Najnowsze artykuły

Piksel Facebooka - co to jest, jak wstawić go na stronę i z niego korzystać?

Dodano 06 czerwca 2017
Ostatnia aktualizacja 11 grudnia 2020

Śledząc temat reklamy na FB, trafiasz na coś co nazywa się piksel Facebooka. Dziś w końcu przyszedł czas, aby szerzej się nim zająć. W poniższym artykule znajdziesz więc informacje o tym, ...

Czytaj całość

Od 1000 zł miesięcznie do 1000 zł dziennie w 90 dni - podsumowanie 11 miesiąca w sklepie internetowym

Dodano 07 grudnia 2020

Tak - ten tytuł jest clickbaitowy. Ale rzeczywiście coś takiego miało miejsce w listopadzie, czyli jedenastym miesiącu prowadzenia mojego testowego sklepu internetowego. Pojawił się tysiak ...

Czytaj całość

Jak zrobić newsletter – na stronie, blogu, w sklepie internetowym

Dodano 02 października 2018
Ostatnia aktualizacja 25 listopada 2020

Newsletter – często namawiam Cię na blogu na prowadzenie marketingu w ten sposób. Ale jak zrobić newsletter? Jak wstawić go na stronę a później wysyłać maile? Tego jeszcze ...

Czytaj całość


Jak bez bólu przenieść firmę do online w obecnych czasach

Dodano 24 listopada 2020

Najpierw w marcu, a później kilka tygodni temu, mnóstwo małych firm zostało z dnia na dzień postawionych pod ścianą, bez możliwości prowadzenia firmy tak, jak było to do tej ...

Czytaj całość

Jak założyć sklep internetowy krok po kroku bez programowania od podstaw?

Dodano 16 stycznia 2018
Ostatnia aktualizacja 16 listopada 2020

Dochodowy sklep internetowy to marzenie wielu osób. Tak – marzenie, ponieważ przez wysokie koszty stworzenia sklepu w agencji, wiele osób rezygnuje. Jest jednak na to ...

Czytaj całość

Jak sprzedawać online bez sklepu internetowego

Dodano 22 października 2019
Ostatnia aktualizacja 12 listopada 2020

„A może by tak rozszerzyć sprzedaż i zdobywać Klientów przez internet?” - tak właśnie myśli niejeden przedsiębiorca lub osoba, która dopiero planuje założenie ...

Czytaj całość


FOMO - Fear of Missing Out - czy to mus marketingu i jak go wykorzystać

Dodano 10 listopada 2020

FOMO to skrót od Fear Of Missing Out, czyli strach przed przegapieniem czegoś. Mam wrażenie, że obecny marketing jest budowany już tylko i wyłącznie na tym zjawisku. Zresztą nie tylko ...

Czytaj całość

Nie tylko z reklam są Klienci - podsumowanie miesiąca 10 w sklepie internetowym

Dodano 04 listopada 2020

Październik nie był tak kolorowy w sklepie, jak liście za oknem. Nie było kolejnego dużego skoku w liczbie zamówień. Ale mimo tego, wydarzyło się kilka rzeczy, które w ...

Czytaj całość

Zyro - nowy kreator stron www na polskim rynku

Dodano 22 października 2020

Zadając sobie pytanie “Jak szybko i dość prosto stworzyć stronę www dla swojej firmy?”, najczęstszą odpowiedzią jest: WordPress. Nie ukrywam, że ja też najczęściej na niego ...

Czytaj całość


Pękło 100 zamówień - podsumowanie miesiąca 9 w sklepie internetowym

Dodano 05 października 2020

Główny cel na wrzesień zrealizowany. W sklepie, który zacząłem prowadzić na początku roku 2020 pękło 100 złożonych zamówień. Kilka innych założeń też zostało ...

Czytaj całość

Pozycjonowanie w Google – robić samodzielnie czy zlecić

Dodano 10 września 2020

Stosując pozycjonowanie długoterminowo, przez wiele lat, uznawane jest ono za jedną z najtańszych form pozyskiwania Klientów. Oczywiście, o ile robimy to z głową. Ale nie wyobrażam ...

Czytaj całość

Zalety SEO – dlaczego jest takie ważne i każda firma go potrzebuje

Dodano 26 lutego 2019
Ostatnia aktualizacja 07 września 2020

Jako przedsiębiorca, na pewno nie raz ktoś Ci mówił o zaletach SEO. Jak bardzo korzystanie z tego, że jesteś wysoko w wynikach wyszukiwania Google ma wpływ na wyniki Twojej firmy. Ale z ...

Czytaj całość


Przychody x3 i kolejne 2 tysiaki w kasie – podsumowanie miesiąca 8 w sklepie internetowym

Dodano 02 września 2020

8 miesięcy prowadzenia sklepu internetowego od zera, po godzinach, za mną. Do końca roku zostały jeszcze 4 miesiące. I w tym czasie sklep ma przynosić dobrą pensję. Czy to się ...

Czytaj całość

Stabilizacja, planowanie i dużo pracy – podsumowanie miesiąca 7 w sklepie internetowym

Dodano 04 sierpnia 2020

Od stycznia, kiedy uruchomiłem kolejny sklep internetowy, minęło właśnie 7 miesięcy. 7 miesięcy prowadzenia sklepu. Co się wydarzyło podczas ostatnich 31 dni? Już opowiadam :) Przypomnę ...

Czytaj całość

Storytelling – co to jest, przykłady po polsku i jak sprzedawać w ten sposób

Dodano 14 lipca 2020

Storytelling to nic innego jak opowiadanie historii (i to w dosłownym tłumaczeniu). A do tego pomaga w sprzedaży i marketingu. Szczerze mówiąc, od początku prowadzenia bloga (czyli od ...

Czytaj całość


Pierwszy 1000 zł – podsumowanie miesiąca 6 w sklepie internetowym

Dodano 07 lipca 2020

Pół roku prowadzenia sklepu za mną. Dlatego dzisiejsze podsumowanie, poza standardowymi elementami, które pojawiały się już wcześniej, będzie nieco inne. Dla przypomnienia: w ...

Czytaj całość

Targetowanie reklam – poziom 2.0 – 62 grupy docelowe, które trzeba mieć

Dodano 16 czerwca 2020

Targetowanie reklam, a właściwie targetowanie osób, którym te reklamy mają się wyświetlić to temat, który wraca jak bumerang. I nie chodzi tylko o targetowanie reklam na ...

Czytaj całość

Sprzedaż online przez transmisje live na Facebooku

Dodano 09 czerwca 2020

Podejrzewam, że nie raz podczas przeglądania FB, wyświetliła się Tobie transmisja live, na której ktoś prezentował ubrania z możliwością ich zakupu. Mnie takie transmisje ...

Czytaj całość


   

Copyright © Paweł Kępa. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.