Dodano 16 stycznia 2018
Jak założyć sklep internetowy krok po kroku bez programowania od podstaw?
4.64 / 5
(11)
Ostatnia aktualizacja 16 listopada 2020
Dochodowy sklep internetowy to marzenie wielu osób. Tak – marzenie, ponieważ przez wysokie koszty stworzenia sklepu w agencji, wiele osób rezygnuje. Jest jednak na to sposób. W tym artykule pokażę jak założyć sklep internetowy samodzielnie i to bez żadnych umiejętności programistycznych, czy graficznych. Wystarczy 25 minut wolnego czasu :) A jeśli poświęcisz całe popołudnie to dopracujesz wszystkie szczegóły!
Oczywiście w tym przypadku oprzemy się o gotowe rozwiązanie, które w łatwy sposób możesz dostosować do własnych potrzeb. Ale dokładnie tak samo robią agencje. Przecież nikt za każdym razem nie pisze kodu sklepu od zera. Agencje również opierają się na gotowych rozwiązaniach.
Uwaga! Ten artykuł składa się z dwóch części. To jest pierwsza. W drugiej, zatytułowanej „Sposoby na pierwszą sprzedaż w internecie – case study i mini strategia krok po kroku” pokazuję krok po kroku, jak w tydzień dokonałem pierwszych kilkunastu transakcji w świeżo założonym sklepie. A mój sklep też był założony w ten sam sposób, który za chwilę Ci pokażę.
No to ruszamy z odpowiedzią na pytanie jak założyć sklep internetowy samodzielnie :)
Tak jak wspomniałem, cała ta instrukcja tworzenia sklepu oparta jest o gotowe rozwiązanie. Klikając w link https://www.pawelkepa.pl/shoplo przechodzisz na stronę platformy sklepowej Shoplo. Po wejściu na stronę zacznij od kliknięcia w przycisk "załóż konto", widoczny w prawym górnym narożniku (jak na screenie poniżej).
Shoplo to kilka narzędzi. Nas interesuje sklep internetowy. Dlatego w kolejnym kroku (screen poniżej), wybieramy opcję "chcę zbudować sklep dla swojej marki"
Daje Ci to możliwość skorzystania z 15 – dniowego okresu próbnego. Czyli zanim uruchomisz sklep, możesz sobie go przetestować przez ten czas. Widać to na kolejnym ekranie, gdzie należy podać swój adres email (będzie służył do logowania w panelu administracyjnym sklepu) oraz zaakceptować regulamin.
Jak widzisz, założenie tego konta do niczego nie zobowiązuje. Możesz testować je przez 2 tygodnie. Nawet duży przycisk na powyższym obrazku znów mówi, że to test :)
Na podany adres email, przyjdzie wiadomość aktywacyjna. Uwaga: ta wiadomość może wpaść do spamu lub innego folderu. U mnie mail wyglądał tak, jak na screenie poniżej. Wystarczyło kliknąć w przycisk "stwórz sklep".
Kolejny formularz jest bardzo prosty. Na pierwszy ogień idą trzy pola: nazwa Twojego sklepu, adres email oraz hasło.
Po wypełnieniu powyższego formularza platforma zaczyna Tworzyć Twój sklep. Trwa to niespełna minutę.
Następnie należy wypełnić też kilka informacji pomocniczych, które mają na celu poznanie Twoich preferencji a dzięki temu w przyszłości lepszą obsługę sklepu.
Po zatwierdzeniu wszystkich pól formularza Twój sklep będzie gotowy. I tak naprawdę już w tej chwili masz wszystko, co potrzeba. Warto teraz jednak ten sklep nieco udoskonalić i spersonalizować.
Shoplo od razu po wejściu wyświetla Ci odpowiedni komunikat. Przygotowali całą listę a nawet kreator, który krok po kroku poprowadzi Cię za rączkę w tych przygotowaniach. No i jest też komunikat, że nie zajmie to więcej niż 60 minut.
W skrócie wygląda to tak, że należy:
My nie będziemy korzystać z tego kreatora. Kreator zniknie po utworzeniu sklepu. Pokażę Ci od razu gdzie szukać tych wszystkich rzeczy, tak by obsługa była łatwa nawet bez kreatora. Zmienimy też nieco kolejność. Zaczniemy od wyglądu, by od razu widzieć, jak będzie wyglądał Twój sklep.
