia 2019

Każdy kto prowadzi lub dopiero zakłada sklep internetowy stoi przed wieloma wyborami i wyzwaniami. A wśród nich jest mnóstwo niedomówień. I m.in. dlatego powstała ta seria ...

Czytaj całość

Mit e-commerce 2: Dla Klienta sklepu internetowego liczy się tylko cena

Dodano 10 grudnia 2019

Pierwszy mit e-commerce, który opublikowałem w poprzednim artykule, wywołał sporo zamieszania (pozytywnego), kontrowersji, dyskusji i aktywności. Otrzymałem dużą liczbę wiadomości, ...

Czytaj całość

Mit e-commerce 1: Burza wokół Allegro. Nie da się z nimi konkurować

Dodano 03 grudnia 2019

Pierwsza sprzedaż online miała miejsce w 1979 roku w UK. Pierwszy sklep internetowy w Polsce powstał w 1997 roku. Ponad 20 lat temu. Przez te kilkadziesiąt lat powstało mnóstwo ...

Czytaj całość


   

Copyright © Paweł Kępa. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.