Najnowsze artykuły

Google sitelinks, czyli jak zdominować pierwszą stronę Google

Dodano 24 września 2019

Jako osoba odpowiedzialna za wyniki firmy doskonale zdajesz sobie sprawę, jak ważne są wysokie pozycje w Google. Zresztą trąbię o tym na tym blogu z każdej strony :) A w dominacji ...

Czytaj całość

Dropshipping – lista hurtowni i jak wybrać

Dodano 17 września 2019

W ciągu ostatnich kilku tygodni dostałem sporo pytań o dropshipping, a konkretnie o hurtownie, które działają w tym modelu. Poza listą hurtowni, przygotowałem też krótki ...

Czytaj całość

Jak wymyślić i wprowadzić produkt na rynek – opowiada seryjny przedsiębiorca

Dodano 14 września 2019

Miło mi zaprezentować 13 odcinek podcastu „Ty vs Marketing” :) Czy pechowy? Mam nadzieję, że nie. Tym razem rozmawiamy o tym, jak wprowadzić produkt na rynek. Ale wcześniej też o ...

Czytaj całość


Masz dobrą reklamę ale nie przynosi ona Klientów – sprawdź dlaczego

Dodano 10 września 2019

Bez względu na to, na jaką reklamę postawisz, zdarza się (a nawet jest tak nadzwyczaj często), że nie spełnia ona swojego zadania. Nie przynosi Klientów! Dlaczego tak się dzieje i co ...

Czytaj całość

Kurs WordPressa – zupełnie za darmo

Dodano 03 września 2019

W tym artykule mam dla Ciebie mały kurs WordPressa. Do tej pory nazbierało się na blogu i na kanale YouTube sporo materiałów dotyczących tego systemu do zarządzania stroną www. ...

Czytaj całość

Przewaga konkurencyjna, czyli co robić, żeby Klient nie odchodził do innej firmy

Dodano 27 sierpnia 2019

Zastanawiasz się jak może wyglądać przewaga konkurencyjna w Twojej firmie? Pewnie często masz tak, że potencjalny Klient pyta o Twój produkt lub usługę i wydaje się już, że wszystko ...

Czytaj całość


Kod remarketingowy, czyli piksel Google Ads – jak wstawić go na stronę

Dodano 20 sierpnia 2019

Znasz coś takiego jak piksel Facebooka? Dokładnie taki sam mechanizm (kod remarketingowy) w swoich reklamach posiada firma Google. Po co w ogóle jakiś kod czy piksel? Pewnie wiesz o tym, ...

Czytaj całość

Jak pisać wciągające teksty – rozmowa z dr Joanną Wryczą-Bekier

Dodano 16 sierpnia 2019

W dzisiejszym odcinku podcastu, przepytałem specjalistkę od języka polskiego, dr Joannę Wryczę Bekier, o to jak pisać wciągające teksty do internetu, tak by Klienci chcieli je czytać. Nie ...

Czytaj całość

Content marketing, czyli długo długo nic, a później obfite zbiory

Dodano 12 sierpnia 2019

Content marketing na tym blogu był już wałkowany na wiele różnych sposobów. Zresztą cały ten blog to przykład jego wykorzystania. I w tym artykule zobaczysz podsumowanie ponad ...

Czytaj całość


Case study: sama zwiększa liczbę wejść na stronę 3x w skali miesiąca

Dodano 05 sierpnia 2019

Pod koniec 2018 roku odezwała się do mnie Agnieszka Zawiska. Na początku luźno wymienialiśmy maile, w których pytała mnie o różne sprawy. Jeszcze w grudniu powstała Jej strona i ...

Czytaj całość

Być pierwszym w Google – narzędzia SEO, które w tym pomogą

Dodano 30 lipca 2019

Czy warto być pierwszym w Google na najbardziej wartościowe dla Ciebie frazy? Do tego chyba nie trzeba nikogo przekonywać :) Dziś zobaczysz narzędzia SEO, które bardzo w tym ...

Czytaj całość

Kiedy Klient powinien dopłacić do wcześniej ustalonej ceny

Dodano 23 lipca 2019

W każdej firmie zdarzają się takie sytuacje, kiedy Klient powinien dopłacić do ceny, która wcześniej została ustalona. Ale wcale nie jest to takie łatwe. Często zasłaniamy się ...

Czytaj całość


Kalkulator ecommerce – jaka marża na produkty w sklepie, by zarobić

Dodano 16 lipca 2019

Każdego roku mnóstwo osób otwiera sklep internetowy. Początkowy entuzjazm jest bardzo ważny i pomaga przejść przez początkowy okres. Później jednak bardzo często coś ...

Czytaj całość

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki analityce - rozmowa z Krzysztofem Piądłowskim

Dodano 13 lipca 2019

Do 11 odcinka podcastu zaprosiłem Krzysztofa Piądłowskiego. Rozmawiamy o tym, jak zwiększyć sprzedaż dzięki analityce. Krzysztof w firmie, dla której pracuje, odpowiedzialny jest za ...

Czytaj całość

Kalkulator – jak wycenić usługę, by osiągnąć oczekiwany zysk

Dodano 09 lipca 2019

Jak wycenić usługę? To jedno z najcięższych pytań, jakie może zadawać sobie przedsiębiorca. Każdemu zależy na zdobyciu zlecenia. Nikt nie chce przestrzelić i podać zbyt wysokiej ceny. ...

Czytaj całość


Praca w domu – gdzie szukać, od czego zacząć, jak zorganizować

Dodano 02 lipca 2019

Praca w domu to temat, który elektryzuje mnóstwo osób. Zwłaszcza w okolicach nowego roku, kiedy robimy różnego rodzaju plany i postanowienia. Ale też w okolicach ...

Czytaj całość

Optymalizacja oferty w firmie usługowej, czyli jak wycisnąć więcej

Dodano 25 czerwca 2019

Zbyt często mamy tendencję do tego, by ciągle pozyskiwać nowych i nowych Klientów. Dobrze zorganizowana firma optymalizuje sprawy związane z Klientami. Dobrze zorganizowana firma, raz ...

Czytaj całość

Aplikacja SAAS - wyprodukować raz i sprzedawać przez lata

Dodano 22 czerwca 2019

Dużym marzeniem praktycznie każdego przedsiębiorcy jest nie mieć konkurencji. A można osiągnąć taki stan na przykład przez stworzenie własnego produktu. Bo skoro nikt inny nie będzie ...

Czytaj całość


   

Copyright © Paweł Kępa. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.