Z lewej strony panelu administracyjnego widzisz menu, które podobne jest do menu w WordPressie. To stąd będziesz poruszać się po kolejnych opcjach i administrować sklepem.
Kiedy ktoś myśli o tym, jak założyć sklep internetowy to jedne z pierwszych wątków w głowie prowadzą do wyglądu sklepu. I w tym punkcie pokażę jak dostosować wygląd do własnych wymagań.
Z lewego menu wybierz opcję „wygląd sklepu”. Po jego wyborze widzisz ekran składający się z dwóch części. Na górze ekranu jest Twój obecny, domyślny szablon. Poniżej możesz dokonać zmiany i wybrać jeden z innych, gotowych szablonów.
Na początek zatem wybierz sobie jeden z gotowych szablonów, klikając w przycisk „więcej szablonów” w dolnej części ekranu.
W tym momencie wszystkie szablony są darmowe. I właśnie taki polecam Ci na początek. Widziałem już dziesiątki sklepów na Shoplo - wszystkie na darmowych szablonach i robią sprzedaż w milionach złotych rocznie. Szablon możesz zmienić w każdej chwili.
Po najechaniu kursorem myszy na wybrany szablon widzisz dwie opcje – „szczegóły” oraz „demo”. Zobaczysz tu jak wygląda szablon sklepu w praktyce – na żywo. W momencie, gdy znajdziesz już odpowiadający Tobie szablon, wystarczy kliknąć przycisk „wybieram ten szablon”.
Szablonów być może nie ma zbyt dużo. Ale to tak wygląda na pierwszy rzut oka. Przede wszystkim są to szablony proste i przejrzyste, dzięki czemu Klientom łatwiej i przyjemniej będzie się kupowało. Poza tym wszystkie sklepy internetowe wyglądają bardzo podobnie – mają z góry narzucony układ. Dodatkowo, po wyborze szablonu możesz go dowolnie konfigurować, zmieniając np. kolory czy czcionki.
Po wyborze szablonu dla Twojego sklepu, wracasz do ekranu, który widzisz też na screenie powyżej. Na górze widzisz wybrany przez siebie szablon. Teraz możesz go dowolnie dostosować pod swój sklep. Wystarczy kliknąć w przycisk „personalizuj”.
Teraz na swoim ekranie widzisz podgląd tworzonego sklepu oraz menu obrazkowe z prawej strony. Z poziomu tego menu możesz teraz dostosować szablon sklepu. Dla wszystkich szablonów opcje są niemal identycznie. W zależności od wyboru możesz mieć do dyspozycji kilka dodatkowych ustawień. Zobacz, jak wygląda to u mnie.
Z poziomu prawego menu mogę edytować przewijające się zdjęcia na sliderze (wykorzystuję do tego darmowe zdjęcia z www.pixabay.com), swoje logo, czcionki, kolorystykę, ale też np. to czy sklep ma pokazywać wyszukiwarkę lub ile produktów wyświetlać na stronie.
Większość z tych opcji możesz zostawić według domyślnych ustawień. Ktoś kto projektuje szablony i w ogóle sklepy internetowe wie, w jaki sposób powinny być one stworzone, by zachęcały do zakupu. W Twoich rękach tak naprawdę zostaje wgranie logo oraz produktów i możesz sprzedawać :)
Wszystkie zmiany zapisujesz, klikając w niebieską ikonkę z „ptaszkiem”, na samej górze prawego menu obrazkowego. Do panelu wracasz natomiast poprzez kliknięcie przycisku "wyjdź" w lewym górnym narożniku.
Na tym etapie, z poziomu prawego menu obrazkowego, możesz zmienić m.in.:
Nie bój się - tak jak napisałem na początku to test. Możesz się pobawić, poklikać. Właśnie teraz jest czas na naukę. A w razie problemów możesz się spokojnie zgłosić do Shoplo i Ci pomogą.
Teoretycznie odpowiedziałem już na pytanie jak założyć sklep internetowy. Ale sklep to także produkty. Teraz pokażę Ci jak dodać produkty i z jakich opcji możesz podczas ich dodawania skorzystać.
Aby dodać nowy produkt do swojego sklepu, z lewego menu wybierz pozycję „produkty”, a następnie na nowym ekranie pojawi się przycisk „dodaj produkt” lub „+ produkt”.
Na początek podajemy nazwę produktu. Kolejny krok to ustalenie, czy produkt jest usługą (tak, usługi też można sprzedawać przez sklep internetowy - np. ja sprzedaję w ten sposób usługi graficzne), czy może jest to produkt elektroniczny (np. kurs internetowy, ebook), czy też jest to zwykły produkt fizyczny (np. buty).
