Dodano 01 lutego 2022
Nie lubię teorii. Wolę działanie! Często jednak teoria pozwala popchnąć nas dalej. Jest wstępem do praktyki. Dlatego dziś wziąłem na warsztat 5 sił Portera i przyjrzę się im od ...
Dodano 11 stycznia 2022
Przez cały 2020 rok opisywałem tu miesiąc po miesiącu wyniki osiągane w sklepie internetowym. Od powstania, aż po jego pierwsze urodziny. Pokazywałem wydatki i przychody. Omawiałem wykonane ...
Dodano 04 stycznia 2022
W ubiegłym roku nie stworzyłem takiego artykułu. Nie było podsumowania. Planów nie było już od dwóch lat. Czas to nadrobić! Warto raz na jakiś czas zastanowić się nad tym co ...
Dodano 19 kwietnia 2021
Ostatnia aktualizacja 08 grudnia 2021
Każdemu z nas zdarzyło się kiedyś korzystać z Worda lub innego podobnego edytora tekstu. Dziś pokażę Ci bardzo podobną do niego apkę - Edytor SEO. Jest jednak między nimi pewna ...
Dodano 15 września 2020
Ostatnia aktualizacja 01 grudnia 2021
Każdego dnia wpisujemy coś w Google i wyświetlają się nam strony, które zawierają odpowiedzi na nasze pytania. Generalnie jesteśmy z tych odpowiedzi zadowoleni. No bo taka jest rola ...
Dodano 24 listopada 2021
Wysoka pozycja w Google może sprawić, że przybędzie Ci klientów. Ale kiedy Twoja strona lub sklep spadnie na 3 lub 8 stronę, mało kto ją znajdzie. Jak więc sprawdzić swoje miejsce w ...
Dodano 17 listopada 2021
Jak sprawić, żeby na transmisji pojawiało się więcej osób? I co najważniejsze, żeby przekładało się to później na wyższą sprzedaż produktów, które pokazujemy ...
Dodano 10 listopada 2021
Jak targetować reklamy na Facebooku i Instagramie? Do jakiej grupy docelowej uderzać? Jakie zainteresowania? A może konkretny obszar geograficzny? Kiedy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z ...
Dodano 03 listopada 2021
No właśnie… ile kosztuje reklama na Facebooku, a ile na Instagramie? Ile trzeba wydać, by były efekty? Czy jest jakiś cennik albo tabelka? Czy wystarczy 5 zł dziennie? Czy może potrzeba ...
Dodano 27 października 2021
Wszyscy doskonale wiemy, że Facebook i inni internetowi giganci nas śledzą. Gromadzą o nas dane, przetwarzają, analizują itd. Od strony prywatności nie do końca nam się to podoba (delikatnie ...
Dodano 09 sierpnia 2021
Odpowiednio dobrane grupy docelowe to jeden z kluczowych elementów skutecznego reklamowania się na portalach społecznościowych. Ale czy rzeczywiście trzeba aż tak bardzo kombinować z ich ...
Dodano 25 maja 2017
Ostatnia aktualizacja 02 sierpnia 2021
21 milionów Polaków korzysta z FB. Warto do nich dotrzeć. Doskonale sprawdzi się tu reklama na Facebooku. Możesz ją stworzyć samodzielnie. Pokażę Ci jak to zrobić krok po kroku ...
Dodano 26 lipca 2021
FB wdarł się już dawno w nasze życie codzienne. Dla firm to oczywiście sposób na reklamę. Jak założyć fanpage na Facebooku? Jak założyć firmową stronę na tym ...
Dodano 13 lipca 2021
Sam formularz zapisu na listę mailingową nie zawsze wystarczy. To tylko pierwszy krok. Przyda się jeszcze jakaś dodatkowa motywacja. A może nią być social proof. Powiedzmy, że ktoś wszedł ...
Dodano 06 lipca 2021
Co z tego, że założymy sobie listę mailingową, skoro nikt albo bardzo mało osób będzie się na nią zapisywać… Tym razem będzie właśnie o tym :) Zapraszam na artykuł o tym ...
Dodano 28 czerwca 2021
Lead magnet to z definicji coś, co ma przyciągnąć większą liczbę chętnych do zapisu na listę mailingową. Czy ebook lub kod rabatowy nadal jest dobrym lead magnetem? Czy może powinno być ...
Dodano 14 czerwca 2021
Budowa listy mailingowej to kolejny temat, który biorę na stół. Temat, który chodzi mi po głowie od wielu lat i mechanizm, który sam wykorzystuję na blogu od samego ...
Dodano 07 czerwca 2021
Marketing automation to nic innego jak pomaganie sobie w pracy. Automat ma za Ciebie wykonać jakąś często powtarzaną, mechaniczną czynność, która dotąd (w mniejszym lub większym ...