TvsM 002: Jak pisać oferty, żeby kupowali - Rozmowa z Bartkiem Krawczykiem

TvsM 002: Jak pisać oferty, żeby kupowali - Rozmowa z Bartkiem Krawczykiem

Dodano

W kolejnym odcinku podcastu rozmawiam na temat tego, jak pisać oferty, aby Klienci chętnie kupowali. Moim rozmówcą jest copywriter, specjalizujący się w pisaniu tekstów sprzedażowych – Bartek Krawczyk.

Moja znajomość z Bartkiem zaczęła się dość nietypowo. Nietypowo, bo niewiele osób w taki właśnie sposób odzywa się do kogokolwiek.

Było to tak, że pewnego pięknego dnia dostałem maila. Bartek odniósł się w tym mailu do jednej z moich ofert. Wymienił kilka jej elementów, które powinienem poprawić (wraz z krótkimi podpowiedziami jak to zrobić).

W tym mailu nie namawiał mnie do zakupu swoich usług. W końcu jest copywriterem i mógł zaoferować poprawienie tej oferty a nie za darmo podpowiadać mi już w pierwszym mailu, co powinienem zmienić.

Ale właśnie w ten sposób pamiętam tamtego maila. I zawsze, kiedy będę potrzebował copywritera, pomyślę właśnie o Bartku w pierwszej kolejności.

Jak pozyskiwać Klientów?

To jeden ze sposobów, dzięki którym Bartek pozyskuje swoich Klientów. Rozmawiamy o tym w trakcie nagrania.

Ale to nie jest jedyny jego sposób. W podcaście mówimy o czterech takich głównych pomysłach na pozyskiwanie Klientów, które wykorzystuje Bartek.

Drugim z nich jest prowadzenie bloga. Regularne prowadzenie bloga. Do tego stopnia regularne, że Bartek, podobnie jak ja, podjął się wyzwania codziennego pisania przez 90 kolejnych dni.

Więcej szczegółów (a także trzeci i czwarty sposób) poznasz, słuchając całego odcinka. Poruszamy tam wiele ciekawych szczegółów z tego zakresu.

Jak pisać oferty?

Jednak głównym celem rozmowy, było dowiedzenie się jak pisać oferty. A konkretniej, jak pisać oferty, żeby większa ilość Klientów chciała dokonać zakupu Twojego produktu lub usługi.

Nie jest bowiem tak, że wystarczy od myślników lub od punktów wymienić nazwy sprzedawanych produktów lub usług. Idąc dalej, nie jest też tak, że w opisie tychże produktów, również od myślników, wystarczy wymienić ich cechy i parametry.

O wiele ważniejsze jest uwzględnienie w ofercie powodu, dla którego ktoś miałby coś od Ciebie kupić. Dlaczego ktoś miałby od Ciebie coś kupić. Czyli zwracanie się do Klienta tzw. językiem korzyści.

Dużo by o tym opowiadać. Najlepiej będzie, jak po prostu wysłuchasz uważnie całej rozmowy. Uważnie, bo tylko wtedy wyłapiesz wszystkie szczegóły, o których mówimy. Na pewno pomogą w tym także przykłady ofert, które przytacza Bartek.

Jak pisać oferty świąteczne?

A skoro w momencie, kiedy odcinek jest publikowany, jesteśmy nadal w okresie przedświątecznym, a ja obiecałem Ci materiały na ten temat, to również Bartka wypytałem o to, jak można wpłynąć na wzrost sprzedaży w trakcie przeprowadzanej kampanii promocyjnej (np. tej przed Bożym Narodzeniem).

Bartek poza podaniem przykładu, podpowiedział też w jaki sposób można znaleźć odpowiednie rozwiązania dla swojej branży.

Posłuchaj lub obejrzyj

Podcastu wysłuchasz, korzystając z playera poniżej.

Możesz go też „obejrzeć” na YouTube.

Wymienione linki

 

Twój ruch

Kolejny podcast i kolejne nagranie za mną. Starałem się uwzględnić wszystkie uwagi, które otrzymałem po poprzednim odcinku. Sam też wyłapałem kilka szczegółów, które trzeba było poprawić.

Do perfekcji jeszcze bardzo daleko. Ale kolejny krok został wykonany :)

Wszystko o czym rozmawiamy w podcaście jest do Twojej dyspozycji. Korzystaj z tej wiedzy do woli! Niech mocno to wpłynie na wzrost Twojej sprzedaży :) Natomiast jeśli będziesz mieć jakiekolwiek pytania to pisz śmiało w komentarzach. Bartek obiecał odpowiadać na zadawane pytania :) Ja również w miarę możliwości będę odpowiadał.

A tymczasem do usłyszenia!

Przeczytaj także:

 

Zdjęcie: Pixabay

Oceń artykuł:  

 

Mam dla Ciebie coś jeszcze :)

Już teraz pobierz darmowego e-booka "Jak przestać uganiać się za Klientami i sprawić, by przychodzili do Ciebie sami".

 
E-book jest darmowy.
Podaj tylko swój adres email:

   

Copyright © Paweł Kępa. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz akceptujesz Politykę Prywatności i politykę cookies.