W końcu wybieramy, czy jest to produkt bez wariantów (np. książka), czy z wariantami (np. rozmiar buta). W zalezności od tego, co wybierzemy, dalsza część formularza będzie wyglądała nieco inaczej.
Formularz dodawania produktu jest bardzo intuicyjny. Wszystkie pola są doskonale opisane i wyglądają następująco:
Jeśli chodzi o SKU to niektóre produkty mają go na opakowaniu. Jeśli nie, to może być to nr katalogowy (to może być Twój wewnętrzny, wymyślony przez Ciebie kod, po którym poznasz, który to produkt; może to być też np. kod kreskowy produktu).
Ważne jest też pole, w którym określasz co sklep ma zrobić, gdy stan magazynowy wynosi 0. Zalecam Ci brak możliwości zakupu w takim przypadku. Później może się okazać, że ktoś zamówi mimo zerowego stanu a Ty będziesz mieć problem z zakupem takiego produktu u producenta.
Kolejna ważna rzecz w opisie produktu to waga i rozmiary. Uzupełnij te pola, bo to nie tylko informacja dla kupujących. Na przykład waga będzie potrzebna w momencie wyliczania kosztu wysyłki. Wtedy waga wszystkich produktów w koszyku jest sumowana i na tej podstawie Klient widzi koszt wysyłki, który wcześniej ustalisz. Ustawienia kosztów wysyłki będą jeszcze omówione w dalszej części tego tekstu.
W przypadku produktów z wariantami, np. rozmiary butów, pojawi się jeszcze jedno pole, w którym trzeba je zdefiniować, podając np. rozmiary, kolory lub inne parametry, które później Klient będzie miał do wyboru.
Warianty są niezwykle ważne. I to w momencie dodawania produktu musisz je podać. Niestety później nie można już zmienić produktu pojedynczego w produkt z wariantami.
Jak widzisz tych pól jest sporo. Nie wszystkie trzeba uzupełnić. Ale prawda jest taka, że im więcej informacji podasz, tym Klient będzie przed zakupem wiedział więcej i tycm chętniej podejmie decyzję o zakupie.
W ten sposób dodajesz kolejne produkty.
Niektóre produkty na pewno będą do siebie podobne. Na szczęście możesz wejść w edycję produktu i kliknąć przycisk "duplikuj", wtedy Twój produkt zostanie sklonowany, a Ty możesz edytować tylko różniące się szczegóły.
Produkty, jak już wspomniałem, możesz grupować w kategorie lub kolekcje. Zobacz na screenie poniżej. Kiedy wejdziesz w menu "produkty", to po rozwinięciu zobaczysz też przyciski: kategorie, kolekcje, producenci. Klikając w nie, możesz dodać nowe kategorie czy kolekcje.
Tak na prawdę, proces dodawania każdej z tych pozycji wygląda podobnie. Wybierasz jedną z nich - np. ja wybrałem "kategorie", a później klikasz przycisk dodawania nowej po prawej stronie ekranu. Formularz szczegółów też jest podobny w każdej z nich.
Należy podać:
Teraz już można przypisywać te pozycje do poszczególnych produktów, co jeszcze bardzie ułatwi Klientom przeglądanie Twojej oferty.
Jak pewnie wiesz, każdy sklep internetowy powinien posiadać swój regulamin, ale też inne podstrony takie jak polityka prywatności, kontakt itd.
Aby dodać podstrony do swojego sklepu, z lewego menu wybierz pozycję „strony i blogi” a następnie „strony”.
Jak widzisz, przykładowe podstrony masz już dodane. Wystarczy wejść w ich edycję i dokonać zmian, wpisując chociażby swoje dane.
Domyślnie masz też dodaną politykę prywatności. Sklep wygenerował ją dla Ciebie. Korzystając z Shoplo, w ramach pakietu możesz też otrzymać gotowy regulamin. W innym przypadku należy stworzyć go samodzielnie lub skorzystać z pomocy prawnika (wzory regulaminów znajdziesz np. na blogu www.prakreacja.pl).
Dodawanie podstron jest jeszcze prostsze, jak dodawanie produktów. Wystarczy kliknąć niebieski przycisk „+ strona” w prawym górnym narożniku listy podst. W formularzu wystarczy podać tytuł podstrony, adres url (w większości przypadku możesz wpisać tam to samo co w polu tytułu, tylko nie używaj polskich znaków, a spacje zastąp np. myślnikiem), treść podstrony oraz ustawienia SEO.
