Najnowsze artykuły

Wyjść ze swojej strefy komfortu

Dodano 15 czerwca 2017

Komfort to Twój wróg! I nie chodzi tutaj o komfort taki jak siedzenie na wygodnej kanapie, czy siedzenie na wygodnym, ergonomicznym fotelu przy biurku podczas pracy. Nie będzie tutaj ...

Czytaj całość

Jak zaplanować bezstresowe wakacje gdy prowadzisz małą firmę?

Dodano 14 czerwca 2017

Mówi się, że właściciele małych firm nigdy nie mają wakacji. Że nie mają na nie czasu. Jeśli już pozwalają sobie na wolne, to są to zazwyczaj święta i długie weekendy. Zdarza ...

Czytaj całość

Blog firmowy – jak zacząć, co to daje i ile kosztuje jego prowadzenie?

Dodano 13 czerwca 2017

Blogi, blogowanie... Być może już obiło Ci się o uszy, że warto prowadzić firmowego bloga, bo przynosi to bardzo dobre efekty. Pierwsza myśl, jaka się pojawiła to zapewne, że wymaga to ...

Czytaj całość


Jak zarządzać zadaniami w małej firmie?

Dodano 11 czerwca 2017

Do napisania tego artykułu przekonała mnie książka Michała Śliwińskiego, pt. „10 kroków do maksymalnej produktywności”. Michał jest ogromnym fanem produktywności i ...

Czytaj całość

Strategia strony internetowej w małej firmie

Dodano 10 czerwca 2017

W niniejszym wpisie wracam do tematu stron internetowych w małych firmach. Z racji tego, że w ciągu ostatnich tygodni uczestniczę w kursie Bartka Popiela z bloga „Liczy Się Wynik”, ...

Czytaj całość

Jak rozwinąć bloga i na nim zarabiać, czyli 30 dni codziennego pisania

Dodano 09 czerwca 2017

Jak być może część z Was wie, jestem w trakcie 90-dniowego wyzwania. Sporą część swojej wiedzy czerpię od amerykańskich marketerów. To w końcu tam pojawia się większość ...

Czytaj całość


Trudne sprawy, czyli o współpracy małej firmy z agencją reklamową

Dodano 08 czerwca 2017

Kiedy słyszysz „agencja reklamowa”, to być może myślisz o jakiejś ogromnej firmie czy korporacji. Bo tak to zazwyczaj przedstawiane jest w filmach. I zapewne właśnie to odstrasza ...

Czytaj całość

Jak reklamować firmę budowlaną?

Dodano 07 czerwca 2017

Jeśli już prowadzisz bądź dopiero zaczynasz prowadzić swoją własną firmę budowlaną, to cały swój czas poświęcasz Klientom. Zawsze jest coś do zrobienia we własnej firmie. Ale ...

Czytaj całość

Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza dla małej lokalnej firmy?

Dodano 05 czerwca 2017

Często Wy – czytelnicy tego bloga ale także moi Klienci pytają o to, jaka jest najskuteczniejsza forma reklamy. Wtedy odpowiadam, że w większości przypadków, zależy to od wielu ...

Czytaj całość


Liga Mistrzów, czyli jak wykorzystać imprezy sportowe w promocji małej firmy

Dodano 04 czerwca 2017

Wciąż jestem pod wrażeniem wczorajszego finału Ligi Mistrzów. Zresztą jak każdego innego finału tych rozgrywek w minionych latach i to niezależnie jakie drużyny brały w nim udział. ...

Czytaj całość

Facebook: jak stworzyć własną grupę podobnych odbiorców (lookalike)?

Dodano 03 czerwca 2017

W poniższym wpisie znajdziesz informacje w jaki sposób dotrzeć jeszcze precyzyjniej do swojej najlepszej grupy odbiorców reklam na Facebooku. Wykorzystam tutaj mechanizmy tworzenia ...

Czytaj całość

Marketing partyzancki w małej firmie

Dodano 02 czerwca 2017

Jeśli szukasz ciekawych, alternatywnych sposobów na reklamę swojej firmy lokalnie, to zainteresuj się marketingiem partyzanckim (guerrilla marketing). W ostatnim wpisie pisałem o ...

Czytaj całość


Marketing sąsiedztwa – co to jest i jak go wdrożyć?

Dodano 01 czerwca 2017

Jeśli jesteś dumnym właścicielem małej firmy i próbujesz zawalczyć z większymi od siebie, to może Ci zabraknąć energii, jeśli będziesz działać w pojedynkę. Opracuj swoją ...

Czytaj całość

Najważniejsza rzecz dla każdego przedsiębiorcy

Dodano 31 maja 2017

Jaki jest Twój najważniejszy, największy priorytet, jeśli chodzi o prowadzenie firmy? Czy w ogóle masz coś takiego w swojej głowie, albo zapisane gdzieś na kartce, być może w ...

Czytaj całość

Jak dobrze wykonać stronę internetową, która sprzedaje?

Dodano 30 maja 2017

Stworzenie strony internetowej to jedno, ale sprawienie aby sprzedawała to już kompletnie inne zadanie do wykonania, z którego nie wszyscy właściciele ale też twórcy stron zdają ...

Czytaj całość


20 lekcji, jakie wyciągnąłem z ostatniej konferencji i które przydadzą się także Tobie

Dodano 29 maja 2017

W miniony weekend, po raz drugi, miałem okazję uczestniczyć w konferencji Blog Conference Poznań. Impreza skierowana jest do blogerów, ale wiedza, którą tam zdobyłem, jest na tyle ...

Czytaj całość

Pomysły na marketing w czerwcu

Dodano 27 maja 2017

Przed nami czerwiec i kolejne 30 dni wyzwań przed naszymi firmami. Aby nieco ułatwić życie, przygotowałem kalendarz okazji w czerwcu, które można wykorzystać do przeprowadzenia akcji ...

Czytaj całość

Czego chcą Klienci, czyli jak zadowolić swoich Klientów?

Dodano 24 maja 2017

Tak właściwie to ten artykuł będzie o tym, co Twoi Klienci chcieli by od Ciebie kupić. Czy to powinien być jakiś pakiet? Skąd wiadomo czego Twoi Klienci pragną i za co chcieliby zapłacić? ...

Czytaj całość


   

Copyright © Paweł Kępa. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.