Najnowsze artykuły

Jak pisać wciągające teksty – rozmowa z dr Joanną Wryczą-Bekier

Dodano 16 sierpnia 2019

W dzisiejszym odcinku podcastu, przepytałem specjalistkę od języka polskiego, dr Joannę Wryczę Bekier, o to jak pisać wciągające teksty do internetu, tak by Klienci chcieli je czytać. Nie ...

Czytaj całość

Content marketing, czyli długo długo nic, a później obfite zbiory

Dodano 12 sierpnia 2019

Content marketing na tym blogu był już wałkowany na wiele różnych sposobów. Zresztą cały ten blog to przykład jego wykorzystania. I w tym artykule zobaczysz podsumowanie ponad ...

Czytaj całość

Case study: sama zwiększa liczbę wejść na stronę 3x w skali miesiąca

Dodano 05 sierpnia 2019

Pod koniec 2018 roku odezwała się do mnie Agnieszka Zawiska. Na początku luźno wymienialiśmy maile, w których pytała mnie o różne sprawy. Jeszcze w grudniu powstała Jej strona i ...

Czytaj całość


Być pierwszym w Google – narzędzia SEO, które w tym pomogą

Dodano 30 lipca 2019

Czy warto być pierwszym w Google na najbardziej wartościowe dla Ciebie frazy? Do tego chyba nie trzeba nikogo przekonywać :) Dziś zobaczysz narzędzia SEO, które bardzo w tym ...

Czytaj całość

Kiedy Klient powinien dopłacić do wcześniej ustalonej ceny

Dodano 23 lipca 2019

W każdej firmie zdarzają się takie sytuacje, kiedy Klient powinien dopłacić do ceny, która wcześniej została ustalona. Ale wcale nie jest to takie łatwe. Często zasłaniamy się ...

Czytaj całość

Kalkulator ecommerce – jaka marża na produkty w sklepie, by zarobić

Dodano 16 lipca 2019

Każdego roku mnóstwo osób otwiera sklep internetowy. Początkowy entuzjazm jest bardzo ważny i pomaga przejść przez początkowy okres. Później jednak bardzo często coś ...

Czytaj całość


Jak zwiększyć sprzedaż dzięki analityce - rozmowa z Krzysztofem Piądłowskim

Dodano 13 lipca 2019

Do 11 odcinka podcastu zaprosiłem Krzysztofa Piądłowskiego. Rozmawiamy o tym, jak zwiększyć sprzedaż dzięki analityce. Krzysztof w firmie, dla której pracuje, odpowiedzialny jest za ...

Czytaj całość

Kalkulator – jak wycenić usługę, by osiągnąć oczekiwany zysk

Dodano 09 lipca 2019

Jak wycenić usługę? To jedno z najcięższych pytań, jakie może zadawać sobie przedsiębiorca. Każdemu zależy na zdobyciu zlecenia. Nikt nie chce przestrzelić i podać zbyt wysokiej ceny. ...

Czytaj całość

Praca w domu – gdzie szukać, od czego zacząć, jak zorganizować

Dodano 02 lipca 2019

Praca w domu to temat, który elektryzuje mnóstwo osób. Zwłaszcza w okolicach nowego roku, kiedy robimy różnego rodzaju plany i postanowienia. Ale też w okolicach ...

Czytaj całość


Optymalizacja oferty w firmie usługowej, czyli jak wycisnąć więcej

Dodano 25 czerwca 2019

Zbyt często mamy tendencję do tego, by ciągle pozyskiwać nowych i nowych Klientów. Dobrze zorganizowana firma optymalizuje sprawy związane z Klientami. Dobrze zorganizowana firma, raz ...

Czytaj całość

Aplikacja SAAS - wyprodukować raz i sprzedawać przez lata

Dodano 22 czerwca 2019

Dużym marzeniem praktycznie każdego przedsiębiorcy jest nie mieć konkurencji. A można osiągnąć taki stan na przykład przez stworzenie własnego produktu. Bo skoro nikt inny nie będzie ...

Czytaj całość

Biznes na wakacje

Dodano 19 czerwca 2019

W chwili, kiedy piszę te słowa, nadchodzi upragniony dla dzieci czas w ciągu roku. Wakacje! Mnie wakacje kojarzą się z pierwszymi próbami przedsiębiorczości. Jaki biznes na wakacje ...

Czytaj całość


Reklama na YouTube – jak ją zrobić krok po kroku

Dodano 18 czerwca 2019

Dlaczego reklama na YouTube? Dlaczego warto się nią zainteresować? Według badania Gemius PBI, ze stycznia 2019 roku, spośród 28,6 mln internautów w Polsce, aż 71,77% z nich (a ...

Czytaj całość

Jak korzystać z lejków sprzedażowych i jak zmienią Twoją firmę

Dodano 11 czerwca 2019

Nie będę ukrywał, że jestem zakręcony na punkcie lejków sprzedażowych. Od kiedy kilka lat temu, usłyszałem o nich pierwszy raz od razu stwierdziłem, że muszę to mieć w swojej ...

Czytaj całość

13 sposobów na ściągnięcie Klientów na stronę

Dodano 04 czerwca 2019

Kiedy startowałem z blogiem, stworzyłem ebooka z 20 sposobami na pozyskiwanie Klientów. Sposób drugi brzmiał „użyj strony internetowej”. Ale jak dokładnie? Jak w ...

Czytaj całość


Prezentacja firmy, produktu i jak rozmawiać z Klientem

Dodano 31 maja 2019

Prezentacja firmy, prezentacja produktu, rozmowa z Klientami, spotkanie biznesowe, rozmowa sprzedażowa... Na samą myśl o publicznym występowaniu, wielu osobom, przechodzą ciarki po ...

Czytaj całość

Rebranding – jak, gdzie i kiedy go wykonać – case study

Dodano 28 maja 2019

Rebranding to zmiana nazwy firmy, bloga (i co za tym idzie również wielu innych rzeczy, jak identyfikacja wizualna, sposób komunikacji, logo itd.). A kiedy działasz w internecie to ...

Czytaj całość

Marketing internetowy – przykłady 3 kampanii

Dodano 21 maja 2019

Niby cały ten blog jest o marketingu internetowym, ale takiego typowego artykułu o tym jak marketing internetowy działa jeszcze tutaj nie ma. Dlaczego? Bo nie chciałem, żeby był to artykuł ...

Czytaj całość


   

Copyright © Paweł Kępa. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.