Aby wyświetlić dodane podstrony w menu sklepu, wróć teraz w menu głównym do opcji „wygląd sklepu”, a na samej górze ekranu wybierz opcję „nawigacja” (screen poniżej).
W tym miejscu możesz przypisywać nowe pozycje do menu nawigacyjnego sklepu, np. menu głównego na górze, czy też menu w stopce. Przy odpowiednim menu nawigacyjnym, z prawej strony nazwy, kliknij przycisk „dodaj link”, a następnie wypełnij krótki formularz, w którym podasz nazwę nowej pozycji w menu oraz do czego ma ona prowadzić po kliknięciu, np. do konkretnej strony, do kategorii a może do konkretnego produktu.
Jesteś już prawie na końcu drogi w odpowiadaniu sobie na pytanie jak założyć sklep internetowy. Jest jeszcze kilka ważnych ustawień do skonfigurowania. Z lewego menu wybierz zatem pozycję „ustawienia”.
Dalej z menu „ustawienia” wybierz podpozycję „ogólne”. Przejdź od razu do pola nazwa banku i numer konta bankowego. Numer tego konta będzie pokazywał się w wiadomościach wysyłanych przez sklep do Klientów po dokonaniu zakupu. W ustawienia->zamówień zaznacz też, czy wystawiasz faktury VAT do zakupu, czy nie.
Kolejna rzecz na tym ekranie, to statystyki. Aby je skonfigurować przejdź do ustawienia->konwersja i śledzenie. Warto podpiąć tutaj darmowe statystyki Google Analytics, które założysz sobie pod adresem www.analytics.google.com Należy tu założyć konto i wygenerować kod statystyk oraz ich identyfikator, a następnie wkleić tenże identyfikator w pole "identyfikator śledzenia w google analytics"..
Mam nadzieję, że nie muszę mówić tu o korzyściach wynikających ze zbierania statystyk. Dzięki temu wiesz nie tylko ile osób było na Twojej stronie i kiedy, ale też po odpowiedniej konfiguracji dowiesz się kto dokonał zakupów, ile takich osób było i jakie źródło reklamy sklepu działało w tej kwestii najlepiej.
W ustawieniach ogólnych wkleisz też kod odpowiedzialny za gromadzenie danych przez Pixel Facebooka w Twoim sklepie. Dzięki tym danym możesz chociażby skorzystać z tzw. remarketingu i spowodować, aby Klienci wracali do Twojego sklepu. O tym, jak korzystać z Pixela FB pisałem w artykule pt.: „Co to jest Facebook Pixel, jak wstawić go na stronę i jak z niego korzystać?”. Szczegółową instrukcję, jak krok po kroku podpiąć pixel w Shoplo znajdziesz pod linkiem: https://support.shoplo.com/hc/pl/articles/115001128724
Jak już ktoś zamówi produkty w Twoim nowym sklepie, to trzeba je jakoś dostarczyć. Klient musi mieć możliwość wyboru spośród opcji dostawy, jakie mu udostępnisz. Wybierz z menu „ustawienia” opcję „dostawy”, a następnie wybierz przycisk "dodaj nowy sposób dostawy".
Po pierwsze wybierasz region lub konkretny kraj, na którym dostępna jest dana forma dostawy. Następnie widzisz kilka sposobów, których możesz użyć w sklepie. Jest to dostawca, odbiór osobisty oraz punkty odbioru. Dla każdego z tych sposobów możesz dokonać odpowiednich ustawień.
Powiedzmy, że mój sklep będzie wysyłał paczki kurierem tylko na terenie Polski. Wybieram zatem opcję „Kraj – Polska” i wybieram opcję "dostawca".
W formularzu, jaki widzisz należy teraz uzupełnić nazwę Twojego dostawcy, np. „Kurier DPD”. Możesz też zaznaczyć, czy ten sposób dostawy ma być domyślny czy też nie.
Dalej widzisz pole rodzaj opłaty. Możesz użyć opcji „opłata stała”, w momencie kiedy masz identyczną stawkę za wysyłkę niezależnie od tego co będzie wysyłane. Ale możesz też wybrać tutaj opcję, że cena wysyłki jest zależna od jego wagi i wtedy wpisujesz np. waga od 0 do 5 kg – 15 zł. Możesz też uzależnić cenę wysyłki od ceny zakupionych produktów. Opcja ta jest warta wykorzystania, gdy np. chcesz objąć wysyłkę jakimś dodatkowym ubezpieczeniem lub objąć darmową dostawą po przekroczeniu progu wartości zamówienia.
