Najnowsze artykuły

Płatności online PAYNOW od mBanku – czy warto i integracja sklepu

Dodano 21 kwietnia 2020

Nie ma sprzedaży internetowej bez płatności online. Klienci chcą wygody i to jak największej. A czego chcesz Ty jako sprzedawca? Przede wszystkim pewności, że płatności będą działać ...

Czytaj całość

Koronawirus w sklepie internetowym – podsumowanie miesiąca 3

Dodano 07 kwietnia 2020

Minął marzec, więc czas na podsumowanie 3 miesiąca działalności mojego sklepu. Na pewno zakładając go w grudniu, przez głowę nie przeszło mi coś takiego jak pandemia, która ...

Czytaj całość

Być pierwszym w Google... ale na jakie słowa kluczowe – jak je znaleźć

Dodano 24 marca 2020

Dobrze byłoby mieć nieskończone źródło stałej miesięcznej liczby Klientów, która w pełni będzie Cię zadowalać, prawda? Chyba każdy się z tym zgodzi... Ale czy coś ...

Czytaj całość


Marketing na czas kryzysu

Dodano 17 marca 2020

Już od wielu miesięcy fachowcy od ekonomii trąbili, że nadchodzi kryzys gospodarczy. Zastanawiano się tylko, która bańka pęknie tym razem. I chyba mało który z tych ...

Czytaj całość

Sklep internetowy - podsumowanie miesiąca 2

Dodano 03 marca 2020

Drugi miesiąc mojej przygody ze sklepem internetowym dobiegł końca. Co wydarzyło się w tym czasie? Ile zamówień wpadło? Jakie plany na kolejny miesiąc? Już o wszystkim opowiadam. Ale ...

Czytaj całość

Rabaty - kiedy opłaca się dać Klientowi nawet 60 procent

Dodano 25 lutego 2020

Czy opłacalne jest dawanie Klientom rabatów w wysokości 60%? Na pierwszy rzut oka nie. Wiadomo, że każda złotówka rabatu dla Klienta to złotówka „straty” dla ...

Czytaj całość


Darmowa wysyłka – kiedy się opłaca i komu - kalkulator

Dodano 18 lutego 2020

Niektóre sklepy chwalą się tym, że u nich jest darmowa wysyłka, inne nie. A nawet ukrywają ceny dostawy gdzieś bardzo głęboko. Czy takie podejście do Klienta opłaca się? A jeśli ...

Czytaj całość

Prowadzę sklep internetowy – podsumowanie – miesiąc 1

Dodano 11 lutego 2020

Już w ostatnich artykułach wspominałem o tym, że w mojej firmie pojawi się kolejny sklep internetowy. Długo zastanawiałem się, czy w ogóle o tym opowiadać w formie artykułów ...

Czytaj całość

Podsumowanie roku, brak planów na 2020 i dlaczego

Dodano 31 grudnia 2019

Małą tradycją stało się już to, że publikuję na blogu różnego rodzaju podsumowania. Dobrze jest w końcu podsumować pewien okres i zobaczyć co w tym czasie zostało zrobione. Tym ...

Czytaj całość


Praca i firma w podróży - rozmowa z Kasią i Lukaszem z PodróżoVanie

Dodano 23 grudnia 2019

Może by tak rzucić to wszystko i wyjechać w Bieszczady? Podróżowanie i poznawanie nowych miejsc to super sprawa. Ale wcale nie trzeba niczego rzucać. Praca i prowadzenie firmy w ...

Czytaj całość

Mit e-commerce 3: Internetowe porady na temat prowadzenia sklepu online wprawiają w konsternację. Jak się w tym odnaleźć

Dodano 17 grudnia 2019

Każdy kto prowadzi lub dopiero zakłada sklep internetowy stoi przed wieloma wyborami i wyzwaniami. A wśród nich jest mnóstwo niedomówień. I m.in. dlatego powstała ta seria ...

Czytaj całość

Mit e-commerce 2: Dla Klienta sklepu internetowego liczy się tylko cena

Dodano 10 grudnia 2019

Pierwszy mit e-commerce, który opublikowałem w poprzednim artykule, wywołał sporo zamieszania (pozytywnego), kontrowersji, dyskusji i aktywności. Otrzymałem dużą liczbę wiadomości, ...

Czytaj całość


Mit e-commerce 1: Burza wokół Allegro. Nie da się z nimi konkurować

Dodano 03 grudnia 2019

Pierwsza sprzedaż online miała miejsce w 1979 roku w UK. Pierwszy sklep internetowy w Polsce powstał w 1997 roku. Ponad 20 lat temu. Przez te kilkadziesiąt lat powstało mnóstwo ...

Czytaj całość

Testy AB na stronie produktu w sklepie internetowym

Dodano 26 listopada 2019

Testy A/B mogą bardzo pomóc, ale też sporo namieszać. Często nie dają żadnej poprawy, ale zdarza się, że dzięki nim podniesiesz sprzedaż w sklepie internetowym np. dwukrotnie. Tak ...

Czytaj całość

Jak zorganizować kampanię promocyjną w sklepie internetowym krok po kroku

Dodano 19 listopada 2019

W chwili kiedy piszę ten artykuł, zostały 2 tygodnie do Black Friday i nieco ponad miesiąc do Bożego Narodzenia. A ten okres szczególnie kojarzy się z różnego rodzaju ...

Czytaj całość


Jak obliczyć marżę w sklepie internetowym i kalkulator

Dodano 12 listopada 2019

Każdy kto prowadzi jakąkolwiek firmę (nie tylko sklep online) powinien potrafić obliczyć kilka podstawowych spraw. Tym razem o tym jak obliczyć marżę i jak obliczyć narzut. Po co liczyć ...

Czytaj całość

Jeden istotny element, który ma wpływ na odbiór Twoich reklam

Dodano 05 listopada 2019

Często mówi się, że trzeba znaleźć tzw. złoty środek. Robimy to w różnych aspektach życia. Zazwyczaj tam, gdzie mamy dwa skrajne rozwiązania, ale jednocześnie żadne z nich ...

Czytaj całość

Jak sprzedawać online bez sklepu internetowego

Dodano 22 października 2019

„A może by tak rozszerzyć sprzedaż i zdobywać Klientów przez internet?” - tak właśnie myśli niejeden przedsiębiorca lub osoba, która dopiero planuje założenie ...

Czytaj całość


   

Copyright © Paweł Kępa. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.