Na sam koniec zaznaczasz, jakie płatności mają być dostępne przy danym sposobie wysyłki. Tutaj np. zaznaczasz, że paczka wysyłana za pobraniem ma droższą opłatę za wysyłkę, niż paczka, którą Klient opłaca jeszcze przed jej wysłaniem. Przejdźmy zatem do sposobów płatności.
Z lewego menu wybierz pozycję „ustawienia” a następnie „płatności”. W tym miejscu możesz skorzystać z gotowych sposobów płatności (operatorów online) lub też dodać swój własny sposób (czyli np. płatność na Twoje konto lub płatność za pobraniem).
Zacznijmy od płatności online.
Praktycznie od razu możesz skorzystać z płatności Shoplo. Jeśli się na nie zdecydujesz, kliknij przycisk "aktywuj" przy tej opcji, a następnie wypełnij cały widoczny formularz. Jest on dość szczegółowy. Ale chodzi o obrót pieniędzmi i Twoją weryfikację. Takie same procedury obowiazują m.in. w bankach podczas zakładania konta.
Jeśli nie chcesz korzystać z płatności Shoplo, ale z innych, jak np. PayU, Dotpay, Tpay, Przelewy24 itd, to kliknij przycisk "zobacz inne sposoby płatności".
Na liście, którą zobaczysz znajduje się w tej chwili kilkunastu operatorów płatności online. Wybór operatora należy do Ciebie. Twój wybór powinien opierać się przede wszystkim na kwocie prowizji pobieraną przez operatora od każdej płatności ale też na tym, jakie banki obsługuje. Ja w tej chwili korzystam z Dotpay oraz Paynow od mBanku.
Przy wybranej pozycji kliknij przycisk "aktywuj", a następnie wypełnij formularz. Potrzebne mogą być dane integracyjne, które możesz uzyskać bezpośrednio od Twojego operatora płatności. Pamiętaj też, że z wybranym operatorem musisz podpisać umowę. Cały ten proces może być skomplikowany dla początkujących, więc warto w tym przypadku wybrać płatności Shoplo. Formularz jest dość długi, ale za to znasz wszystkie informacje, którymi powinien zostać wypełniony.
W tym miejscu możesz dodać też własny sposób płatności, np. przelew na konto lub za pobraniem.
W formularzu podajesz nazwę Twojego sposobu, np. "przelew na konto" a następnie uzupełniasz treść komunikatu, jaki wyświetli się osobie, która skorzysta z tego sposobu. Jak widzisz, część tej wiadomości wypełniła się automatycznie, m.in. został wczytany numer konta, który podany był już wcześniej w ustawieniach sklepu. Na koniec zaznacz też, za które opcje wysyłki można zapłacić danym sposobem.
Zakładając sklep w powyższy sposób, otrzymasz darmowy adres sklepu w postaci www.nazwatwojegosklepu.shoplo.com. Na pewno nie jest to zbyt przyjazny adres, dlatego moja rada to zakup własnej domeny. Możesz to zrobić bezpośrednio w Shoplo.
Przejdź do menu „ustawienia” i dalej „domeny”, a następnie kliknij "dodaj domenę". Widać tu 2 opcje: masz już domenę lub chcesz ją dopiero kupić.
W przypadku gdy domenę już masz, podaj jej adres oraz zaznaczyć, że będzie to domena główna sklepu. W komunikacie potwierdzajacym zobaczysz informację o tym co zrobić dalej. Taką domenę, w panelu gdzie masz ją zarejestrowaną należy dokonać przekierowania.
Jak widzisz, w razie probemów jest przycisk "więcej informacji", gdzie możesz uzyskać pomoc.
Druga opcja to zakup domeny bezpośrednio w Shoplo. I tu wystarczy tylko skorzystać z wyszukiwarki, sprawdzając czy domena jest wolna. A jeśli tak klikasz przycisk "kup" i domenę zamawiasz.
Po dokonaniu zakupów w sklepie Ty, ale też Twoi Klienci będą otrzymywać powiadomienia. Powiadomienia skierowane do Ciebie o tym, że ktoś dokonał zakupu, dokonał wpłaty, o tym że ktoś się w sklepie zarejestrował albo, że masz niskie stany magazynowe ustawisz w menu „ustawienia” i dalej „powiadomienia”.
Tam też znajdziesz szablony maili wysyłanych do Klientów.
Masz tutaj cztery domyślnie skonfigurowane szablony. Możesz oczywiście je edytować (a nawet musisz to zrobić).
Aby edytować, najedź kursorem myszki na wybrany wiersz powiadomienia, a następnie w ostatniej kolumnie "edytuj" kliknij ikonę ołówka. Formularz składa się z kilku prostych pól, takich jak "połącz szablon z akcją" (np. ktoś dokonał wpłaty), nazwa szablonu, tytułu maila (ten tytuł widzi Klient w swojej poczcie, np. „dziękujemy za dokonanie wpłaty”) i dalej jest już treść wiadomości. W treści możesz korzystać z gotowych zmiennych, do których link widzisz pod polem treści.
Gotowe! Dokładnie w ten sam sposób dodajesz (lub edytujesz) szablony dla kolejnych wiadomości, jakie chcesz, aby były wysyłane automatycznie w momencie wystąpienia wybranego zdarzenia.
Tak – Twój sklep jest już gotowy do działania. Masz wszystko. Wygląd, produkty, wysyłkę, płatności itd. Wszystko własnoręcznie skonfigurowane. Teraz należy tylko uruchomić sklep i przyciągnąć do niego Klientów (o tym drugim znajdziesz na blogu sporo artykułów).
Skoro w tym tekście odpowiadamy sobie na pytanie jak założyć sklep internetowy to brakuje jeszcze jednego elementu w całej tej układance. Sklep trzeba teraz uruchomić publicznie! Przez cały czas na dole ekranu widzisz pasek z napisem, podobnym do tego na obrazku poniżej.
Kliknij teraz w przycisk „przejdź do wersji płatnej”. Na ekranie widzisz plany do wyboru. Najtańszy plan za używanie sklepu kosztuje 49 zł miesięcznie. Nie musisz więc płacić za cały rok z góry i nie są to opłaty w wysokości, jakich oczekują agencje.
Ja polecam Ci natomiast pakiet „Advanced” za 179 zł miesięcznie. Dlatego, że jest w nim dość sporo opcji, które znacznie pozwolą Ci na zwiększenie liczby zamówień w sklepie, chociażby odzyskiwanie utraconych koszyków czy też raporty. W tym pakiecie masz też pakiet rabatów na ogromny zestaw narzędzi przydatnych w sprzedaży online.
Ten artykuł powstał początkowo w 2018 roku. Aby było łatwiej, nagrałem wtedy też wersję video. Technologia jednak szybko idzie do przodu :) Dlatego powyższa, tekstowa wersja artykułu jest łatwa do aktualizowania. Natomiast to co pokazuję w video w rzeczywistości wygląda już nieco inaczej.
Shoplo dodało nowe funkcje i zmieniło nieco wygląd. Bystry umysł szybko jednak w tym wszystkim się połapie!
Uwaga: Wszystkie linki i adresy, jakie wymieniam w video, znajdziesz poniżej :)
Linki wymienione w materiale:
Ostatecznie nie chodzi o to, aby te 49 czy też 179 zł traktować jako koszt. To ma być inwestycja. Ty w tym sklepie chcesz przecież zarabiać dużo większe kwoty i nie martwić się o te opłaty. Co najważniejsze, jak już wspominałem – nie musisz płacić za cały rok z góry, a tym bardziej kilku tysięcy agencji, która dla Ciebie by taki sklep stworzyła.
Zresztą już po pierwszym miesiącu a maksymalnie po dwóch – trzech Twój sklep zostanie zweryfikowany przez rynek i jest to dość niska kwota za taką usługę. Jeśli się okaże, że masz Klientów, to na pewno te koszty nie będą przerażające.
Gratulacje! Mam nadzieję, że sklep jest stworzony. Jeśli natomiast masz jakiekolwiek problemy lub pytania odnośnie tego jak założyć sklep internetowy, to napisz do mnie na pawel@pawelkepa.pl – chętnie pomogę w każdej możliwej kwestii.
Zdjęcie: Pixabay
Już teraz pobierz darmowy samouczek "PUSZKA czyli Przestań Uganiać Się Za Klientami i spraw, by przychodzili do Ciebie sami".
Samouczek jest darmowy.
Podaj tylko imię i swój adres email: